Persze félrekapja kormányt felszalad a buszmegállóba 10 embert elkaszál és szétcsapja a megállót.
Perel a BMW-s,az utasok,a BKV lesz az 10 milla is a végén szerencse kérdése.
Hi!
Azért vagyok némileg vájtfülü a dologban,mert én is használtam így motort,még akkoriban,mikor ritka volt a robogó.Aztán egy rendőr barátom felhomályosított a részletekről:
Ha teljesen szabályosan közlekedsz is,nincs rá jogsid,a biztosítás érvénytelen/azt 50-re kötötted/,nincs rajta rendszám,műszaki.Tehát semmi keresnivalód nincs a közúton.
Ha valami baleset ér,ha nem te vagy a hibás,akkor is téged vesznek elő,mert NEM LEHETNÉL OTT! Mivel a biztosításod nem érvényes,zsebből fizeted a kárt,ha nincs kp.,jelzálog ingóra-ingatlanra,attól függ,mi van.
S ha belegondolsz,egy 10 éves 3-as bömös-ben nem nehéz,milla értékű kárt okozni/főleg,ha a MABISZ számol.
Sok szerencsét!
Hi!
Az elsődleges buktaforrás a kipufogó.A 2. a légszűrőház.Ezen a legkönnyebb lebukni,mert a legdilettánsabb rendőr is meg tudja különböztetni az 50-es től.Ezek az "elsőránézéses" dolgok.
Ezenfelül az 50-nél nagyobb motorkerékpároknak már szabvány 17 karakteres alvázszámuk van/van kevés kivétel/ ahol a karaktereknek külön jelentésük van.
A lebukás azon múlik,hogy észre AKARJÁK-E venni a neccet,vagy legyintenek-e,hogy nem éri meg a papírmunkát.
A lábtartókat leszedtem utólag,ezért maradtam ennél a típusnál,mert ebből nem sokat látok az utcákon futni,és gondolom,és remélem nem ismerik annyira!Egyépként nagyon sok zsaruval találkoztam már,a munkahelyem a rendőrség mellet van,ugyan azt a parkolót használjuk,és egyszer pont mellém parkolt két motoros rendőr,pont akkor jöttem ki,megláttam őket,nem akartam visszafordulni,mert az feltünőbb lett volna,beválaltam,nem is szoltak egy rossz szót se,meg is lepödtem!De hát addig jár a korsó a kutra,...
Egyébiránt értelmetlennek tartom ezen rágódni mert szinte oldalakat töltünk meg a hozzászólásokkal és pár nap elteltével újra meg újra felbukkannak a kérdések. Nyilvánvaló hogy előbb-utóbb kiderülhet a turpisság és jön a büntetés. Nekem tökéletesen megfelel az 50 ccm és legalább nyugodtan motorozok az utakon, ennyit megér az is hogy a régi 50-hez képest ezek a motorok már sokkal többet nyújtanak mind kényelemben mind sebességben mindenféle tuning nélkül is.
""Gyere le Fehérvárra,Csíkvári út 2,hozd anyádat is,aztán itt megbaszlak a hátán...hülye gyerek"""
Te meg Gabe hagyd már ezt a szöveget,mondom nem a kocsmában vagy!Majd biztos lemegyek Fehérvárra neked anyámmal!És te lejönnél Békéscsabára?Nem hinném!
________________________________________________________.....
.Ide írhatod majd a primitív trágárságaidat!
A legtöbb ember nagyon is jól tudja,hogy amikor megvesz egy 125/50 es motort,az 125-ös,nem pedig 50-es sm!Én is nagyon jól tudom,hogy ez mi,nem akarok mentegetőzni!Van egy kis 50-es Gilera Stalkerem,jól megy,meg minden,de értelem szerűen nem fogható egy 125-ös,vagy nagyobb motorhoz!Én egy olyan "kisebb"motort kerestem,amire ha hirtelen ránéz a rendör csak úgy futtában,akkor nem esik le neki egyböl,hogy héé,várjál csak,mint pl:egy Honda NSR-él!Egy nem túl feltünő szelídebb kinézetű motort akartam venni,és pont ezt akartam tőletek kérdezni,hogy ez a típus beleesik szerintetek ebbe?
Készülj fel arra is, hogy ha beüt a gebasz, mert ez fog töténi,nem nagyon lesznek veled kedvesek sehol sem.Ez szándékos az elözö srác legalább nem vette észre,hogy 125-öst vet!
Nem értem ezeket a gyereket....mi az hogy 125/50 segédmotor papírokkal? Ilyen nincs... Segédmotor az az 50 ccm......125 már nagy motorkategória...amire kell rendszám,műszaki vizsga meg mi egyéb.
Ennyi erővel vehetne egy 600-as cbr-t ötvenes papirokkal is.....
Komolyan mondom kár hogy nem rendszámozzák az 50-es gépeket is....és akkor legalább nem lenne vita....
Vagy egyszerűen fejbe lőni a hülyéket.....
Me érdekelne!