Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szénkefét szállított?
Nekem pereggyesem is volt ilyen Ráadásul ha levetted a dinamó felőli deklit, akkor semmi gond nem volt. A mai napig nem tudom az okát
az biztos,hogy az ember abban a korszakban megtanult motort szerelni...nem volt telefon,internet,fórum... emlékszem,az egyik pannoniás haver csak egy marék szénkefével mert elindulni az 5km-re levő faluba!
Jávoll, herr generál Sőt, a karburátora pont passzolt a szinyákra.. de istenmencs motorszerelő topik
lassan motorszerelő topic lesz...de nem baj! hát igen....a gyújtása szar volt,a berúgoracsnyi szintén viszont a váltó megelőzte a korát.alaplapra szerelt.ki lehetett húzni,mint a fiókot,különösebb bontás nélkül! nemhiába érdeklődtek a japánok....
Garamvölgyi nem minősül hivatalos személynek? Ő nem kell vállalja a felelősséget a kijelentéseiért? Gondolom, akkor simán vehetném félrevezetésnek is, ha ezekután megbüntettek volna, hisz véleményem szerint, ha valamit hivatalos személy kijelent a nyílvánosság előtt, akkor azért vállalnia kellene a felelősséget. Persze tudom, hogy ez magyarisztán, de akkor is. Igazából túltárgyaltuk amúgy a témát, be kell szerezni, nincs más "védelem" a büntetés ellen...
Sőt, juteszembe... pancsi berúgószerkezet se vót a legjobb
... de a P20 mellett se menjünk el szó nélkül Teccett benne az ötfokú váltó meg a hangja... de a gyújtása meg a kuplungja katasztrófa volt... legalábbis annak a példánynak, amihez szerencsém volt
így bizony! ún. félautomata kuplung volt bennük.
Igen... mindkettőt szokni kellett
Mellesleg a Vócvágenem tiptronikos, arra is kíváncsi vagyok

A jáwát vígan rugdoshatod fokozatból fokozatba, nem esik bántódása... sőt el is indulhatsz vele lábbal kuplungolva, ha úri kedved úgy kívánja
ha nem használják akkor a tiptronic is eláll sokáig
most így hirtelen belegondolva úgy rémlik az idők távlatából,hogy a jawán felfelé volt az egyes és le a többi a P20nál meg legalul az üres...
én nem szólom le, csak nem érdekelnek
hát 40 évet tuti nem tud kibírni a tiptronoc, ellenben szerintem 3x annyi kilométert elmegy mint a java ment eddig
persze ez sem fikázás mert nagyon nem egy kategória
ha álló helyben járó motornál egyesből 1 pöccintésre üresbe lehet tenni akkor az faca váltó
pl ezt egyik yamahám se tudta megcsinálni........
Esetleg műbőr jaki? Kishíján kötél járt érte, mint nagyimrének...
Hát annyira télleg nem bonyolult

De azért egy ügyes mechanikus szerkezet, ne szóld le... az enyém jövőre 40 éves lesz és még mindig működni fog A tiptroniccal mi lesz ennyi idő után?
ahogy mondod..... meg rács az első lámpán
gondolom nem egy tiptronic bonyolultságú
mondjuk már nem is érdekel annyira mint 30éve
én nem indulok be ezekre a retro gépekre, ha magyar ha nem
A Jáwa? Az sose... szimó az igen

És tényleg... annak idején még ha kacsacsőr volt a szimón lószarpofozó helyett, az is bűn volt... már szinte hihetetlen
Semmit. Illetve azt, amit az első hsz-ben leírtam már.

Azt mutasd meg, hogy konkrétan, közlönyben szám szerint besorolva §-ra vonatkozóan hol van LEÍRVA, hogy a KRESZ-ben foglalt ide vonatkozó jogszabály ideiglenesen nem érvényes.
Na ilyen nem lesz.
Pedig ha tudnád... olyan eccerű, mint a faék
az egy akkori "verseny" spojlerből lett lefűrészelve a gyereknek tetszett.... akkoriban egy lecsapott kormány vagy egy kispolszki lámpa extrának számított ja,és a jawa gyakran beindult "fordítva"
Ehhez mit szólsz?

"A rendőrség türelmi időt adott az elsősegélydobozok beszerzésére. Garamvölgyi László szerint ez nem konkrét időpontot jelent, hanem a készletek feltöltéséig tart."

forrás:
http://gepnarancs.hu/2012/04/o...
Király leszámítva azt a spoilert a jáwán
én is próbáltam egy ilyet gyerekkoromban életre kelteni, az egy 175-ös Czetka-Jawa volt.... sajnos nem sikerült, akkoriban nem volt hozzá alkatrész