na ez az!.....remélem csak nem így lesz bár most nincs olyan gépem aminél ez érintene, de épp azért mondta ezt mert aszonta a buzi, hogy a gyakorlat a kisebb kw beírása és ezzel megkárosítják a biztosítót ezért nem a forgalmi szerint járnak el vagy lehet, hogy kérnek majd egy teljesítményméréses papírt bár ezt csak én gondolom...
a tövöben azt mondta egy biztosításos köcsög, hogy nem a forgalmiban szereplő adatot hanem a jármű típusának megfelelő kw-ot fogják alapul venni ami azért is érdekes mert van valóban fojtott nagymotor is....
Kíváncsi lennék, mennyire elemzik a piacot ilyen esetekben, illetve ki találja ki onnan van a luxus kategória. Azért a 100 lóerő manapság úgymond alap, minden 600as sportmotor teljesíti.
Mellesleg elég nagy kib@szás a gyártók részéről, hogy a főtengelyen mért adatot adják meg, holott keréken az nem annyi.
Nekem a bizti jelenleg a 2 évemmel, B2 kat, 28.000 körül, 2005 óta van jogsim, és csak 25kw a motor
Aszondja sokat fog érni a 25/35kw? főleg ha valaki átfűzi 600asra:25/73kw
...és én még azt hittem, hogy sokat kell majd fizetni az ezernégyesre az lehet h sokat, de pont annyit, mint ha a hatkilósra fizetném továbbra is.
Hirtelen sokat fognak érni a 27/34 Kw-os papírral kezdetű hirdetések
vajon miért is? a régi rendszer 150cm3-ig, 150-350cm3 között, és 350cm3 felett. slussz! ez komoly tudást igényelhet. és most hogy lesz, 34le-ig, 34-95le között, és 95le felett? komoly lehet ha az extra kat. 95le felett a honda cbr 600 f2-től fölfelé mindent visz, ez az igazi kaszálás.
és ez mind azért mert tisztára becsületesé lettem .....
évekig toltam rendszám nélkül, lesz...am a yardokat, na de gondoltam vénségemre mit meneküljek mindig........ aztán lehúzás a vége.......
B4.. fater (majd 50 éves) nevén van a gép..igaz neki nincs A-ja és így 6ezer/ negyedév.. amikor vettem amotort akkor voltam 18.. hát horror lett volna a biztit fizetni, ha a saját nevemre veszem.
én vagyok a legvénebb.....
35után elméletileg kevesebbet kell fizetni
legalábbis autóra kevesebb lett
itt azt nem értem hogy 350esre 3700 400asra 17000 50ccm 13000 plusz lenne?
persze mindkettő nullásban
hopp tényleg megkevertem telj adót még erre nem fizettem.....
mondjuk attól még 17 a kötelezőm, amit nem értek én sem
netrisk intézte k&h ettől volt egy gagyi olcsóbb pár százzal csak
mostani sem jobb......
volt egy 350es 82es gépem ami papiron 34kw erre fizettem évi 3700pénzt
most van egy 2004es 400as 25kw-os gép erre fizetek évi 17 ezret
hol itt az igazság?
ráadásul enduro mindkettő szóval aszfaltot nemigen tapossa
Úgy kéne meghatározni egy a beszedési formát, hogy:
Kinek, mi alapján jön ki több befizetni való.....őrá az vonatkozik.
Végre lecserélődött a gépjárműállomány korszerű és fiatal autókra.
Erre most szépen lerombolják az adókkal.....
Elérték azt, hogy az a jobb, ha az embernek öreg (akár nagy, akár) kis köbcentis az autója!
Gratulálok!
Megjegyzem még azt is, hogy a jó pénzbevételi forrásnak köszönhetően csökkent a halálos balesetek száma is
Egyre korszerűbbek az autók, tele légzsákkal ..stb. Persze, hogy nem halnak meg annyian, mint a mezei autókban. Nem a sok lézertől és a nagy büntitőt kevesebb a halálos baleset.
Most majd sokan visszaülnek régi kocsiba és akkor megint lesznek halálos balesetek, mivel azok nem olyan biztonságosak.
Természetesen , hogy tehergépkocsiknál így lehet több pénzt bekarmolni ! Most kezdik a szarakodást a biztosítók is , hogy Teljesítmény után kell fizetni, ezután nem hengerűrtartalomra !
Be akarják szedni az "elvonást" !
Azért a tgk-knál meghagyták a súlyadót......gondolom hamar kiszámolták, hogy a teljesítményadóval az ötöde sem lenne mint így pedig mennyivel jobb lenne egy kamion után nem 3-400000-et fizetni hanem a 3-350kw után akár 300ft-ot kw-onként....
Nálunk ami pénzt beszednek "útadó" , és "teljesítményadó" címszóval, annak halvány köze nincs az "úthoz" és a "teljesítményhez" ! Ezek az elnevezések csak ürügyül szolgálnak a pénz beszedéséhez ! Jó esetben, ha a harmada oda kerül az üzemanyagok árában kirótt adónak ahová mondják. A " Súlyadó" most átkeresztelve "teljesítményadó"teljes összege az önkormányzatok kasszájába kerül, és jelentős része "segíjj" "iskoláztatási támogatás" ,"lakásrezsi támogatás" ingyenes étkeztetés, és más hasonló helyre kerül ! Mert a Bömössel, Merdzsóval furikázó uzsorás cigánytól nem lesz adóbevétel onnan veszik el ahonnan még lehet ! Lásd : Hülyeböszme miniszterelnök megszorító intézkedéseinek sorozatát !
Nem kéne ezt túlbonyolítani.. bőven elég lenne követendő példának a román is. Ahol a helyi önkormányzat beregisztrálja a "robogó" adatait a rendszerbe, majd ez alapján kiad egy helyi rendszámot. Ami magyar viszonylatban kb úgy nézne ki, hogy Rendszám tetején vagy alján pl.: Jászárokszállás és felette/alatta egy betű szám kombinációt. Kész, csókolom, azonosítható.. és lopni is nehezebb lenne ezek után a kismotorokat
A hiánya, na az való valamire! Büntetésre!
Mellesleg elég nagy kib@szás a gyártók részéről, hogy a főtengelyen mért adatot adják meg, holott keréken az nem annyi.
Nekem a bizti jelenleg a 2 évemmel, B2 kat, 28.000 körül, 2005 óta van jogsim, és csak 25kw a motor
Aszondja sokat fog érni a 25/35kw? főleg ha valaki átfűzi 600asra:25/73kw
Hirtelen sokat fognak érni a 27/34 Kw-os papírral kezdetű hirdetések
évekig toltam rendszám nélkül, lesz...am a yardokat, na de gondoltam vénségemre mit meneküljek mindig........ aztán lehúzás a vége.......
megéri?
35után elméletileg kevesebbet kell fizetni
legalábbis autóra kevesebb lett
itt azt nem értem hogy 350esre 3700 400asra 17000 50ccm 13000 plusz lenne?
persze mindkettő nullásban
mondjuk attól még 17 a kötelezőm, amit nem értek én sem
netrisk intézte k&h ettől volt egy gagyi olcsóbb pár százzal csak
Az adózási része a motorzásnak nekem most még nagyon megfelel.. 3500 ft/év
Akkor ott valamit te is rosszl csinálsz nekem a hatszázasra 8 200 / év, a netrisk intézte.
volt egy 350es 82es gépem ami papiron 34kw erre fizettem évi 3700pénzt
most van egy 2004es 400as 25kw-os gép erre fizetek évi 17 ezret
hol itt az igazság?
ráadásul enduro mindkettő szóval aszfaltot nemigen tapossa
Nesze öreg, 98/100 lovas motorok, lehet ugyanannyit fizetni, mint az új Hayabusára.
Úgy kéne meghatározni egy a beszedési formát, hogy:
Kinek, mi alapján jön ki több befizetni való.....őrá az vonatkozik.
Végre lecserélődött a gépjárműállomány korszerű és fiatal autókra.
Erre most szépen lerombolják az adókkal.....
Elérték azt, hogy az a jobb, ha az embernek öreg (akár nagy, akár) kis köbcentis az autója!
Gratulálok!
Megjegyzem még azt is, hogy a jó pénzbevételi forrásnak köszönhetően csökkent a halálos balesetek száma is
Egyre korszerűbbek az autók, tele légzsákkal ..stb. Persze, hogy nem halnak meg annyian, mint a mezei autókban. Nem a sok lézertől és a nagy büntitőt kevesebb a halálos baleset.
Most majd sokan visszaülnek régi kocsiba és akkor megint lesznek halálos balesetek, mivel azok nem olyan biztonságosak.
Megint gratulálok!
Be akarják szedni az "elvonást" !