Könyen hozá lehet férni ,nem kell levenni a blokkot! Elöször enged le a vizet aztán utána ,jöhet le a rajta lávő cső!
És két csavar fogja .
Ha majd kivetted a termosztátot ,nézd meg hogy tökéletessen müködik e!
Forralj fel egy edénybe vezet ,közbe már legyen benne forralás közbe is!és figyeld hogy ki nyit e !
Ok megpróbálom. De a termosztát az hol helyezkedik el mert lehet hogy akkor az a roszz. Az is a tank alatt van ??? Mert a tank alatt csak az utántöltő van aminek le lehet csavarni a kupakját. Egy kis fekete tartály nem hiszem hogy az lenne a termosztát. Mert lehet azt kéne megnézni (a termosztátot). Csak hol helyezkedik el pontosan vagy hogy néz ki ????????
Ok megpróbálom. De a termosztát az hol helyezkedik el mert lehet hogy akkor az a roszz. Az is a tank alatt van ??? Mert a tank alatt csak az utántöltő van aminek le lehet csavarni a kupakját. Egy kis fekete tartály nem hiszem hogy az lenne a termosztát. Mert lehet azt kéne megnézni (a termosztátot). Csak hol helyezkedik el pontosan vagy hogy néz ki ????????
Igen van benne egy szép kis termosztát !
Nekem is hasonló véleményem van a tartályról ,konkrétan nem tom mire jó ! DE Probáld ki amit montam!
Nem érdemes szorakászni a hengerfejjel mert csak 1 x lehet betenni ,ugy már nem lesz jó többet ha a régit rakod vissza ,akkor biztos forralni fogja ,vagy levegős lesz a rendszer!
lazitsd fel a hengerfejet és huzd+ujra.Légtelenités :melegitsd be addig amig nyit a termosztát(pörgesd fel) boborékmentesnek kell lennie.A tágulásiba csak a max jelölésig tölcs vizet..
Kössz i a választ. Csövek tuti jo átnéztem az összeset de akkor ezt a tartály dolgot megnézem. Ja és még anyi lenne hogy ha levegősödik a rendszer akkor az ülés alatti kis tartályból miért nem töltődik utánna a víz. Mert szerintem annak a víz tartálynak semmi értelme nincs mert nem is tölt utánna semmit mikor kéne ????? Vagy csak nekem nem jó ????? Mert nekem ott csak kinyomja a vizet.
hellósztok!
elromlott a kilométeróra spiráál meghajtó kis kütyü amia kerékben van ha valakinek van és eladná reális áron megvenném persze csak ha jó
ha van irj ide:petykak@freemail.hu
előre is köszi!!
de ha valaki nem érti mit akarok megprobálom jobban értelmezni!!!
Sztem vhol ,vmeik csöben repedés van és esetleg ott ,de akkor meg csöpögne belőle a víz!
Most nem vok biztos benne ,de megnézheted úgy is hogy van a viztartály az ülés alatt és beinditott motornál ráteszed az újjad,hogy légmentessen zárjon és ha érzel hogy szívja és tolja az ujjad ahogy megy a motor ,akkor vszinű hogy bele dolgozik a dugó a rendszerbe ,és akkor emiatt lehet levegős!Ez hengerfej tömítés híbára utalhat !
Akkor valaki a problémára megoldáss ???? Már leírtam bővebben de most dióhéjban. Belevegősödik a hütő rendszer én a hengerfej tömítésre gyanakszom de lehet más az oka. Hogyan lehetne biztosan kideríteni hogy a hengerfej tömítés a szar és ezért levegősödik be a hütő rendszer ???????
Vagy mi lehet vele a baj. Mert a motor alat soha nincs viz folt ha megyek vele vagy sok állás után se. Nem is látni sehol hofy folyna és a blokkba sincs víz mármint az olajnál. Ugyhogy valaki mondhatna egy jó tippet hogy miért levegősödik be a hütő rendszer már egyre gyakrabban.
Helló
nekem van egy nsr 50-esem épített pályamotorom. 96 os évjárat. 2x országos bajnok.
Rotax gyújtás, sport futómű
eladó vagy csere
6sebességes, jó állapotban biohardware@freemail.hu
Szerintem azon gyári dob van rajta, legalábbis az enyémhez képest, de ha eladom a motort, tuti egybe fogom hirdetni, s vhol 100-200 ezer között...
Mivel motorikusan semmi baja sincs...
Köszi, köszi, tényleg végre kapott egy szép külsőt, amúgy megjegyzem az első képen, az eredeti felállás, a másodikon már az új, a kipuf árulkodik...
Üzemképes, hisz motorikusan jóó, csak hát nincs idomzata rajta... Amúgy lassan elkezdem azt hirdetgeni, hátha kell vkinek szerelős motorként, s amire átépítgettem azt akkor fogom eladni, mikor találok másik motort (250 v. 400)
Ezennel közlöm a jóóhírt. Végre motor van alattam...
Aki most kapcsolódott volna be az eseményekbe, akkor annak elmondom, hogy volt egy szép kis találkozásom egy részeg faszival. A megoldás egy másik motor, egy erősebb, vagy egy olcsóbb, de hasonló kategóriában.
Nos, azt választottam, mivel még nem találtam nagyobb motort, vettem egy NSRt kicsit idősebbet, s a sérült alkatrészeket átszereltem. 4 teljes napot dolgoztam rajta de megérte...
És két csavar fogja .
Ha majd kivetted a termosztátot ,nézd meg hogy tökéletessen müködik e!
Forralj fel egy edénybe vezet ,közbe már legyen benne forralás közbe is!és figyeld hogy ki nyit e !
Nekem is hasonló véleményem van a tartályról ,konkrétan nem tom mire jó ! DE Probáld ki amit montam!
Nem érdemes szorakászni a hengerfejjel mert csak 1 x lehet betenni ,ugy már nem lesz jó többet ha a régit rakod vissza ,akkor biztos forralni fogja ,vagy levegős lesz a rendszer!
elromlott a kilométeróra spiráál meghajtó kis kütyü amia kerékben van ha valakinek van és eladná reális áron megvenném persze csak ha jó
ha van irj ide:petykak@freemail.hu
előre is köszi!!
de ha valaki nem érti mit akarok megprobálom jobban értelmezni!!!
Most nem vok biztos benne ,de megnézheted úgy is hogy van a viztartály az ülés alatt és beinditott motornál ráteszed az újjad,hogy légmentessen zárjon és ha érzel hogy szívja és tolja az ujjad ahogy megy a motor ,akkor vszinű hogy bele dolgozik a dugó a rendszerbe ,és akkor emiatt lehet levegős!Ez hengerfej tömítés híbára utalhat !
Akkor valaki a problémára megoldáss ???? Már leírtam bővebben de most dióhéjban. Belevegősödik a hütő rendszer én a hengerfej tömítésre gyanakszom de lehet más az oka. Hogyan lehetne biztosan kideríteni hogy a hengerfej tömítés a szar és ezért levegősödik be a hütő rendszer ???????
Vagy mi lehet vele a baj. Mert a motor alat soha nincs viz folt ha megyek vele vagy sok állás után se. Nem is látni sehol hofy folyna és a blokkba sincs víz mármint az olajnál. Ugyhogy valaki mondhatna egy jó tippet hogy miért levegősödik be a hütő rendszer már egyre gyakrabban.
nekem van egy nsr 50-esem épített pályamotorom. 96 os évjárat. 2x országos bajnok.
Rotax gyújtás, sport futómű
eladó vagy csere
6sebességes, jó állapotban
biohardware@freemail.hu
Nem útcai! 96-os évjárat, 2x országos bajnok
jelentkezés az alábbi címen: biohardware@freemail.hu
Mivel motorikusan semmi baja sincs...
Üzemképes, hisz motorikusan jóó, csak hát nincs idomzata rajta... Amúgy lassan elkezdem azt hirdetgeni, hátha kell vkinek szerelős motorként, s amire átépítgettem azt akkor fogom eladni, mikor találok másik motort (250 v. 400)
Ami összetört az nem is üzemképes??
Még mindig levegős a hűtőm , tudja valaki h hogyan lehet légteleníteni? Segítsen valaki, pls.
Ezennel közlöm a jóóhírt. Végre motor van alattam...
Aki most kapcsolódott volna be az eseményekbe, akkor annak elmondom, hogy volt egy szép kis találkozásom egy részeg faszival. A megoldás egy másik motor, egy erősebb, vagy egy olcsóbb, de hasonló kategóriában.
Nos, azt választottam, mivel még nem találtam nagyobb motort, vettem egy NSRt kicsit idősebbet, s a sérült alkatrészeket átszereltem. 4 teljes napot dolgoztam rajta de megérte...