Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üresben meggurítva lejtőn, nem hiszem
csinálom-csinálom csak azért kérdeztem mert unoka bratyeszom is sün főkolompos a hazátokban hátha ismeritek bár szeki tudom ezek után máskép fogsz rám nézni
őőőőő és nem én.én nem tudtam ezidáig. volt már afférunk más dologban, meg próbálok mindenkit tisztelni, de van hogy eltér a véleményünk. ez van.
te meg a bömtyögőt hónoljad
nem nem lecsó, de haladjunk a korral, aki meg szeret nosztalgiázni vagy nem siet engedje a másikat boldogulni. érdekes de forgalmi tapasztalat hogy a 4-esen és máshol is ha utol érsz egy khemiont ami 80-al zötyög, amint lehet kb 70%-ban hagyják sőt jelzik hogy mehetsz megelőzheted őket, miért is ? ja , figyelik a forgalmat, és tudják hogy mennyi idő veszteség ha beragadsz egy tötyi-mötyi mögé.
érdekes volt hallgatni mikor szdsz-s valakik mesterséges dugót akartek összehozni pöstön , na ez a vicc, inkább írj nekik.
bocs de mindenki azért megy hogy minél gyorsabban és minél kevesebb energia befektetéssel célt érjen. na a dugó az pont ilyen.
mikor szereltél le,át
na végre hogy rá jöttetek
biztos nekem írtad?
ferrari meg 250!
én a 70 es 90 es tönymörgés ellen szóltam, és hogy az országutakon lehetne több az annyi.igen szoktam felszálló sebességgel menni hisz ezért vettem sport motort, de csak ott ahol nagy biztonsággal megtehetem, a hortobágyon nem hinném hogy az elkóboroltan grasszáló tehéncsordán és az alacsonyan reppelő madarakon kívül másra veszélyes lennék. ha ott megyek és gyorsan akkor sokakat megelőzök és el is engednek, de ha lassan tötymörgök akkor a gyorsakat kivétel nélkül hagyom előzni. ha tudatod a gyorsabbal hogy megelőzhet akkor 2mp -re vagy veszélyeztetve míg kikerül, de ha kilométereken át a hátsó lökhárítódon utazik akkor lehet hogy bepipul és betart valamilyen módon. érdekes de a 33-on és a 35-ön senki nem szokott akadályozni senkit és még a trakeszosok is figyelnek a forgalomra.
nem nem nem nem neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ez van amikor bejön, van hogy nem. nekem olyankor mikor nem írtam-nem is fogom- alá akkor tele irkálták több súlyosbító körülménnyel a fasza zsekák, de leszarom őket nekik már csak ennyi öröm maradt. nem soká beszerzés alatt lesz a mini kamera és ti is nevethettek a videókon, csak má nem ebben az évben.
hiszen te földim vagy Debrecen
nem nem, ott nem állok. tudja azt aki hasztalan kitetette, de hát 20%LAJOS sem különb a komcsiknál.rá is igaz egy magyar népmesei mondás:kivéve a ....... bíró! na lajosunknál úgy műxik hogy a városban 22 ótán szesztilalom van KIVÉVE a 20%LAJOS és érdekeltségi körébe tartozó részeket, egy éve volt talán hogy megkéseltek valakit a területen belül, még a zsidóbérencek sem mentek ki hozzá, neki kellett saját lábán ellátást keresni, hát ez is az új világ része.
vedd le éjszaka
de lejtőn lefelé nem
Ezek szerint akinek Ferrarija van az csak 250-el közlekedhet? Gondolkozz el, aztán számolj magaddal miért beszélsz marhaságot.
Ha versenyezni akarsz , menj pályára.
Me te egy állat vagy színesveréb, de ezt mondtam má
kezed, hogy van?
szeki
a szabályok azért vannak hogy megszegjük őket
30ezres csekk,kamionnal 96.
nem értem mert 89-nél leszabályoz
ha az m3 kivezetőn nem lenne 200m-ként más tábla FELESLEGESEN oszt 90-el mindenki dzsiiiiiiiii pestről kifelé akkor nem kellene mérni tudnád hogy 3km és tűz pálya, de mi van 50-70-80-60 meg anyátok sok lüke tábla feleslegesen.

az utcámban 86 db 30-as tábla figyel fenn, de mikor a táblát letették akkor egyirányú tábla figyelt rajta, de a retek önkormányzat megbaszta és elbukott az egyirányúsítás a kurva annyát és elbaxta ,mivel 86x75 ezer az sok lovetta tettek rá 30-ast ne árválkodjon ott magába, hát ezér pofáznék itt már reggel óta szabályimádók.
Szeki a kamazzal baj lesz Egyre kevesebb mászkál már belőlle Látod bogyesz is inkább tönkretette nyáron
Így kicsi az esély, hogy felvesz az elejére a 9-essel együtt...
na léptem,ma próbáltam a 9-est,és még van mit tanulnom gyorshajtás ügyileg, ha jól olvastam megszavazták hogy 100 legyen a bünti a helyszínen, sebaj motorral nem fogok megállni csak szentpéternek meg a kamaz elejnek, az autót meg kerülöm ha lehet,és ha nincs más megyek budha szobornak ,akkor legalább pénzt keresek.
Nem az a gáz ezekkel a mérésekkel hogy mérnek, mérjenek, ugy ahhogyan anno a ZÖLD FELICIA vagy mi volt kiállni és valóban belassitani a forgalmat, nem sunyin odaállni ahhol senki se láz Reptéri ut tábla alatt , áljon ki és mérje a gyorshatót, aki látja ugyse megy ugy aki nem az meg fizessen, korrektül játszanának akkor ha benézem fizetek, nem csak egyszer jön a csekk és állok értetlenül olyan helyen ahhol egyébként mehetnék mert semmi balesetveszély
nem nagy a pofám, megpróbáltam szabályosan. 1.5 óra alatt értem füzesabonyig holott már -később- az m3 bevezetőn hallgattam a bumerángot. félretéve az unalmas szöveget ha nem nyomtad átlag 140-en a pedált akkor ugattak hol vagy már, kirúgnak,satöbbi, ja és millákkal járkáltál, kocsi fullon anyaggal. és egy héten volt hogy kétszer is megnyerted a tahót is, ott sebesség vezetési idő fityegett a papíron. induláskor papír megír oszt tahó kikapcs és góóóó, miért, azért hogy megélj. és akik a dunántúl zergebaszta falvait járták azok még többet mentek, ja hát nem 70-el. na ezen is kellene változtatni, megkülönböztetni a 3.5 tehert a 24t-tól. soroljam még szabály imádók mit kellene helyre tenni..............................................................


az első tahós korongom úgy nyitottam hogy indít-vonal -130 végig vonal bezár. kérdem a cimbit ez jó? egy fejlövésre biztos ott helyszínen.

van még mit helyre tenni való, lehet pont téged nem érint,de mások emiatt szenvednek............
Látod megint feltételezel. Voltam átlag melós. 15 éves korom óta minden nyaramat végigdolgoztam amíg tanultam... segédmunkásként édesapám mellett aki kőműves. A szakmunkás után katonai iskolában érettségiztem 1 év alatt 52-ből 24-en végeztünk, mert 10 hét volt 1 év tananyagra aztán vizsga és így tovább év végéig. Érettségi után megint csak édesapámmal dolgoztam pár évet, tudom mi az hajnal 4-kor kelni menni dolgozni és este 8-ra hazaérni. Tudom mi az munkásszállón aludni. A rendőr suli után rengeteget maszekoltam, hordtam kenyeret is. Indultam éjfélkor és délután 2-re értem haza. De nem léptem át a sebességhatárt. Xar volt, sokáig tartott az út, nem tetszett, de a pénz kellett. Átlátom én mindkét oldalt......

A baj az, hogy mindig van aki olcsóbban vállalja és ennek az embernek az alkalmazásában mindig van aki megcsinálja. Itt én is mondhatnám, hogy nem kötelező ezt csinálni, de én belátom, ha nincs más lehetőség akkor megcsinál az ember sokmindent, ha tetszik, ha nem.
Én nem mondom, hogy nem csinálnom, mert csinálom, nyavajognak is érte, de ha máshol nem csinálják akkor az ezért van.