Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem akarok okos lenni...vettél 1 használt(nem fiatal) motort ami bedöglöt,per ..sajna ez van igy jártál/benyaltad (nem te vagy az elsö/utolsó),meg kell csinálni(csináltatni)akkor legálább tudod hogy jó...
Van arról valami papír hogy hibátlannak adja/mondta?
per? lol felejtsd el. elbukod.
Üdv: mindenkinek, hát engem is kinoz ez a vizbe fujos dolog, sikba a henger fej ujj tömités és lön csoda nemjön a viz de hopp 2nap és ujra, auu a fenébe már sokadszor cserélem most a hengert is levettem, és utálom a szemét tákolos motor tulajokat, mert hiányzik a tömités a henger alol!
amugy becsapott akitöl vettem és pereskedés lessz mivel teljesen jonak vettem motorikusan azt állapot felméréskor derült ki hogy kicsit kopott a dugo meg a fötengely csapágy is meg a hajtokar is kicsit de kifizetni a javitást azt nem akarja pedig tökéletesnek adta. , ja nemtudja valaki hogy mozoghat e a hajtokar oldal irányba ivesen tehát nem csak ugy jobra balra egyenesen , hanem mintha egy gömb tetejéröl jobra balra mozogna??????
Amugy vigyázzatok mennyire huzzátok meg a hengerfejen a csavarokat mert vissza ivesedik NEM KELL irtora megtépni (23N-m) a gyertya meg elolvad ha nem 9es höértékü tartos speednél használva meg 10es
NGK BR9ECS v 10, nekem biz leolvadt!
VALAKINEK még jo állapotu dugattyuja, fötengej-hajtokarral, henger van e érdekelne 1990-es nsr 125
a képen láthato kicsikéhez köszi
Ma megrendeltem a hengerfejtömítést szerdán megjön akkor nekiállok és kicserélem. Akkor remélem már jó lesz. Akkor már csak majd egy fékkar és egy váltókar kell majd mert sajna lekoptak a fogak róla és már nagyon kijár. A fékkarnak pedig csak a fele van meg. Na de szerda és jó lesz remélem .
Hellósztok
van valakinek egy kuplungkarja nsrhez!?????????
duplakörlámpáshoz!!
lécci aki tudna nekem szoljon!!
petykak@freemail.hu
aranyvázas NSR-be van egy jópár alaktrészem(blokkba). Hengeren dugóna,deknin kívűl minden.eladó.
menesimate@citromail.hu
csá tesó!
Mégse jo a gép ,ugyan az a gond mint a tiedének ,de már aszittem hogy begyujtom !!!
Kössszi a tanácsokat holnap megyek megrendelni. Remélem sikerülni fog már majd így megcsinálni mert már nagyon idegesítő hogy sehova se lehetett vele menni. Ja és akkor annak a pasztának mi is a neve ami kell vagy nem kell bele ???? Valami piros szinü van most rákenve.
Naaaaaaah végre mostmár jó,annyi volt a gond hogy kevés volt a víz benne !
A váltóba a gyár a 10w40-et ajánlja,nekem is ez van benne, a Castrol pedig az actevo4t-t ajánlja
Nagyon egyszerű dolog,itt rimánkodtok így a forralja,úgy forralja.NEkem is volt ilyen.
Hengerfejtömítés kell cserélni,ez ilyen honda nsr betegség.Mivel,ha a tömítés már nem kellőképptömít akkor a hengerfejnél belefújja a dugó a levegőt a hűtőrendszerbe.Az megtelik levegővel,mikőzben a levegő kinyomja onnan a vizet.A levegő a hütőrendszerben nem kering,a menetszél nem hűti,ezért a motor melegedik fel.
megoldás:hengerfej sikoltatás,új tömítés
ne rakj bele pasztát,csak simán a fasza új tömítést.(ilydenkor a hengerfejet szép egyenesre le szokták sikoltatni).
váltóba 10w-40kell.Ráis van írva a kupak mellé(ha még nem kopott le).
Gyárilag Castrol GTZ -t ajánlja a gyártó,de ez megszünt.
tegnap vettem épp énis bele.A faszi a boltba aztmondta hogy majdnem mindegy milyet raksz bele, a sűrűség a lényeg.
sportgyertya nmeg sz.tem szart se ér,csak annyit hogy melegen alig akar indulni
Nem tudjátok véletlenül h milyen olaj kell az nsr váltójába? (nekem azt mondták h 10w40-es motorolaj kell bele, ezt eléggé furcsállom)
Ja és h lehet-e pörgetni úgy a motort h nem sport gyertya van benne?
Hy!
Leirok nektek egy kedves kis történetet.
Forralta a vizet a mocim . Elkezdtem szervizelni, először kicseréltem a termosztátot (de nem segitett a mocin), kicseréltem a csöveket (ez sem segített), most kicseréltem a hengerfej tömítést, és így nem forrarlta a vizet, csupán csak az egyik hengerfejet rögzítő csavart nem lehetett meghúzni ezért ott csöpögött a víz, (kiderült, hogy nem volt menet a hengerbe csak valami szar ragasztóval volt megkenve ), ugyhogy most vihetem a szakszervízbe perselyeztetni a kurva életbe!!!!

Hello nsr_125 nézd meg, hogy a termosztát oldalánál az a kis lyuk nincs-e eltömödve!
ha most van közte akkor szerintem rakj
Hello.

Hétfőn rendelem majd meg a hengerfejtömítést és 2-3 nap mulva meg is érkezik majd eredeti gyári Honda. A cserénél gondolom csak a termosztátot és a 6 anyát kell eltávolítani és utánna tömítés kicserélése majd ezeket vissza. Vagy van valami más is amire majd figyelni kell ??? Ja és hogy kell e közzé olyan piros színű tömítő anyag vagy az nem muszály csak azért kérdezem mert most van közte.
50esként használom, nincs jogsim, de 125re nem is csinálom meg, majd 25kw-ra. Addig meg jolvan ez. Tőlem mehetünk, hegymenet már nem árt. Feldobtam rá egy ventillátort, kellett a nagy melegben.
Balázs te meg tegyé magadba egy kis uniqumot, h jobban nézzé ki aztán menny a francba brümmögni..
Forralja megint a vizet !!!! Már aszittem hogy fel rugom !!!!
Moost hogy ne mennyen minden jól még haza se tuttam hozni hanem sikerült egy ismerősnél lerakni ,holnap megyünk szerelni !
Nah most a mutató már a piroson tul ment ,Tehát igen csak forralta ,nem keringeti a rendszer ,talán a termosztát atta meg magát?
Mert a hütő teteje forró az alja meg hideg,meg ahol keringetnie kellene a vizet az a cső is hideg volt!
Termosztátra gyanakszom .
A tartályból a meleg miat köpte ki a vizet ,de sztem nem dolgozik bele a dufó!

Majd holnap kiderül ,de nagyon bosszantó ,télen is ugyan ez ment generál után!
szasz Laci, van neked már jogsid?vagy 50esként nyúzod?Mátrába el kéne nézni vmikor...
a részegek kijózanodtak már???
vagy raptorkodás volt ??
lacikám te meg örültél gondolom a yamaha ajándékának a gyertyafénytelen estének
mer mindig mész mint egy állat!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szevasztok. Kijózanodtál már Viktor? Te részeg disznó.:
Amúgy jó lett a motor, hazafelé verettem egy 140et. De majd veszek egy belevaló hőértékű gyári gyertyát. Na csá
van 180as...a szerelőmnek 180as NSR-je volt...de ott főtengely is speckó volt, meg ő értett annyira hozzá, hogy az a motor az überdurva volt
Pont anyira veri szét a malosi a főtengelyt mint a Polini . Egyébként nem veri szét, kibírja a motor. Én még nem hallotam hogy valakinek szétküüldte volna a főtengelyét.
Még anyit hogy tudomásom szerint a 160-nas polini henger csak 151ccm, a Malossi meg tényleg 160ccm.
Ja és úgy halotam hogy talán Malossiból van 180ccm-es , de nem tom hogy igaz-e.