én már 70 körül félek az enduróval, eccer mentem valami ktm 600-as akármivel és rettegtem a soroksárin...visszaültem a zx14re és 5. tiltásnál kezdtem valami hasonlót azon érezni...de az inkább jóleső érzés volt
csodálom az endurós fiúkat
Az eltolás általában működik a motoroknál, csak ez az FJR keményebb dió a súlya és a hosszúsága miatt. elég nehezen fordul kis körökben. Ezt izomból kell eltolni és egyben lenyomni. A kormányt érdemes közelebb állítani magadhoz, úgy még könnyebb.
Jó gyakorlást! Nekem is el szokott vele menni egy nap mire a rendőr oktató pályát meg tudom csinálni. Rá kell érezni erre a hirtelen ide oda dobálásra lassan. Mert gyorsan jól megy.....de ez a lépésben kínlódás nem az én világom teljesen....
Én is ezt az eltolásos módszert ítéltem meg a legjobbnak,majd még gyakorlom, mert vannak néha bizonytalanságok,már régen is gyakoroltam csak nem ilyen tudatosan.
Én a tavalyi évben 20 illetve 25e ft ot fizettem be " piros lámpám való áthaladásért. Holott mind2 sárga volt és esélyem se lett volna megállni mert kamionnal voltam. Egyik esetnél se ismertem el feljelentés... levél mind2 nél fellebbeztem, sőt a második esetben tanúm is volt mert volt velem betanuló kollega. Az elsőt azért utasították el mert szerintük vészfékezés nélkül is meg tudtam volna állítani a 40t ás dögöt ( bár nem értem az íróasztal mögül ezt hogyan döntik el) a másodiknál meg az volt az indok, hogy nem indokoltam meg jól hogy mért nem tudtam megállni...
Ezek után ka..ák be az összes íróasztal mögött ülő...
Általában a biztonság miatt az a szabály, hogy mögötted haladva kapcsoljam fel a fényjelzést és "air horn" vagy sziréna hangjának rövid megszólaltatásával állítsalak meg. Ehhez van egy kis tárcsa is és van hangos bemondó is. Az az elterjedt, hogy ha megy a fény és ordíta hang folyamatosan akkor húzódj le. Ha megy a fény és csak kicsit megy a hang és esetleg tárcsát lóbál a rendőr vagy hangosbemondón beszél, akkor meg kell állnod.
A mai hatályos KRESZ szerint sárgán nem tilos áthaladni. A piroson való áthaladást 3 db fényképpel kell alátámasztani. (lámpa + előtte a kocsi, lámpa + alatta a kocsi, lámpa + utána a kocsi) Általában videó készül és abból kikockázzák.
Ez elég abszurd dolognak tűnik, hogy azért kapott bírságot mert nem a vonal előtt állt meg. Hivatalosan a vonal előtt kell megállni, de ha ezért büntetnek is, akkor már erősen szőrszálhasogatás.
Szinte minden gyalogost meg lehetne bűntetni, mert nem szabályosan kelnek át az úttesten.....
kérdés: Mik a tapasztalaitok a piros lámpán áthajtással kapcsolatba? akarom mondani, Te még sárgát látsz, de lehet, hogy már piroson mész át.
Én elég gyakran járok a 10-es út, Áprád híd, Róbert károly, Hungária krt útvonalon és ha hiszitek ha nem, nem hajtok gyorsan (sem autóval, sem motorral) de így is van, hogy 2x belefutok egy-egy sárga lámpába.
Egyik ismerősöm most kapott bírságot (autóval), mert nem a piros lámpa előtti fehér vonalon állt meg, hanem túlhaladt rajta. Megállt, de túlhaladt. Ez az eset a Dózsa Gyút - Kerepesi saroknál történt még a Júniusba.
Hol vannak ilyen kamerák?
Ha mögötted áll meg, miért kéne megállnod? Hacsak nem jelezte valahogy, hogy állj meg te is. Ha téged akar igazoltatni, megelőz és úgy állít meg. Személyes tapasztalat, egyszer megálltam így, mert mögöttem visított, erre lecseszett, hogy a mögötte jövőt állította meg, én mi a francnak álltam meg
Szánalmas vagy, ha úgy reagálsz le mindent, hogy ha valaki ír neked valamit, akkor az okoskodik.
Te vagy túl okos, mindenkinél okosabb.
Mi az, hogy lökjed? Ha érdekel ne mással kerestesd meg...
én már 70 körül félek az enduróval, eccer mentem valami ktm 600-as akármivel és rettegtem a soroksárin...visszaültem a zx14re és 5. tiltásnál kezdtem valami hasonlót azon érezni...de az inkább jóleső érzés volt
csodálom az endurós fiúkat