Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most a szélvédőm kellene kicserélni csak nem tudom még hozzá merjek-e kezdeni
ha már ennyire autózunk cserélte azt már valaki otthon?
zsiguliban cseréltem már, de ez ragasztott, nekem újdonság még......
én 2x cseréltem meg 2x szedtem szét a blokkot szóval nem olyan nagy a rutin
meg ugye más ha tanítják az embernek és más ha rájön hogyan kell(már ha rájön a fortélyokra)
akkor már te is túl vagy az elsőn...
ezt olvastam :az első söröd 10 perc
a legjobb is 24960.-skf szett és dolz pumpa.ha valakinek valami akkor mélemre adat küldöm választ.Számlás garis minden.
az első sorod kb. 10 perc
ismerem az x14xe-t, nem kell bemutatnod mit kell cserélni....néhányon már túl vagyok
nekem nincsenek olyasmi problémáim a dolgokkal, mint neked
akkor küldj egy árajánlatot az f astra x14xe motorhoz
hamarosan úgy is cserélni akarom
kompletten mindent és ne a legfosadékabb fütyülős feszítőset
ki kell dobni a légszűrőt, a kereket, a műanyagokat alulról-felülről
ez már majd egy óra
nekem van egy feszítőm, két támasztógörgő, vízpumpa
egyik vezérműtengely épp nyomja a tőkéket úgy kell összehozni a másikkal, szóval nem 2 perc ez.....
ráadásul a feszítőn eddig mindig hidegvágóval kellett kitekerni a csavart az valamiért beáll
a másik szíj sem egyszerű, az is tekereg annyit a kacatok között, hogy nem elég 3 nagyfröccs mire rájövök hogy volt benne......
a 8 szelepesnek tényleg pár óra a csere, ráadásul ott jóval olcsóbb is a mutatvány
volt már hogy ugy éreztem hogy egy egész nap csak másfél órából állt,főleg ha sok volt a viszki...szóval a pár óra az lehet fél nap
mee rossz helyen veszed a vezérlést..ideje lenne elkezdened kérdezni hogy mi mennyi és azonnal tudom küldeni polcról.van silány is meg kurvajó is-csak egy üzenetbe kerül
vezérlés fél nap.......
ki is veszed a motort? .... mert akkor nyugisan kb. annyi........
amúgy pár óra és kész
Hát kélek szépen nekem '98-ban, mikor Bécsi voltam.... az ottani Honda Prelude-om 108 LE -jére fizettem 1100 Schillinget havonta kötelezőt!
Az kb. 20e forint volt akkor.
Szóval 13 év elteltével egy jóval erősebb autónak a havi biztosítás csak pár ezressel több........ (de az lehet csak a több LE miatt)
Szóval 13 év alatt szinte semmit nem emelkedett, változott.
nem kell szerelőhöz vinni.....
pl én a garázsban kicseréltem az opel hajtókarcsapágyait, hidrotőkéket, meg úgy kb mindent amit kellett
megveszem a vezérléshez a cuccot max 50 pénz fél nap alatt megvan a komplett csere
szervizben ez számla nélkül legalább 80
ha szétesik az astra akkor én is bánni fogom, a mostani gépeket már nem javítom meg fél nap alatt
ezen jót nevettem így reggel! nálunk a családban csak Toyota van.11évig használtam egy Celicát.ennyi idő alatt annyi baja volt,hogy egyszer nem nyílt ki a lámpa,mert elromlott egy relé.240ezer km-rel adtam el,de rozsdafolt nem volt rajta.most meg egy 147LE-s Avensis...."bízhat a jelben!"
Hát akkor nem köll passátot venni
Nekem egyszer vót Gazdaggá tett egy autószerelőt
A könnyeivel küszködött mikor mondtam neki, hogy eladtam
Azóta csak toyotáim voltak és van most is Azóta ha összefutunk az utcán elfordítja a fejét
Egy olyan országban, ahol becsületes politikusok hozzák az igazságos törvényeket, ott érthető módon rögtön betiltják. Na erre nálunk lehet még várni kell
nem is látszik az ember.... lehet,hogy csak elszabadult a motor,vagy távirányítású volt,mint a robotrepülők
hát ..nem jo a stílus.ettől nem csoda hogy elvették.itt azért igazán kiemelten közveszélyes mutatványt láthatunk a 25 éves tapasztalt rókától
csak ott néhány más tétel be van épitve a 26000 be....
Ebből is látszik nálunk mennyivel biztonságosabb a közlekedés.. olcsóbb kötelezővel is megvan mindenki
lehet még fejlődni az osztrák szintre
ott egy passat havi kötelezője átszámolva 26 ezer
szóval lesz még emelés nálunk is.........
tee...............................semmit nem acc
A féklámpáért semmit
Azért senkit nem büntethetnek