keresztapám behozott egy E-s Mercit Németből, 4 millióért, és úgy 3 nap használat után az egész motordekni, a fogaskerekek mentén szétrepedt, úgy, hogy a létező összes fogat lecsapta, és minden lánc és szíj szanaszét volt...namost, ennek volt egy szervízkönyve, ahol viszont pár km-rel ezelőttre volt beírva az utolsó...k.apum ért a Mercikhez, számára nem volt kérdés, hogy a szervízbe el volt baszva minden, és azt is bizonyítani tudta, hogy a hiba már jelentkezhetett az eladás előtt is, tehát az eladó német srácnak már tudnia kellett, valszeg ezért adta el!Szóval hosszú hosszú pereskedés, bizonyíték gyűjtés, utána járás, sőt a német faszisemmi se ismert be, alig lehetett elérni is...és midnenezek után, mikor megvehette bele az új motort, ami közel anyni, mint a kocis volt, alig kapott bámi támogatást...pedig ő otthon is van a témában... nem biztos, hogy megéri a dolog gy pár10ezres felújítás helyett...
Helló! Nem szoktam szólni csak olvasom mindennap amit írtok. Ha pereskedsz figyelj 100% papírmunka az egész. Ha van papirod hogy az eladó felújította a vasat, te meg bizonyítani tudod hogy még soha nem volt szétszedve úgy jók az esélyek. Ha van DAS úgy nem veszélyes a dolog, ha zsebből nyomod 1 szakértőt te hozol, sanszos hogy a másik is kér, utána 3. független kell, szerviz kb 1hó, bíróság kb 6hó, a vesztes fizet, ha 50-50 re jön ki szívás. Általában az ügyvédtől berezel és fizet vagy vissza az üzlet peren kívűl. Én kocsival hasonlóan voltam de akkor még DAS nélkül nem mertem bevállalni mert gyürű törés az nem szavatosság azt be kell nyelni és nálam lehetséges volt, sajátból motor csere. sok sikert.
B.
lent votlak a szolnokiak, tod azt h valamivel villogjanak most velem szarakodtak...meg elvileg 4en járőröztek volna, de nem is volt csak 2 a kocsiba...többi valszeg vhol lógatta a lábát...merthogy ugy tegyenek vmit...félreértés ne essen, nem ezen a véleményen vok,d e itt berénybe azért vicces a helyzet... de ez van, most úgy néz ki ez se lesz...meglátjuk
valakinek 100km-es fémlemez+kuplunglamella+kuplungrugó nem kell?megvettem drága pénzér a hondába,azt másnap eltört a váltóm,szal most eladó minden tényleg teljesen új!!!
főtengelyem teljesen jó állapotú,hajtókar is teljesen jó..nincs kikopva meg semmi.Van 2 dv nagyon jó állapotban levő főtengelycsapágy is ami ment körülbelül 1800km-t.DE csapágy nélkül is eladó.
nem egészen igy megy, a dolog ha a motort teljesen felujjitotnak mondják s állitják akkor ne legyen a motor fötengelyes meg csapágyas, ha ugy hozom el hogy min 140nel jövök valszeg már nem élnék ugyhogy a nagy lof...t, azé gondolkodni is kéne...
amugy meg nem megy a motor.. ja és érdekel hogy milyen a fötengelyed. késöbb emilezek csa
Na ma lesz a mütét (hengerfej tömítés csere). Tanácsokat elfogadok hogy mire kell majd ügyelni a szerviznél. CSak délután lesz mert akkor jön meg az alkatrész.
amúgy ez a peresjkedés nevetséges,megy a motor akkor megy.
125ccm 2 ütem sportba nem egy boltbajárós motor,hanem hajtós
te megvetted,ment a motor,kifizetted.ennyi...itt vége
ha nem tetszik ez nem tetszik az akkor vegyél eg yúj motort,vagy ha mégsem akkor vállald a használt motor hátrányait
Szevasztok
Volt egy ismerősöm neki is nsr je volt,elment 20 km re várostol és csak ugy megált kinyomta a vizet
Aztakarom kérdezni ez az nsreknél népbetegség?
No nem 9000ft fizetem szétszerelte adig hogy megállapithato legyen, mivel mozog a fötengely a gyujtás felöli oldalon igy nem kellet tovább bontani, hengerfejetse mert egyrészt mérhetö volt másrészt érezhetö
a kotyogás és itt ellentétben másokal értenek is hozzá hogy milyen nek kéne lennie..
üdv az állapot felmérést hivatalosan a Budapest, Nagykőrösi úti MOTORRAD csinálta,
el nem veszitem a pert az tuti csak.... ha meg minden kötél szakad akkor felkináljuk a testi épségét! (hetente). bár nemhiszem hogy sor kerülne rá...
pénzem meg 5honapi gyüjtés után is csak 30.000ft lenne! azaz nincs rá piz ami ugy 100.000körül lenne.
és ez nem állapot..
Szerintem feljtsd el a pert. Ilyen magyarország amit használtan veszel azt tuti hogy fel kell újítani ennyi. Nekem is holnap kész lesz a hengerfejtömítés csere utánna váltó és fékkar csere és késsz lesz a moci. Amit használtan veszel az soha nem olyan mint az új. Mondjuk nekem a motoron minden más jó amit mondtak az tényleg ki volt cserélve. az se mindegy hogy kitől veszed te pont ilyet fogtál ki.
Üdv: szoval a motor adás-vételire ráirattam hogy az álitott állapot ami hibátlanságrol szol, azt állapot felmérésen megnézetem, azaz hogy ugy érvényes ha igazolja az állitottakat az állapotfelmérés de nem igazolta söt a fötengelyig szétse volt szedve az emlitett cserélt alkatrészek meg nem voltak cserélve, nemhogy felujitva, s mikor felhivtam már rögtön nem akarta vissza venni se fizetni a javitást, a jogász is azt irta hogy egyértelmüen fizetni kell neki a javitást,
B.
Aki tud jöjjön szombaton 14:00-kor a XIX.kerbe az Europark parkolojába: LMB motoros talákozó.
amugy meg nem megy a motor.. ja és érdekel hogy milyen a fötengelyed. késöbb emilezek csa
125ccm 2 ütem sportba nem egy boltbajárós motor,hanem hajtós
te megvetted,ment a motor,kifizetted.ennyi...itt vége
ha nem tetszik ez nem tetszik az akkor vegyél eg yúj motort,vagy ha mégsem akkor vállald a használt motor hátrányait
1x megkell csináltatni azt utána teljesen jó
Volt egy ismerősöm neki is nsr je volt,elment 20 km re várostol és csak ugy megált kinyomta a vizet
Aztakarom kérdezni ez az nsreknél népbetegség?
a kotyogás és itt ellentétben másokal értenek is hozzá hogy milyen nek kéne lennie..
el nem veszitem a pert az tuti csak.... ha meg minden kötél szakad akkor felkináljuk a testi épségét! (hetente). bár nemhiszem hogy sor kerülne rá...
pénzem meg 5honapi gyüjtés után is csak 30.000ft lenne! azaz nincs rá piz ami ugy 100.000körül lenne.
és ez nem állapot..