Hát.....akkor 155, mert elírtam 100 felett nem +3 hanem +5. Mi nem mérünk ilyen, helyen, mivel nincs a környéken autópálya. Akkor 130+15+5=150, de ha nem 15 hanem 20 ahogy írtad, akkor lehet, hogy 155.......bár én inkább a 150....re gondolnék.....
Trafiznak éjszaka is. Még nyáron haverral este mentünk Egerbe. Kerecsenden a kifelé vezető, 2 sávos úton este 10-kor fotózták le, mert 70-nel ment a lakott terület vége tábla előtt úgy 30m-rel, ahol nem mellesleg már rég nincsenek lakóházak sem. Ennyit arról, hogy a közlekedésbiztonság miatt fotóznak és nem a pénzbehajtásért... Olyan kurva sok embert veszélyeztetett a 70-es ámokfutó száguldozásával, hogy azt leírni sem lehet!
1-2 hete Gödöllőn Pest felé, a körforgalom előtti, szintén 2 sávos kivezetőn fotóztak, már jócskán sötétben. Ott is bizonyára a közlekedésbiztonság volt a fő szempont...
viszont valami bennfentes mondhatna valamit az esti, éjjeli trafizásról! Az utóbbi időben mintha nem is lenne ilyen jellegű tevékenység. Menjek éjjel száguldozni?
Autóval már felnőttem ..kb. 10 éve már.....
Régebben...fiatalság, bolondság..... mentem amit bírt a kocsim...... ez tényleg korral jár
A motor az nehezebb téma.... bár most az sem esélyes nálam....jóóóóóóóóóó darabig
annyival nem mentem.... szerintem ha bele is szaladtam határeset lesz.150körül lehet.nem volt korlátozó tábla.na persze az óra se mér pontosan,általában felfelé csal.és kérdés,hogy honnantól veszik a büntetést.az internet kalkulátor szerint pályán 149ig 0 forint.
Ez egy képsorozat, aminek sorszáma van....olyan képcsomag féle. Tehát ha 1 km-re jössz 200-al a rendszám nem látszik még ....megmér.....közeledsz lassulsz és az utolsó mondjuk 10. képeden szépen látszódik a rendszám, de ott már csak 50-el haladsz attól még a 200-as sebességért fogsz bírságot kapni. Az a lényeg, hogy a képcsomagban legyen legalább 1 kép amin értékelhető a rendszám és legyen 1 kép amin van sebesség túllépés. Persze a többin is lesz....
kösz a választ!és a képeken felismerhetőnek kell lenni a rendszámnak?vagy1km-ről is bemérhetnek és azt mondják:én voltam?
a másik témához:S.tarjánban is sokáig az"új út"lakott területnek számított.csak pár éve tették ki a táblát,hogy vége itt a temetőnél és újra kezdődik Eperjesnél.de sokan még mindig60nal mennek rajta,mert mikor még ők vizsgáztak akkor annyi volt a 6ár lakott területen
Bp.-en ilyen helyen van kint 80-as tempót engedélyező tábla ha jól emlékszem az M3 bevezetőnél például a szerencs u. környékén......erre szoktam járni ezért ez a példa....
Hát nálunk az elkerülő...... Salgótarján belterületén is lakott területen kívülinek számít (becenevén új út) meg a Balassagyarmatot elkerülő 1/3-adban kész út is lakott területnek kívülinek számít. Ez logikus.
Nem kép készül, hanem képsorozat, majdnem, hogy videó. Ebből neked hozzáférhetővé teszik a legnagyobb sebességedet ábrázoló képet általában, meg mondjuk a korlátozó tábla képét ha volt. Ettől függetlenül lehet, hogy van rólad még 10 kép.
arra azért kíváncsi lennék,hogy ilyen esetben milyen messziről készülnek fényképek autópályán.... mert hiába,hogy már1km-ről be tud mérni,a rendszám csak közelebbről látszódik rendesen.és ide a fórumra feltöltött képeken is mind100méternél kisebb távról készültek a felvételek....és ha jól tudom pályán 150-155re állítják a határt.akinek van pontos infó ezekről ne tartsa magában
Ez meg kicsit olyan "szemellenzősen" hangzott.
Vannak véletlenül kihelyezett táblák, tény...... de a többségük azért ott és olyan, mert valami más dolog miatt kell ott korlátozni....amire te nem is gondolnál! Te csak azt látod, hogy "Itt miért lehet csak ennyivel menni?"
Képzeled nem tögyögök, poroszkálok, nem sétatempóban megyek....... lehet nem tetszik, de biztonságosabb, mint úgy közlekedni, mint ahogy te írod magadról!
Lehet, hogy egy út felülete autópálya minőségű, de attól még nem szabad annyira menni rajta, mert a többi feltétel nem adott, mint egy autópályán. Nem igaz, hogy nem érted.....
Hajlamosak az emberek rámondani valamire, hogy szar..... mert különbözik a saját elképzelésüktől.
Csak a vélt "szar" valamivel több millió közlekedőt kell terelni....ami azért nagyobb dolog, mint az a pár ember, akinek nem tetszik és szerinte szar.
Én betartom a sebességhatárokat, lehet felnőttem már és ott a gyerek a hátsó ülésen (ha nincs, akkor is) .... és normálisan odaérek mindenhova. (Kivéve most, mikor elütött a kocsi a kereszteződésben)
Nem kell cikk cakkban közlekednem, nem kell nagyokat fékeznem, egyértelmű és kiszámítható a járművem közlekedése...stb.
1-2 hete Gödöllőn Pest felé, a körforgalom előtti, szintén 2 sávos kivezetőn fotóztak, már jócskán sötétben. Ott is bizonyára a közlekedésbiztonság volt a fő szempont...
Autóval már felnőttem ..kb. 10 éve már.....
Régebben...fiatalság, bolondság..... mentem amit bírt a kocsim...... ez tényleg korral jár
A motor az nehezebb téma.... bár most az sem esélyes nálam....jóóóóóóóóóó darabig
a másik témához:S.tarjánban is sokáig az"új út"lakott területnek számított.csak pár éve tették ki a táblát,hogy vége itt a temetőnél és újra kezdődik Eperjesnél.de sokan még mindig60nal mennek rajta,mert mikor még ők vizsgáztak akkor annyi volt a 6ár lakott területen
Ha nem lenne hülye, akkor tudhatná, hogy amikor ő meglát valamit, már rég késő.....
Vannak véletlenül kihelyezett táblák, tény...... de a többségük azért ott és olyan, mert valami más dolog miatt kell ott korlátozni....amire te nem is gondolnál! Te csak azt látod, hogy "Itt miért lehet csak ennyivel menni?"
Képzeled nem tögyögök, poroszkálok, nem sétatempóban megyek....... lehet nem tetszik, de biztonságosabb, mint úgy közlekedni, mint ahogy te írod magadról!
Lehet, hogy egy út felülete autópálya minőségű, de attól még nem szabad annyira menni rajta, mert a többi feltétel nem adott, mint egy autópályán. Nem igaz, hogy nem érted.....
Hajlamosak az emberek rámondani valamire, hogy szar..... mert különbözik a saját elképzelésüktől.
Csak a vélt "szar" valamivel több millió közlekedőt kell terelni....ami azért nagyobb dolog, mint az a pár ember, akinek nem tetszik és szerinte szar.
Én betartom a sebességhatárokat, lehet felnőttem már és ott a gyerek a hátsó ülésen (ha nincs, akkor is) .... és normálisan odaérek mindenhova. (Kivéve most, mikor elütött a kocsi a kereszteződésben)
Nem kell cikk cakkban közlekednem, nem kell nagyokat fékeznem, egyértelmű és kiszámítható a járművem közlekedése...stb.
Szerintem gondolkodj még ezen egy kicsit...