Pontosan!
Mintha lenne olyan, hogy a sebességmérő berendezést a közlekedők részéről kellő távolságból észlelhetően és jól látható helyen kell elhelyezni.
Vagy már ezt kivették a KRESZ-ből, hogy ne lehessen támadni? (mint a "bárhol megállhat a mérő kocsi" történetet.... )
bocs, de nem az a célja a mérésnek, hogy lassítsa a forgalmat? Ezek szerint ez elérhető bírság nélkül is. Ugye ha elbújsz nem lassul be az illető, csak pénzt szedtél be......
Ja és interneten bejelentkezik a legközelebbi Honda szervizbe, egyben megrendelik az alkatrészt..... majd egy üzenet kiírásával jelez a vezetőnek, hogy mikor kell mennie a szervizbe.
(majd villogó felirattal megjegyzi, hogy sok pénzt vigyen )
Bekapcsol a tartalék generátor és rákapcsolódik a rendszerre.
Ebbe akkora akksi van, hogy nem merülne le hamar. Meg a gyártási minőség..... nem pusztul meg olyan könnyen....
Ne is mond, most hallom, lesz állítható digitális gépi leszopó készülék ! Homálytizedelős ! Már kínomban nyávogok. és mi van , ha ezek egy generátor-fesszab. hiba miatt éjjel fél kettőkor esőbe lakott területtől 40 km-re megpusztulnak?
megőrülök ezektől az új hüjjjeségektől: kormányfűtés, herefűtés, derékmasszírozó, i-drive kapcsoló, nyárra klíma (! !), és persze ABS a terepmotorokra...
Ez sajnos mindig így van..... elég nekem is a tükör elé állnom...már amennyire tudok...
De itt megint nem a gyorshajtás volt a probléma, hanem egyéb/más szabályok be nem tartása! Konkrétan az előzni tilos! Ugye?
Csak ezt nehezebb megfogni, utolérni, büntetni.... pedig ezek a veszélyesek! Kanyarodási, elsőbbségadási és irányváltoztatási szabályok megszegése! Ezekre kellene rámenni, nem a gyorsabban hajtókra! Nem a 10-20-al gyorsabban menők....... De azt könnyebb meleg/nyárin hideg autóból kényelmesen "elkapni".
Azt persze nem reklámozzák, hogy az utóbbi húsz évben a nagymotorok száma kb. 7-800 %-kal nőtt, a halálos motorbalesetek száma pedig folyamatosan csökken
pedig ott nincs légzsák.
Igen....pár hete a 21-esen egy audi a8 bal eleje érintkezett szemből egy toyota carina bal elejével. Eredmény szülők halottak, 6 hónapos csecsemő halott. A látványról csak kollégáim beszéltek, mert aznap nem dolgoztam. Senkinek nem kívánom....... Elméletileg ez volt a másodlagos ütközés, mert az elsődleges lepattant az a8-ról. Kik haltak meg? Persze, hogy az abszolult vétlenek megint......az okozó...köszöni szépen jól van. Pedig ő csak nem jó helyen akart előzni.......
Erről beszélek én is mindig.
A halálos balesetek száma nem a gyorshajtók csökkenésével lett kevesebb! Amit ugye a sok-sok méréssel érnek el.....magyaráznak
Hanem a korszerűbb autókkal, nagyobb védelemmel kevesebb a halálos baleset.
Jah, sokszorannyi légzsákkal meg ütés-elnyelő zónával.
Ha egy Samara beledurrant hatvannal egy falba, a kormányszár átszúrja a vezető homlokát. Egy mai autó "csak" kuka lesz, de simán kiszállhatsz belőle apróbb zúzódásokkal.
Az lehet hogy a súlyos/halálos balesetek száma nem csökkent a régi időkhöz képest, de most sokszor annyi jármű közlekedik az utakon mint akkor; ha így nézzük akkor már nem is olyan tragikus a helyzet
Igen. Fejlődött a gépjárműipar.jobbak az autók motorok . Többre képesek. Az pedig hogy egy hét végén van 400 baleset , 5-6 halott, azt mutatja, hogy az evolúció nem fejlődött odáig. Se észben se reflexben se gondolkodásban . Autó összetörve, annyira hogy a márkáját nem lehet felismerni?! Aki akar menjen. De a temetésére nem megyek el ! Megérdemli. Kiszelektálódik!
nem érti, és nem érti!
ott van az a nyüves 33-as, ahogy elhagytad ezt a porfészket/DB/ látóképnél kibasznák hogy 130 a limit, és góóó. tehát azzal a sebességgel nem visszafelé haladsz az időben hanem tudsz haladni, nem fénysebesség és a mai közlekedési eszközök abban a tartományban dolgoznak ideálisan is. tehát ha van híd kanyar bekötőút akkor figyelsz és/vagy vissza veszed a gázt, de nem 30-ra könyörgöm.aki nézelődni akar az jelezze ha kell hogy ő most eljutott a deliriumba és azt élvezi-vannak olyanok-nem hajt, de akinek csak ez a hely egy leküzdendő távolság az ha haladjon könyörgöm, majd tiszafürednél 130 vége. kb ennyi, ez nagy durranás lenne, szerintem meg nem. persze lövöldözhetnétek a gyorsabban menni akarókat, de lenne alternatíva hogy igaz nem sokkal lassabban, de legalább haladnál. így most mi van, egyenesben 60 és van ahol 70, a góóó a 90-en, hát ez a gáz.
jaaaa akkor nem lenne oly sok gyorshajtó amit lőni lehetne, és nem lenne bevétel, szal akkor ki a hunyóóóóóóóóóó?
A navi az általában a pontosabb, de azért nem 100%-os az sem. A km órát gondolom befolyásolja a gumiabroncs méret, ezen belül a bordázat mélysége, mivel a kerülete csökken idővel. A tacho-s tgk.-nál is csak x borda értékig jó ugye a tacho adat....
az is elgondolkoztató hogy miért is csalnak a km-órák, miért is?
hogy neked jó legyen ha bemérnek, de mennyi volt az annyi?
a fiat ducatóval 112 körül mérhetett be az m35-ön a ducató órája szerint, de a navigácíó 89-et mutatott és nem jött LEVÉLKE emiatt. a múlt pénteki afféromnál is navigáció szerint mentem rendesen, az órám 58 körül mutatott de a villanypóznára applikált fényes sebesség jelző és a navi 1km/h eltérést mutatott.
ha lehet a navigációs adatokat nézem de azokat autóval be is tartom, míg nem lesz változás.
Értem én a logikádat, mert így lenne jobb nektek. De ha a gyorshajtóról való kép készítése a cél akkor logikusan gondolkodva hüleség kiállni és reklámozni, hogy itt vagyok. Mert ahogy mondod, meglát lassít, majd elhalad melletted és ismét hajt megint gyorsan. Mi értelme lenne akkor az egésznek?
az hogy az unoka bratyeszod sün az legyen az ő gondja, te nem vagy az, az a FŐ.
dolgoztam olyan emberrel évekig akinek a fia is sün volt, mondott érdekes dolgokat, de nem bántottuk meg-e miatt a fia meg szenvedjen ha ez kellett neki.
Mintha lenne olyan, hogy a sebességmérő berendezést a közlekedők részéről kellő távolságból észlelhetően és jól látható helyen kell elhelyezni.
Vagy már ezt kivették a KRESZ-ből, hogy ne lehessen támadni? (mint a "bárhol megállhat a mérő kocsi" történetet.... )