Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3 értékelhető/azonosítható felvétel sikerült.
Augusztus eleji osztrák túráról most jöttek meg a gyorshajtós büntik.

40 euro/fő, nem a világ vége, de két okból érdekes, egyrészt azt hittem, hogy erre van valami 90 napos határidő -lehet hogy rosszul tudom, de valami ilyesmire emlékszem.

Másrészt hat fős csapatból (6 motor) hárman kaptak csekket, pedig végig együtt ment mindenki, ott is ahol fotóztak. Erre nem tudom mi lehet a magyarázat.
Oldalról?
Aki túl gyorsan megy hogy időben észlelje a táblát jól ki van ez találva.
Gondolom nem a gyorshajtás miatt üldözték ennyi ideig, ennyire veszélyesen, de ha ilyen veszélyes bűnöző, akkor miért nem lőtték le, vagy dobtak elé szöges csapdát.
Amugy mindegy.
Szerintem.Ocsa nem az m5 legeleje. Az m5-ön az 1 és 2 km szelvényben van véda kapu pest megyében
Ok
Azt én se, de a véda pont az utdijjal nem foglalkozik. Nem minden vaskapu véda.
Akkor engem nem tudom ki vett fel az m5-ön 2x 3 napon belül ócsánál.......
A világképembe nem fér bele az efféle viselkedés.
Ezek közül van, ami felidegesít, van ami kevésbé. Ez most a "nagyon" feliratú halmazban van/lenne.
Amúgy meg ez az állapot (mint általában mindegyik) valamiféle megoldást kíván, kivéve azt, hogy legyint a rendőr, "áh, majd legközelebb biztosan megáll ha jelzek neki..."
A véda az amelyik elött a fényképezös tábla kint van, az utdijas elött nincs tábla.
feszült vagy
Véda nem foglalkozik a matricéval. A másik vaskapumeg csak az utdijjal.
Van. Háron kép készül, ha tulléped a toleráns értéket. Egy elölröl egy oldalrol egy hátulrol mikor átmentél alatta.
Gyorshajtás ugyan nem, de pálya matrica hiánya igen.
De hozzáteszem hogy sokat tanultam belőle, sokkal óvatosabb vagyok!
Ez így van, nem nehéz belefutni! Tavaly én is belefutottam egyszer a védába, de nem jött semmi. És egy trafiba is elég jó túllépéssel, de felüljáróról mértek szemből, és a hátsómat nem tudta a túloldalon fényképezni, így abból sem volt semmi.
Amúgy (bár biztos nehéz) hidd el van olyan tempó, ahol nem nézelődik az ember és másodpercek alatt több száz métert lehet haladni és több száz méterről meg nem arra figyelve -mert másra kell- nem derül ki egyből, hogy az egy VÉDA kapu vagy csak egy tábla. Ha nem ismerős helyen jár valaki....
A kérdés nem ez volt.
De annyi jó hely van még a védák 100 méteres sugarán kívül - akkor miért pont ott kell húzni neki? Ha meg nem veszi észre, akkor nem is igazán figyel motorozáskor a környezetére. Egyszer benézheti az ember, ezt elfogadom, de a tanulópénzt illik megfizetni ilyenkor.
Na ez az, 110-120 -al bandukolsz. Ott én még sms-t írok!

Nos, ki beszélt rólam? Mert te egyből azt írod, hogy elbaxtam...
Nyilván el sem tudod képzelni (ahogy azt sem, hogy valaki egy veszélytelen autópályán) nem csak 110-120-al bandukol.... én pedig csak feldobtam a labdát, hogy mi van ha!
Előre nézek.
Látom a védát.
Vissza veszem a gázt időben. (110-120 körüli tempóval bandukolok, de a véda alatt csak a megengedettel, pedig Mo-n jókora a tűrés.)

Ha elbaftad, akkor ne a kifogásokat keresd, hanem légy férfi és fizesd ki a büntit. Tanulópénz volt.
Legközelebb meg tessék jobban figyelni.
És?
Ahogy írtam korábban, nincs olyan kép, ahol az azonosító jel és a sebesség egyszerre látható! Mo-n pedig így kell lennie, így hiteles.
Nem csak végsebességgel lehet gyorsabban menni a megengedettnél.
Ha olyan motorod van, akkor nem kell sok idő és nagy távolság, hogy akár egy lendületes előzésnél megugord a "lécet". Mondjuk ez nem a GS öccá kategória...
Ott a "dátumbélyeg", a video pedig folyamatos.
Amúgy ki az a hülye, aki a véda alatt próbálgatja a motorja végsebességét?