SNem akarok politizálni,de sztem nem így kéne behajtani az államadósságot, hanem ellkellet volna fogadni amikor elakarták engedni az adósságot akkor elkellet volna fogadni, nem most köcsögölni mindenkivel!!!
teljesen mind1 ki van kormányon nekünk szar lesz amig a kedves pártok csak egy dologban értenek 1et(év végén a fizetés emelésük %án)nekünk nem lesz jobb nem politizálok, nincs értelme nem idegeskedem....szvsz....
Holnap lesz az Üllöi úton,Budapesten,a 18.ker.-ben,5-kor egy afféle motoros találkozó,akinek van kedve jönni az dobjon egy mailt a czmarton@citromail.hu-ra
Én is úgy szidom ezt a kormányt mint a szemét, már nem tudnak miből pénz csinálni, azzal, hogy az államhiányt csökkentsék. Csak vhogy nem másokon kéneb ehajtani a dolgot, hanem talán csökkenteni a másfél 2 milliós fizetésüket! Igaz van csak 1 millió alatti fizetésüek is, de talán nem egy A8assal kéne járkálni, meg magán helikoter meg ilyenek...
Nekem is ez a véleményem, csak hát sajna sokan nem így gondolkodnak. Írány az orosz piac, irány a szegénység!!
Jah a büdös ku@@a anyjukat! Miért kell az autókkal egy kalap alá venniük a motorot! Mert a motoro rohadt nehéz, biztos azok nyomják szét az utatakat! Ez az egész csak arra megy ki hogy jól megtömjék a zsebüket nem másra! Ezért aztán meg lehetett őket választani hogy mindent szét bas@@anak! Faxom az ilyen hülye törvényredeletekkel! Miért mindig mi szívunk az egyszerű polgárok! Mondjuk Medgyesit nem érdekli a mutkor azt mondta nem kötelező magyarországon élni! Akkor ha mindenki elköltözik kitől fogja beszedni a Ku@va adóját! A kissebségtől? akinek nincs semmilye, az miből fizetne neki adót? Vagy a nyugdíjasokat megadóztataja vagy mi a faxom lessz magyarországon? Nem igaz ! Itt van az eu de ez az elgyöpösödött gondolkodás nagyon elmarad tőle!!!
Ha valakit megsértettem a véleményemmel akkor bocsánatot kérek , de ez kikívánkozott! Ez az én vélemyényem, ha valakinek nem tetszik ne vegye figyelembe!
Hali CiliG!Mit sikerült a Moccoddal okozni?Mindenki a powerben keres hibát,mit szólsz pl.a membránhoz?Mit tud nem jól csinálni?Elgyengül,nem zár,avagy túl kemény stb?Ebben is van tunning,ami fent jobban zár,gondolom.A gyujtást is + lehet nézetni,hogy állitani hol lehet,nemtom,biztos elektronika.Szóval egyszerűnek tűnő kis kincsek,de ha valami van,---- lehet agyalni!De Megérdemlik!!
Mi az, hogy már nekünk is fizetnűnk kell azért, hogy használhassuk ezeket a traktornak sem való utakat?!
Ez már azért rohadtul túlzás!!!
Ja és az autópálya matricák árát is emeljék ám meg , és a benzin is még túl olcsó
Hali Motorosok!Lehet örülni!Lesz már 125ccm-re is súúúlyadó!Nekem röhely! A sok kátyú után a fájó seggemel lesántikálok és befizetem a rettenetes aszfaltszaggatóm,úthasználati dijját.Ne tessék fütyülni ez nagyon jóó!
alapjáraton meg alacsony fordulaton szinte tök ugyanoyan marad, aztán a középtartományod szinte teljesen megszünik 4500-tól 8000-ig felejtsd el és utána oyat rug mint a qrva élet... és épp a nyitott powerrel bírja tovább. 10nél nincs tovább ha zárva a power....
Akkor most összegezve mit tanácsoltok? Mit csináljak a motorral hogy jobb legyen?
(valami olyan 5let kéne amit itthon is meg tudok csinálni mert most nem tudom elvinni szervízbe)
A powert sztem nem nagyon lehet variálni !Elgondolkottam rajta mi lenne ha végig nyitott lenne ,már alapjáratnál is ! Biztos vadisznó módon gyorsulna alulról is ,csak lehet nem sokáig birná !
Ha 130 ig jól megy utána már szarul akkor ,lehet van benne még vmi folytás,vagy tényleg a karbinál van vmi!
Meddig kell járatni a vasat 1000 km ? 500 km -től már lehet enyhén powerozgatni nem?
Nem ismerem ,viszont itt fehérváron vannak nsr-esek csak még egyikkel se beszéltem!
Amugy Fehérvár mellet lakom Magyaralmáson ,de sokat vok ben sz.fvárron.
Ez a kérdés mindíg is talány volt az NSRnél, a power állítás. Ugyanis valszínű nálam is ez a gond, hogy 130ig megy mint állat, utána viszont megáll, elgyengű...
Azonban, ha jobban megvizsgáljuk a power tényleges felépítését, észrevehető, hogy nem olyan mint a yamahának vagy akármi másnak, ugyanis elvileg 30° ot mozog, s nagyon nem lehet variállni...
Azonba, a tényleges teljesítmény visszaesét én folytásnak tapasztalnám, ami a hengerfejnél található, amit többnyire nem szoktak kivenni...
Viszont, akkor felmerül bennem a kérdés, hogy miért megy 130ig jól, s utána meg szinte elfogy az ereje. Talán áttételezési problémák, nem hiszem, hisz ami nekem van az gyári fogaskerekek, legalábbis gyári számú, amit tetettem bele, szóval elgondolkodtató a helyzet...
Hi! Meg tudnátok mondani hogy a power szelepen hol lehet állítani? Arra gondoltam ha 6.ban is elérné azt a pontot ahol nyit akkor talán felvenné a fordulatot. Vélemény?
A "poweres teszt"nél így a legkönnyebben lehet letesztelni, mivel ha sok nyitás zárás után mindíg ugyanott nyílik, s könynedén nyílik, akkor nincs gond, de ha későn, vagy nem azonos fordulaton, akkor lehet hogy szorul vagy van vmi gond, ekkor már hozzá kell nyúlni, s megnézni mi lehet a gond...
kössz