350eFT ből egy 97-es vagy 98 nsr lehet venni. Kb olyn 10-15eKm est, csak ki kell fogni hogy legyen olyan motor. A www.motor.hu oldalon vannak jó nsr-ek
Én egy abszolút kezdő motors vagyok. A kérdésem az lenne, hogy 350ezerből (remélem ennyiből lehet kapni) milyen Honda nsr 125-ös gépet lehetne venni? Itt az évjáratra és a kilométerekre gondolok. Előre is köszönöm a válaszokat.
Hello a gyári fényezés ténleg meggyözö ,hogy még nem törték. DE az én motoromat most festem át ,mert a haverok ha meg látak már meszirör a földön fetrengve röhögtek a szine miatt. Pedig nincs sok szabad idöm ,mert idöm hiánya miatt már 2 hette szét van szedve.
Azt irta,hogy kicserélte a dugót meg sok apróságot.Meg hogy költött rá 12000Sk-t.Ez kb.72000 Forint.
Engem az aggaszt,hogy max sebességnek 120km/óra van irva.
vagy inkább nem is csak 3.-ig, mert gyakori hiba, hogy 120-130 fölé nem megy, márpedig simán menie kell 150et minimum...figyelj még oda arra, hogy mikor gyujtást adsz rá, akkor hallod e a kis villanymotort...ha beindítod normális a füstölés, de csak addig amíg nem melegszik fel, ha füstöl melegen is az újabb hiba!Egyébként a 92-es-be is volt tutira 50e km, csak az utolsó felujítás óta lehet benne 18e, és ebbe pedig őszintén ott van az 53, vagy 58 most nem emlékszem, és ez nem is baj, de csak akkor, ha az utóbbi 5-10-esetleg 15ezer km-ben fel lett újítva (minimum dugócsere meg a szükséges dolgok hozzá...)
58E km szerintem sok egy kicsit! Érdemes szétnézni mert lehet jó áron kapni szép NSR-eket pld.: én
láttam 92-est 18E km-erel! Ezek a gépek egyhengeresek két üteműek, és power szelepesek!
Vásárlásnál figyelni kell hogy gyári legyen a Fényezést mert senki sem fényezteti át azért mert
unatkozik. Ha a váz homokszórva van, vagy krómozva ami nagyon ritka NSR-nél elképzelhető
hogy valahol tört vagy repedt volt, de vigyázz a leragasztásokkal is pld.: karbon matrica.
Alá kell nézni hogy a csavarok épek e nincsenek szétkaristolva, mert akkor tuti szét szedték.
Ha ráülsz a bringára min 3.-ig hajtsd ki! Sok sikert a motorvásárláshoz!
Hello mindenkinek.Lenne 1 pár kérdésem.Szeretnék venni 1 NSR-t.1993-as körlámpás modellről van szó.
Először is mit kell rajta megnézni?Mik azok a dolgok amik el szoktak romlani rajta?58000KM-van rajta.Ez sok egy ilyen motornál?Ja meg azt kéne tudnom,hogy az NSR-ek hány hengeresek.Előre is kössz mindenkinek.
Üdv: ok köszi felbátoritottatok hohy maga a henger is lehet nem sik igy ujra holnap szétkapom és megtekintem ugyis látszik a tömitésen ha kilopakodott alatta, kényes egy joszág! de jol megy ha teljesen jo, nekem 175km/ó értem el vele s szigoruan 6000töl powerezik 5-6 lityoval,
KÉRDÉS KITUD! olcsobb helyet, fötengely+csapágyai, hajtokar csapágy, dugo+gyürü, henger-kompletten
GENERAL és ez mennyibe fáj???? elöre is köszi
Üdv: sajnos ezek nem lehetnek mint irtam sikba téve a henger fej s ujj magnézium bevonatos tömitést kapott- ez a kis egyenletlenséget felveszi ha volna ellenörizve.... de igy is kinyomja a vizet termosz jo!
Ebben a vízforralos részben tapasztalt vok én is ! hasonlóan jártam !
Nah szoval ,nézd meg a hengerfej teljessen sík e ,nincs benne kis hajlat!!!Esetleg lehet attól is ha rosszul raktad bele a hengerfejtömítést!
Ilyenkor már nem jó az hanem ujat kell venni!
Üdv: lenne egy SOS problémám a 125-ös NSR-emel ugynézki beledolgozik a hütövizbe a dugatyu, szabájosan kinyomja a vizet hidegen is melegen is, hengerfej sikba téve ujj tömités és mégis kinyomja a vizet a tágulotérböl, azonnal ahogy inditom, mik lehetnek a gondok, repedést nem láttam a hengeren, bár mi más lehetne? kérem segitsen valaki sos...
Akkor ezért nyomja ki a vizet és lehet ezért levegősödik be a rendszer akkor ? Akkor először ezt vagy a hengerfej tömítést nézzem meg ???? Ja és ha a termosztát rosz az menyibe van és a hengerfej tömítés ?
Mert ha odahúzom neki akkor lehül egy picit de lassab menetbe felmelegszik egyből.
Engem az aggaszt,hogy max sebességnek 120km/óra van irva.
láttam 92-est 18E km-erel! Ezek a gépek egyhengeresek két üteműek, és power szelepesek!
Vásárlásnál figyelni kell hogy gyári legyen a Fényezést mert senki sem fényezteti át azért mert
unatkozik. Ha a váz homokszórva van, vagy krómozva ami nagyon ritka NSR-nél elképzelhető
hogy valahol tört vagy repedt volt, de vigyázz a leragasztásokkal is pld.: karbon matrica.
Alá kell nézni hogy a csavarok épek e nincsenek szétkaristolva, mert akkor tuti szét szedték.
Ha ráülsz a bringára min 3.-ig hajtsd ki! Sok sikert a motorvásárláshoz!
Először is mit kell rajta megnézni?Mik azok a dolgok amik el szoktak romlani rajta?58000KM-van rajta.Ez sok egy ilyen motornál?Ja meg azt kéne tudnom,hogy az NSR-ek hány hengeresek.Előre is kössz mindenkinek.
KÉRDÉS KITUD! olcsobb helyet, fötengely+csapágyai, hajtokar csapágy, dugo+gyürü, henger-kompletten
GENERAL és ez mennyibe fáj???? elöre is köszi
enyémbe is ez volt...NSR betegség
Neked nem az Angyalmotorban van a géped????
Nah szoval ,nézd meg a hengerfej teljessen sík e ,nincs benne kis hajlat!!!Esetleg lehet attól is ha rosszul raktad bele a hengerfejtömítést!
Ilyenkor már nem jó az hanem ujat kell venni!
Konkrétan az árakat nem tom ,de a hengerfej tömítés nekem 3000 Ft volt Honda márkakereskedésbe!
Mert ha odahúzom neki akkor lehül egy picit de lassab menetbe felmelegszik egyből.