Szevasztok! Nem tudtok valahol tolna és fejér megye környékén egy motorbontót, vagy esetleg pesten?
Az a helyzet, hogy valószínü beszart a vízpumpa az NSR-emen és márkakereskedésben elég drága lenne. Szal, sokat segítenétek ha tudnátok egy jó bontót mondani, mert addig nem tudok csapatni.
Nekem ugyan ez van a Mitómnál!
130-ig simán ment, aztán 150-ig kúszott, beleért a fordulat a pirosba, de ment 160-at. Aztán 12500-as fordulaton 170-et. Pedig 180-ig bizos menne, piros fordulaton kívűl (előző tulaj 190-et hozott ki belőle, ÁLLÍTÓLAG).
Bele is betegedett. Na ha kész jövőhéten a motor, akkor lehet ki is derül hogy mi volt a hiba. Én a gyertyára is gyanakszom. Valami szar, olcsó volt benne, amit most azonnal lecseréltem. Lehet, az a gáz
azért kössz ...most sajna nem tudom megcsináltatni mert le vok égve de ha lesz cash akkor...
amúgy vittem haveromat és úgy 125ig szépen ment...utána kész. :P...mind1 a javításig csak kibírja így...
Az enyémnek a vége kb 150 felett kicsivel, viszont nekem is 130ig simán utána már hasalni kell, s úgy kúszík tovább 150 fölé...
Szóval nem egyedüli a motorod, mivel gyengécske....
A powehez annyit tudnák hozzászólni, a legjobbam menet közben tudod letesztelni, úgy hogy hagyod had nyisson, és vissza, majd újból. Ezt megcsinálod párszor, de éppencsak, hogy kinyisson... S akkor már többet tudsz, ha minden rend szerint nyílik, akkor okés.
130nál 6.? az 145 fele jön csak
egyébként 160ig télleg mennie kellene...lehet h vmi természetes reakció (félelem) miatt nem mész feljebb és tudat alatt megy az egész...de valószínűbb a kompresszió probláma
vagy a 6. seb vmiér szar..váltó-baj
Ez a motor télelg túl szép volt ahhoz h igaz legyen...csináltasd meg, nézz utána, ha már ilyen gyönyörű menjen is
Üdv! Nemrég kaptam meg a mocit és 120nál jobban nem mertem húzni..de már kezdem megszokni és húznám tovább de valamiért egyenesben 130nál jobban nem megy 6.-ban már nem veszi fel rendesen a fordulatot. 1-5.-ig még jó de a 6. az nagyon gyenge! Ennek sztem 160ig simán kéne mennie. Nem tudja valaki hogy mi lehet a baj???
Amúgy eddig én se vittem soha szervízbe (már cseréltem láncot, fékbetétet, kuplungot stb.)
Akkor nézd meg, h szét van-e gyapálva a tömítés, mert valószinű h akkor az a gond.
Nekem még a légszűrővel is gondom van, az a helyzet h csak egy vékony háló folja van rajta egy vékony szivacs (fél centi) és megint egy vékony háló folja. Ennyi lenne az egész légszűrö (egy 50-es robogóban 5x ekkora)!? Ezért kell egy 15x15cm-es doboz? Nem nézted még meg a tiedet?
Szervizbe semmi esetre se fogom vinni eddig minden hibát otthon csináltunk meg és jóó is lett nem ugy mint a szervizekbe dolgoznak. Haverom hordta a motoráz nem is egy szervízbe és mindenhol csak szétbarmolták a motort (1 hétig müködjön és ennyi, alkatrészt nem cseréltek neki benne de kifizetteték vele) ugyhogy a szervizekről ennyit. De majd akkor ezt is megoldjuk valahogy magunknak.
De ha a víz nem szenyződik-be akkor lehet hengerfej tömítés ??????
Hát ha jó a vízpumpa meg jók a csövek és nem is csöpög, akkor lehet h a henger fej tömítés a rossz, de nem 100% (mert esetleg lehetnek még valahol lyukak). Ha más megoldás nem marad akkor vidd el egy szervízbe .
Kössz az ötletet le fogom ellenőrizni. A viz pumpának semmi baja tuti az le lett csekkolva, a csöveket még átnézem. Ja és a hütőviz kristály tiszta amikor leeresztem, akkor a henherfej tömítés jó ???? Mert mostmár én se tudom hogy miért levegősödik be . Víz se szokot alatta lenni még hosszú álás után se és menet után se csöpög belőle semmi. Ugyhogy most nem tudom hogy mi lehet az ????
Hy nsr_125, nem vagy egyedül a belevegősödött hűtö problémával, nekem is ugyanez a gondom. Nálam egy cső van megrepedve meg a csövek csatlakozásánál is lehet valami gond. Javaslom ezeket ellenőrízd le, mielött hengerfej tömítést cserélsz. Ezeket otthon is megtudod csinálni. Ja és még annyit, hogy nálad nem koszos a hütővíz?
Hello CiliG! Látom eléggé értesz a motorokhoz megtudnád mondani h egy 92 NSR-nél hogyan lehetne leellenőrízni a power szelep müködését , lehetőleg nagyobb bontás nélkül.
Nincs kedve valakinek 5-6felé (hátha már nem lesz iylen fülledt idő) gurulni egyet a mátrában?mennék egy haverral, nyugsi 100 alatti tempóba, Mátrába pedig ami kifér, de jó lenne ha minél többen tudnánk!Környékbeliek?Pestiek?
Jajajaja, 200 Kmet, az annyit jelent, hogy az én NSRemmel kb 200-250 kmt tudok menni egy tankal, szóval ez gyakorlatilag egy tank, plusz egy kaja vhol....
Jah és természetesen egy hatalmas kirándulás, több helyen való megállás, kirándulás, egy jóóó egynapos kis program, jah és egy hatalmas motorozás együtt...
125ös motor, 95-99?
Hmmmm, először is a kormányát nézd meg hogy ha ütközéstől ütközésig forgatod, mind a két oldalt ugyanakkora a távolság van, meg nem remeg be. Ez fontos, mert később nagy gondok lehetnek. Ajánlott nem nagyon sérült motort venni, lásd karcok, mivel egy ideig viseled, utána megakarod csináltatni, ami nem lesz olcsó. Motorikusan a power rendesen nyisson, ne kelljen sokat melegíteni a motort...
A láncra és a gumit is figyelj, mert ha láncal gond van, cserélni kéne, akkor lánckerék is, ami már nem vmi olcsó. Jah és pöccre indul, a hangjából meg következtethesz milyen, de akár pl az NSReknél a motortérbe is be lehet tekinteni... Hírtelen ennyi amit én megnéznék rajta.
Ide is berakom hátha nem akkora az átjárás a topicoc között és erre a gépre is igazak a leírtak.:)
Hello mindenki!
Elgondolkoztam hogy nyárra szereznem kellene valami gépet a seggem alá. Kezdetben valami kis robogón agyaltam aztán 125-ös robogó, aztán megláttam ezt a kis gépcsodát!
A lényeg az hogy perpill B-s jogsim van úgy 2 éve és ennyi. Most se időm se pénzem megcsinál az A-t szóval ha veszek valamit akkor egyelőre illegalitásban fog menni a dolog.
Azmár biztos hogy valami kis 125-ös csodát szeretnék. Nálunk ez családi vonás, unokabátyám is 600-as gsx-r-el kezdte. Én spórolósabb vagyok.:)
Szóval.Mire érdemes figyelni használt gép vásárlása esetén? Ahogy nézegettem kb a 95-99 idő intervallumban legyártott gépsérkányokra lesz keret, ha lesz.Ezeknél mi lehet a buktató?
Minden jellegű építő javaslatot szívesen fogadok!:) Remélem minél hamarabb prezentálhatok valami gépet én is addig csak figyelek!:)
Az a helyzet, hogy valószínü beszart a vízpumpa az NSR-emen és márkakereskedésben elég drága lenne. Szal, sokat segítenétek ha tudnátok egy jó bontót mondani, mert addig nem tudok csapatni.