Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lepancseroztál? mert kimegyünk a fűre.
Megmondom én mi volt! Szépen a yard, amikor kiment mérni lefotózta a táblát, hogy én kérem ezt fogom majd mérni! Majd elhelyezkedett a mérőállásra, ami ennek a táblának háttal volt a kétszer két sáv között és elkezdte lődözni a népeket. Mi meg éppen előztünk, mert előtte ez még autóút volt és 110, aztán jött a 90! És nem is lenne semmi gond, ha ezek a kedves urak nem az egyetlen olyan helyre álltak volna mérni, ahol még van 1 körforgalom és egy plusz 60-as tábla. Mert az egész 4-esen végig váltják egymást a két sávos 110-es és 1 sávos 90-es részek, de pont itt még 1 körforgalom is befigyelt egy plusz sebesség korlátozó táblával! És akkor mit nyilatkoznak? Ők nem arra mennek, hogy minél több bírságot kaszáljanak, és nem is arra, hogy alig látható helyen, elbújva mérjenek. Direkt megkérik a kollégákat, hogy jól látható helyen tegyék fel a 3 lábút (főleg, amikor az autóban van a trafi és a rendőrt nem is látod, mert a hátsó ülésen kuporog mögötte!
És akkor arról már szót sem ejtek, hogy nem jan. 1.-jei KRESZ módosítás, hogy a trafi helyté jelölni kell radar kontroll táblával a mérés helye előtt x 100 méterre?
Örüljenek találtak még egy pancsert...
Ezzel egyetértek, nemrég sikerült beletrafálnom egy autó hátuljába ott is egyből az volt a duma hogy gyorsan mentem. Az nem is volt érdekes elsőre hogy az autós balra kanyarodási szándékát jelezte megfelelő módon majd hirtelen minden előzmény nélkül úgy döntött hogy mégis inkább jobbra kanyarodik be, persze irányjelzés nélkül.
Ennyire ne akarj sokat!Ez a rendőrség!Nekik csak a behajtás számít.
De sajnos ezt az ügyet buktad.
Tavaly én is ugyanígy jártam,csak motorral,és hátulról fotóztak.
Verhettem a nyálam,kellett nekik a lóvé.
Úgy tudtam egy képen kell lennie:

- autónak/motornak
- táblának (rajta a sebességkorlátozás jól láthatóan)
- mért sebességnek/távolságnak a traffipaxtól.
Ó dehogynem, annál a táblánál még 130-al mentem, csak épp előztem. :D
Biztos nekem vannak túl nagy elvárásaim, DE GPS-es koordinátákkal kellene "jelölni" a táblákat a fényképeken, AMI alapján mérnek (lehet az 90-es táblicsku is, vagy ez készülhetett akár Békésben, akár Budapesten is nem?)
Ja meg a másik, esetleg szintén lehetne GPS-es koordinátákat feltüntetni a traffipax helyét is.
Sajnos nincs összefüggés.
Azt a képet bárhol csinálhatták, volt kb. 2.5 órájuk előtte.
Nem kapcsolódik a két mért képhez.

Lehet egy próba "lövés" volt.....
Arra még nem gondoltál,hogy az 1. képen látható táblát már elhagytad.
Éppen azért mértek be,mert az azon látható korlátozást nem tartottad be!
Ezért nincs értelme levelezni,elég tiszta helyzet szerintem is.
rosszul fogalmaztam, a tábla, amin van a 60, nem az, mint amivel a második képen lefotóztak. Két kör tábla egymás alatt VS 1 háromszög, 1 négyzet alakú egymás alatt.
Szerintem összhangban vannak.
106-al bemértek, majd 2 mp múlva már csak 91-el mentél.... gondolom fékeztél.

Mi a nem összhang szerinted?
Szakértők, mesterek, hozzáértők,

ma jött meg az értesítés. 60 helyett 106 km/h. 45.000 HUF
Ami viszont engem zavar, hogy a fényképek nincsenek összhangban. Szerintetek megéri/megérné levelezni egyet?
az ismerős hogy járt azt majd később leírom, de kell a határozat is mert bizonyíték nélkül csak hantáznék itt.
vasárnap este fél 9-től álltam 11.45-ig püspökladánynál a 4-esen egy baleset miatt,hosszú elnyújtott kanyar közepén földút befelé a kukorica tengerbe a kanyar belső ívén, kb 15-ik lehettem a veszteglő sorban, előre mentem. qucke nevű trakesz húzott volna ki a földútról két teljesen megrakott aratásból jövő két egymás után akasztott forgózsámolyos nehézpótot a 4-es főútra, a manőver félig sikerült de a kb 20m hosszú szerelvény második pótjába beleszállt egy szabályosan közlekedő seat kordoba kb.10m féknyommal. az ott álldogálóktól kérdem hogy ha a tűzoltók elhúznák a sérült járművet akkor legalább egy sávon elindulna a forgalom,mondják ám hogy jobban nézzek körül mert a nehézpót másik oldalába a másik irányból egy felicia szállt bele, csak a maradéka nem látszott a sötétben a forgózsámolyból.amint ott álldogálok hallom hogy a vidéki munkás emberek akik a trakesz körül segédkeztek elkezdtek történeteket mesélni hogy egy román autós hogy fejelte ki a szélvédőt, nem akartam közbeszólni hogy a vihogás helyett inkább biztosítani kellett volna annak a több tonnás-a qucke trakesz agyig sáros kerekeivel-szerelvény kifordulását a főútra és most mindenki a saját dolgát végezné ott ahová elindult és nem itt dekkolnánk, a sérültek a kórházban, és nem lenne anyagi kára senkinek. most mondja azt dűrhő parasztok a szántóföldi kresz szerint akartak közlekedni a főúton, akié a nagyobb és erősebb az nyer.
Na ezt nem szoktál maguktól!
Igenis levelet kell írni nekik és felhívni a figyelmüket erre.....
és nem beszélve arról hogy egy balesetes autó, ami ugye javítva volt az már értékcsökkentő tényezős, egy sérülésmenteshez képest ugye tisztelt biztosítók, tehát megjavíttatni és kifizetni az értékcsökkenést.
Elég brutál volt a különbség a javított és az eredeti Focus közt.
Azt a Top gear adást én is láttam.
Már nem emlékeszem h a fifth gearben vagy a top gearben ütközettek frontálisan, azonos sebességgel, két teljesen egyforma ford focust.. az egyik az már egyszer törve volt, de szakszervízben meg lett csinálva, míg a másik még soha... Míg az egyik eleje benyomodott 2 egységnyit a másik eleje 5öt.. innentől kezdve furcsállom h korrekt adatokat tudnak kivenni a törések mértékéből, ha nem új autókról van szó
Ma már nem kell féknyom sem, a sérülés mértékéből és egy virtual crash programmal megmondják a szakértők a járművek sebességét az ütközés előtt, közben és utána.

Részemről ezt nem tudom elfogadni, mert ez csak mind találgatás és szimuláció és ugye nem valódi igazolás és nem feltétlenül igaz...... erre alapozni egy bírósági tárgyaláson, ahol nagyon sokminden eldőlhet.....hááááát
A mai féknyommentes világban hogyan állapítják meg a féktávot?


Meg aki tud motoron fékezni az megáll 100ról 40-50 méter alatt bármikor, aki nem az meg lehet hogy húz 70 méteres csíkot..természetesen nem ABS-es motoron
Ez csak népbutítás, hogy a gyorshajtás okozza a balesetek nagy részét. Aki közlekedik, az tudja, hogy nem így van.
Az elsőbbségi és kanyarodási, sávváltási szabályok be nem tartása a nagy gond!
Csak ugye 2 fél kell egy balesethez mindig.... és aki szabálytalanul kanyarodik, sávot vált...nem ad elsőbbséget ...nem az lesz a hibás, hogy mit csinált! Hanem aki a megengedett sebesség helyett (szakértő megaszondja) 5-10 -el gyorsabban ment esetleg...... Mert megmagyarázzák, hogy ha kicsit lassabban megy, akkor nem ütköznek össze.... Miért nem azt mondják, hogy az a barom ha nem kanyarodik ki vagy megadja az elsőbbséget és körülnéz, akkor nem lett volna baleset? Ez a legtipikusabb a motoros balesetekre is, hogy akármit elbasz az autós, rögtön az az első, hogy "jött a motoros, mint az állat" ! Ez a baj!
Le kellene egyszerűsíteni egy a "gumis" (huza-vona) játékot, aki meg szeg egy szabályt az a felelős....ne kenjük rá arra, aki gond nélkül tovább ment volna, ha az igazán vétkes nem hibázik.
(...pont ezért imádok ladát vezetni, ha alkalmam van rá.. míg a saját autónkban "elalszok" 130nál, addig ez a ladában felér egy istenkísértéssel .. és a vissza 3 padló se azt jelenti hogy akkor pikk pakk 120on van a kocsi.. hanem mondjuk 70en.. és az érzés hasonló... minden napra nem kéne, de néha nagyon jólesik)
Ja,van rendőr ismerősöm aki mesélte,szolgálat elején parancsban megkapták aznap mennyi bírságot kell kiszabniuk.Közölték velük,amíg nincs meg ez a bizonyos összeg,addig vissza se menjenek az őrsre.
Igen,sok helyen más a rendszer és tanulhatnánk tőlük bőven.
Itthon is a sebességkorlátozási rendszer hülyeség,és elavult.
A gyorshajtás maga mint olyan relatív.
Egy 75 éves bácsika,a trabantjában már 70-el száguld!Legalábbis ő így érzi.Azonban a mai autók,motorok,sőt teherautók is nagyobb sebességre vannak gyártva.Egy 30-40-es ember,aki 15-20 éve vezet,egy mai járművel kényelmesen tud menni 130-al 90 helyett úgy,hogy az nem balesetveszélyes.