Milyen érdekes, hogy az én ajánlatommal vágsz vissza.....
Egyébként szeretném felhívni a figyelmed, hogy eddig a gyorsabban közlekedésről érveltél, hogy az mennyire "szükséges"..... most pedig a gyalogátkelőhellyel foglalkozol.
Most akkor gyorsan kell menni vagy nem kell átengedni a gyalogost?
Vagdalózol itt mindenféle következetesség nélkül
hát én leszarom a gyalogosokat
aki lelép az mehet de én nem állok meg egyetlen útszélén toporgó akárkinek
legalább az egyik lába érjen már a zebrához.......
én meg itt Győzikefalván! megállok a főtéren a zebránál hogy átengedjem jogkövető módon a gyalogosokat(mindig tele van emberrel,mert mindenki munkanélküli ) erre beszól az ablakon az asszonyka,hogy nem akarnak átmenni,csak ott beszélgetnek.még jó hogy nem baszott le!
én hülye eddig azt hittem,hogy az utakat a járműveknek építették.
Ezt te mondod, hogy unalmas vagyok...
Lehet de legalább nem demagóg
Én akár kecskeméten eltudnálak rögtön olyan helyre vinni, ahol lámpanélküli gyalogátkelőhely van és a kresz értelmében gyakorlatilag reggel 7-től este 8-ig maradnod kellene a folyamatos gyalogosforgalom miatt. De szegeden is tudnék mutatni pár ilyen helyet csak példaként...
unalmas vagy.... befejezhetnéd már
Ha gondolod, gyere el velem 1 napon keresztül mindenhova ahova mennem kell.... és meglátod milyen hülyeségeket beszélsz.
ez így van! el kell képzelni azt a szituációt,hogy egy 2milliós városban minden autós tanuló vezető. na ott meg lehetne bolondulni!
múltkor mentem egyik után 2km-en keresztül.jöttek szembe is persze és nem lehetett előzni.nem vagyok egy ideges természet,de már kissé nyugtalan voltam....a mögöttem jövők közül viszont már kb.5en a dudát nyomták...
a távol-keleten van pár érdekes közlekedési szituáció,mégsem haltak ki országok.
2szó kéne ide is:ÉSSZERŰSÉG meg RUGALMASSÁG.
pont ma jutott eszembe,hogy a 70es években autópályán 120volt a frankó.nem kell bemutatni milyen műszaki felkészültségű autókkal.
most,a 21.században:130
na kb.ennyit erről!
Nem kell ezt csendben mondani több mint 10 évvel ezelőtt láttam élő tv műsorban, amikor közlekedési szakértők elemezgettek bizonyos szituációkat. A lényegi vége az lett, ha mindenki bötű szerint betart minden szabályt akkor egy nagyobb város forgalma gyakorlatilag leáll
Azt fogalmazták meg, hogy a kreszben leírtak az alap irányadóak, de közlekedés biztonsági szempontból is érdemes rugalmassan az ésszerűség határain belül alkalmazni a szabályokat
Most ez az amire rászáltak, hogy a rugalmasság észerű használatát keményen megbüntetik. Ha pesten 2 millió ginó közlekedne, akkor érdemes lenne a munkába két nappal hamarébb elindulni
de itt aztán főképp nem 1ütt van. a balfaszságot meg még tetőzi,hogy lát6óan a táblától van felfestve a terelővonal,előtte meg semmi.
szóval ez pont jellemzi az ország jelenlegi(közlekedési)helyzetét.
és mennyi ilyen baromság van....mert a "szabály..."
pl.a Balaton déli partján,mikor kiépült a kerékpár út,a közútra kitették a "kerékpárral behajtani tilos" táblákat. de ugye egy üdülő településen 10méterenként van egy bekötőút,ami feloldja a tilalmi táblát.
Pohi!csak poénból egyszer menj le pl.Balatonberénybe.oda vissza abban a faluban összesen 48ilyen tábla van,10méterenként!
szóval mikor itt vitatkoznak emberek,legtöbbször a törvények "ÉSSZERŰSÉGÉNEK"hiánya bassza ki a biztosítékot!
Egyébként szeretném felhívni a figyelmed, hogy eddig a gyorsabban közlekedésről érveltél, hogy az mennyire "szükséges"..... most pedig a gyalogátkelőhellyel foglalkozol.
Most akkor gyorsan kell menni vagy nem kell átengedni a gyalogost?
Vagdalózol itt mindenféle következetesség nélkül