Balkáni útminőséghez szerintem nem nyugat-európai táblás szabályozást kéne alkalmazni, mert az ehhez egyszerűen nem alkalmas. Bármennyire is szeretnénk messze el vagyunk maradva, egy-két év alatt úgyse lehet behozi a hátrányt.
Albániában pl van 4féle útféleség (szándékosan így mondom, mert nem húzható rá a mi alsóbbrendű út elsőszámú, kettesszámú főtút.. stbre).. amiket minőségük alapján kategorizáltak. Sebességkorlátózó tábla csak indokolt helyen van. A sebességhatárok is inkább csak egyfajta ajánlásnak tekinthetőek. Autóval 80 vagy 90es korlátozás hatálya alatt- ami az út rendűségéből adódott- fogott meg a trafipaxos rendőr 140nel.. mondta hogy ez kicsit gyors volt, de figylejek oda rendesen, mert nem mindenütt ilyen jó a burkolta, további jó utat.
Keresztbe hosszába bejártam albániát, egy balesetet sem láttam, mindenki úgy megy ahogy jólesik és az útburkolat engedi 20-160ig kb. nagyfokú rugalmassággal közlekednek, ami itthon nem jellemző
Ja,csak sajna a megválasztottaknak is az ő zsebük megtömése a fontos.
Békésben több olyan útszakasz van évek óta,amin közlekedni is lehetetlen.90-el már hosszú évek óta nem lehetett menni rajta,majd kiraktak egy 70-es táblát,fél év múlva 60-ast,stb.
Ma már 40-es tábla van,de semmi nem történik.
Ilyesmi olajfolton már én is vezettem ki fűre a vasat.. mivel bekanyarodni rajta lehetetlen volt. Körforgalomban volt.. mondani se kell nagyon örültem neki
és a kedvenceim,táblaerdő stipi-stopi módra,és olaj folyás nem gyengén úgy hogy a zsidóbérencek ott mentek el mellette és semmit nem intézkedtek, én voltam lassú a fényképezővel.
gurultam vagy 100m-t és a visszafordultam, megálltam a zsidóbérenceknél, a két szarháziból az amelyik hátul hesszelt még beljebb is ült a ülésen. leköpni nem tudtam volna, igaz láttam olyat aki a"szkafanderes" sisakból ki köpött, de nem ez volt a célom, az édesanyját szerettem volna szexre invitálni. gumifüstre készültem rá de hamar átgondoltam mert pont ott közlekednek a határról jövő 123-as merdzsó tankerek és mozgó cigaretta árudák amiknek egy kis füst nem akadály még ha egy motoros is van a "köd" közepén, gázolnak át minden akadályon.búcsúzóul intettem nekik és bevéstem a memóriába hogy már a polgárőr járművek is a zsidóbérencek kezén vannak.
és a kedvenceim, a retek 30-as táblák.út ahol aktív de még passzív munka sem folyik, se munkagép, se lapátos brazil gépsor, de még a látszatát sem találom, de valami nyomorult heresérves kirakatta, nem azzal van bajom aki felszerelte hanem aki jóváhagyta, és csodálkoznak a kommunista cigány és zsidóbérenc csicskák hogy szidjuk őket ha kiállnak méricskélni, mire fel! mire van kitéve a 30-as tábla, arra hogy a csicskák fényképezkedjenek konkrétan.
nem rég szabolcsban motoroztam, és győrtelek kivezető szakaszán gurultam épp befelé a falu/városba nem 110-es tempóval, a helységtábla ótán befelé kb 100m-re nekem balra az útra furcsa szögben álló polgárőr stiftre figyeltem fel, közel érve hozzá kb 5m-re tőle a lehúzott hátsó ablakon át megvillant az anyós ülésre applikált mérő kütyü. természetesen nyomtam egy satut mert a csicskák a stift-től kb 100m-re az útpadkára LEDOBOTT 30-as táblát őrizték szigorral úgy hogy az úton semmilyen akadály-munka nem folyt, gödrök voltak kiásva a vízelvezető árok partján a járdák mellett.
egy újabb megoldást váró problémás ágazat, de senki nem foglalkozik a problémával, a biztosítók is a zsidóké és a zsidesz ezeket a helyeket eccerűen kerüli. nem férne ki ha elkezdeném sorolni a változásokat kívánó, életünk sok területét szorosan érintő rendelkezések tisztázását.
ehelyett kolbásztöltő viktorunk és csapata 100 milliókért fényképezteti az ország területét, 3 milliárd a határon túliaknak, de mi akik itt élünk nem hogy pénzt még, még korrekt igazságszolgáltatást és jogrendszert sem kapunk.
Annyi értelmét látom, hogy nem neked kell megtéríteni a másik kárát, ha biztosítva vagy. Bár ez egy "népescsaládost" nem biztos hogy érdekel, kiveri előled a pénzt... no mindegy, ezt az irányvonalat hagyjuk.
Egy ismerősöm nagypapája balesetezett, őt hozták ki hibásnak, de ismerősöm szerint ez nem teljesen így volt, a történet szempontjából lényegtelen. A biztosítást mindig fizette, évtizedek óta ugyan annál a biztosítónál. Azt mondták, hogy az okozott kárt ki kell csengetni papa akkor minek is fizetett biztosítást?
Ja,és ugye a károkozó is fizeti lassan 30 éve a biztosítást,valamint én is mindig fizettem,még csak késedelmes fizetésem se volt.
Akkor mi a fasznak fizetem/fizetjük,ha nincs értelme.
A sört nem tagadom,az oké!
De nem akkor amikor tankolok,viszont nem szívok.
(vagyis DE,de nem dohányzok)
Azonban akkor is ami ebben az országban megy hihetetlen lehúzás,de nem látok mögötte semmit.
Most ne említsem a motort ami romként áll a garázsban,de a biztosító meg baszik fizetni,sőt,még itt is ha lehet engem akarnak szívatni.
Kb 35.000 Ft-ot fizetek egy évre, neked ez a duplája. Erőben meg a háromszorosa, valamint a tiéd kevesebbet is eszik, bár nálam meg a lánc, gumi ami lassabban fogy... Lehet megéri azt az éve 35.000 ftot, ami 6000km évi megtett úttal számolva csupán 6 forint különbség kilométerenként Bár, én már nem biztos hogy élnék, legalábbis nem teljes életet egy erősebb motorral
Ahogy Petro is mondta, te dolgozol, úgyhogy neked a gazdasági szereped az, hogy tejelsz, és próbálsz minél több pénzt elkölteni, lehetőleg jövedéki adóval (plusz áfa) terhelt termékek vásárlásával: gondolj bele mennyi pénz folyik be az államhoz, amikor megállsz egy benzinkúton, tankolsz, elszívsz egy cigit, betolsz az arcba egy sört.... őőőő kávét
Na bakker,neked tiszta jó.
Először én is trükköztem,fater nevére a gépet.A 250-es kawánál az ő nevén éves szinten 11000 volt a kötelező,az én nevemen akkor lett volna 24000.
Tavaly jött a mozdony,mondom trükközzön a f.......om.Nem akarom a saját hülyeségemmel esetleg az öreget károsítani.
Na most erre 11100/negyedév a kötelező,a teljesítmény adó meg 24800 Ft!
Na ez a lehúzás!
nem hülyék azok meghallgatják a jó ötleteket .......eddig két cégnél ahol változás volt kilátásban a beszélgetéseknél elkezdtem felvázolni a lehetséges változásokat persze a mi kárunkra.....mindig tagadták, de végül az lett, a legutóbbinál erős tartozással felém..........de most, hogy ezt írtad már arra gondolok, hogy csak lehallgatták a beszélgetéseket és megcsinálták a vízióimat, ergo én tehetek az egészről....
Felőlem elküldhetik teljesítmény mérésre, természetesen a saját költségükön. Szegény biztosító, pont miattunk fog csődbe menni
Amúgy meg biztos ki lehet találni valamit, hogy ne adja le azt az erőt, vagy ne forogjon el addig, hogy 25kw fölé menjen...
Albániában pl van 4féle útféleség (szándékosan így mondom, mert nem húzható rá a mi alsóbbrendű út elsőszámú, kettesszámú főtút.. stbre).. amiket minőségük alapján kategorizáltak. Sebességkorlátózó tábla csak indokolt helyen van. A sebességhatárok is inkább csak egyfajta ajánlásnak tekinthetőek. Autóval 80 vagy 90es korlátozás hatálya alatt- ami az út rendűségéből adódott- fogott meg a trafipaxos rendőr 140nel.. mondta hogy ez kicsit gyors volt, de figylejek oda rendesen, mert nem mindenütt ilyen jó a burkolta, további jó utat.
Keresztbe hosszába bejártam albániát, egy balesetet sem láttam, mindenki úgy megy ahogy jólesik és az útburkolat engedi 20-160ig kb. nagyfokú rugalmassággal közlekednek, ami itthon nem jellemző
Békésben több olyan útszakasz van évek óta,amin közlekedni is lehetetlen.90-el már hosszú évek óta nem lehetett menni rajta,majd kiraktak egy 70-es táblát,fél év múlva 60-ast,stb.
Ma már 40-es tábla van,de semmi nem történik.
nem rég szabolcsban motoroztam, és győrtelek kivezető szakaszán gurultam épp befelé a falu/városba nem 110-es tempóval, a helységtábla ótán befelé kb 100m-re nekem balra az útra furcsa szögben álló polgárőr stiftre figyeltem fel, közel érve hozzá kb 5m-re tőle a lehúzott hátsó ablakon át megvillant az anyós ülésre applikált mérő kütyü. természetesen nyomtam egy satut mert a csicskák a stift-től kb 100m-re az útpadkára LEDOBOTT 30-as táblát őrizték szigorral úgy hogy az úton semmilyen akadály-munka nem folyt, gödrök voltak kiásva a vízelvezető árok partján a járdák mellett.
A nagyok ugyanis leszarják a kisembert.
ehelyett kolbásztöltő viktorunk és csapata 100 milliókért fényképezteti az ország területét, 3 milliárd a határon túliaknak, de mi akik itt élünk nem hogy pénzt még, még korrekt igazságszolgáltatást és jogrendszert sem kapunk.
Minek van fizetve,ha nem térít?
Egy ismerősöm nagypapája balesetezett, őt hozták ki hibásnak, de ismerősöm szerint ez nem teljesen így volt, a történet szempontjából lényegtelen. A biztosítást mindig fizette, évtizedek óta ugyan annál a biztosítónál. Azt mondták, hogy az okozott kárt ki kell csengetni papa akkor minek is fizetett biztosítást?
Akkor mi a fasznak fizetem/fizetjük,ha nincs értelme.
De nem akkor amikor tankolok,viszont nem szívok.
(vagyis DE,de nem dohányzok)
Azonban akkor is ami ebben az országban megy hihetetlen lehúzás,de nem látok mögötte semmit.
Most ne említsem a motort ami romként áll a garázsban,de a biztosító meg baszik fizetni,sőt,még itt is ha lehet engem akarnak szívatni.
Ahogy Petro is mondta, te dolgozol, úgyhogy neked a gazdasági szereped az, hogy tejelsz, és próbálsz minél több pénzt elkölteni, lehetőleg jövedéki adóval (plusz áfa) terhelt termékek vásárlásával: gondolj bele mennyi pénz folyik be az államhoz, amikor megállsz egy benzinkúton, tankolsz, elszívsz egy cigit, betolsz az arcba egy sört.... őőőő kávét
Először én is trükköztem,fater nevére a gépet.A 250-es kawánál az ő nevén éves szinten 11000 volt a kötelező,az én nevemen akkor lett volna 24000.
Tavaly jött a mozdony,mondom trükközzön a f.......om.Nem akarom a saját hülyeségemmel esetleg az öreget károsítani.
Na most erre 11100/negyedév a kötelező,a teljesítmény adó meg 24800 Ft!
Na ez a lehúzás!
Amúgy meg biztos ki lehet találni valamit, hogy ne adja le azt az erőt, vagy ne forogjon el addig, hogy 25kw fölé menjen...