rákérdezhetek? KÖZÖNY! addig nem probléma míg nincs belőle probléma,de a probléma az megmarad.
ha nem szakad ki a zagytározó gátja foglalkozott is volna valaki azzal hogy ez veszélyesebb mint gondolták? SENKI! mindenki éli tovább az életét,a probléma meg ott aludt volna a tovább kolontár határában.
tessék lehet változtatni! ha akarják! a füle botját sem mozdítja meg senki,pedig új a közlekedési miniszter! de a probléma hol csapódik le, a -finoman-közegnél, ő sztán vakarhatja hogy honnan állapítsa meg hogy való smk-t nézeget, vagy inkább valami kalóz járgányt.
ezt már csak úgy hozzáteszem,ott van a 125/50 kimagyarázása című mese és hantafolyam, beleolvasva e remekműbe egyértelművé válik hogy nem ők a kiskapukat keresők a hibásak és büntethetők azért ami ma a smk használat körül forog hanem a szabályalkotók és a hajcsáraik. konkrétan megfogalmazott összegből hitelt érdemlően ki lehetne választani és szabályozni az smk fogalmát és az ekként használható járművek csoportját,ehelyett még mindig a -szerintem balkáni állapotokat tükröző- méretek, a hatóság kidumálása, és a nem megfelelő okmányok hiányának összessége ad teret ennek a színjátéknak.
és visszatérve az alap ok hoz, az alant leírt események láncolata fogja részben eredményezni azokat az eseményeket amit a lentebb belinkelt videó is tartalmaz, tehát ha a csákó élvezni akarja az 1000rr megfingatását akkor egy előrébb mutató szabály és jogrendszerben feltép mondjuk az m6-ra pestnél és ahol ez lehetséges és MEGENGEDHETŐ ott kitapossa a belét a motorjának mondjuk pont az utasa kedvéért, és a későbbiekben nem az alsóbbrendű utakat fogja überelni életveszélyes akcióival, és még az a bizonyos tábla is maradhatna ott fent a gépsas végében. UFF.
még pár éve magyarország indulni akart olympiai rendezési jogért,és még pénzt is öntöttek a bele a siker reményében, sorolni lehetne olyan lépéseket amikhez alapfeltétel az úthálózat tökéletes és karbantartott megléte.amire pont nem költenek.adott egy fejlődő közlekedés technika amin fejlődést nem visszafele kell érteni. adott egy társadalom aki ki szeretné használni ezen fejlődés eredményét,és adott egy felsőbb szemlélet mert kormányt azt már váltottunk a szemlélet az maradt, aminek érdeke ezen állapotok fenntartása, olyan szabályrendszer kiépítése amivel csak pénzbeszedést és retorziókat a tud felépíteni, előre mutató fejlődést nem,
és ami a sebesség határokat illeti,ha a kor és a technikai fejlettség szintjén lenne akkor töredékét kellene/lehetne beszedni.itt nem a 200km/h sebességi korlátról filozofálok, élhető és a kor technikai vívmányait kiaknázó/kihasználó értékekről beszélnénk.
a másik fontos fejlődési stádium lenne ha a kor színvonalának megfelelő alapképzést kapnának ,a kezdő közlekedésben majdan résztvevők, és itt nem az érintő képernyős vizsgáról beszélek.
az állam példa nélkül beszedi a teljesítmény adót minden jármű használótól, ha 30 és ha 200 lóerő mindegy, de azt hogy a kifizetett adó utáni teljesítményt ki is tudd használni arra nem biztosít útfelületet, de elkéri a te általad befektetett érték adóvonzatát ha kaptál érte ellentételezést ha nem.
ott vannak a svábok, ha nem közúton de autópályán ki használhatod a befektetett értéked teljesítményét, igaz nem mindenhol de lehetőséget kapsz rá.itt mit kapsz ugyanezért, csekket! itt az a bűnös aki a megfizetett értékével 190-el karcol az autópályán, az aki 92-vel előzi a 90-el cammogó khemiosort a pályán az meg kaphat egy nocsak-nocsakot, a helyet hogy kiszednék a sor elejéről és a vándor madarakra bíznák a jogosítványának a sorsát. vagy vissza térnek vele vagy nem.
Jó neked,én 4 évig jártam arra suliba Makóra.
Idén egyszer voltam rajta kocsival,mint írtam én is 90-100 megyek rajta autóval,motorral már nem merek.Egyre szarabb,már akkora kátyúk is vannak amibe ha motorral együtt belefekszek akkor lesz szintbe az út!
Fater 1 hónapja kapott defektet rajta kocsival.
De nem ő az egyetlen.
Csak egy gondolat erről: az objektív felelősség bevezetése óta kb. 35 MRD forint bírságot szabott ki a rendőrség, szinte teljes egészében gyorshajtásért.
Miért végezték ezt a tevékenységet? Hogy biztonságosabb legyen közlekednünk.
Mire fordították a befolyt összeget? Biztonságosabb utak építésére?
Nem. Rendőrségi fejlesztésre, pl. új járművek és igen, új trafipax készülékek beszerzésére.
Ha azt mondják a magyar utak teljesen jók ajánlom mindenki figyelmébe az Orosháza-Kardoskút-Tótkomlós,valamint a Mezőhegyes-Pitvaros-Csanádalberti-Makó útvonalakat.
Motorral ha 60-al tudok menni rajtuk az már jó.
Az autóval is csak azért megyek 90-el,mert így egy lukba belemegyek,4-et meg átrepülök!
hmm, és akkor most jönne az hogy fejlődés!
ezen útviszonyok és sebesség korlátok között a mai technikai felszereltségű járművek feleslegesek, egy jó 1.3 kocka lada és egy fitt etz 250 lazán kidudálja magából ezeket a sebesség határokat. csak nevetek az 50-es 70-es táblánál cammogó x5-ön és társain. a tisztelet illetékesek semmit sem alakítanak azon hogy fejlődjünk, mint ország mint szabályok.
azt hangoztatják hogy a fejlődés alapeleme az úthálózat korszerűsége, na erre itt semmit nem költenek nincs miről fejlődni.a mai szabályok szerint országúton-összefoglaló név- 90-el súrolhatsz ez jó állapotú út esetén olyan mint ha állnál, makadám út esetén ami van bőven a határokon belül életveszélyes.szint úgy az autó út-ha van ilyen- és autópálya szakaszok, ott a 110-130 megengedett szinte semmi ha a kiépített biztonsági szabályokat nézzük, és nem szóltam a 80-ról és a 110-ről amik konkrétan megint csak hátráltató tényezők.
hogy mind ez nem lezárt versenypályán történik az elkövetőkkel, az már más problémákat vet fel, hiszen ha mind az ami az alantakban megtörténhet, közösségi közlekedés számára kiépített és mindenki által szabadon használható közúton történik. azzal a sebességgel amivel valszeg közlekedik az egyén nem csak saját hanem mások testi és anyagi épségét veszélyezteti, és ez az átlag közlekedők számára irritálható lehet, ami a mai közhangulatban a közellenség megfelelője is lehet. így nem lehet elvárni hogy a normál úthasználók tolerálják ezt a magatartást.
Lehet nem vagyok 35.Ez igaz!
De nézz már magadba!
Ha valaki nem tud olvasni,szerintem pont Te vagy.
"egyesben vs egyenesben"
Koromból ítélve igen,fiatal szar vagyok!
Csak 7 éves korom óta motorozok,nem egy szezon volt amikor kb 40 ezret.
Nem kell védelembe venni senkit.
Hülye volt az ember,még menekülőre is fogta,veszélyeztette a saját,az utasa és más közlekedési résztvevők testi épségét.
Oké,akkor nem annyival ment át a piroson,de basszus átment!
Nem egyedül!
Részemről ennyi!Nem akarok senkit fikázni és vitatkozni!
Csak szeretném ha az ilyen balekok miatt nem basztatnák az összes motorost,mert sajnos kishazánkban ez megy!Tudod a rosszat hamarabb megjegyzi mindenki,mint azt hogy másik 50 motoros viszont betartotta a szabályokat!
Ennyi!
Ha valakit megsértettem,elnézést!
mindenki/többen úgy védekezik ahogy lehetőségei szerint tud a gyorshajtás kivédésére,van aki elektromos kütyükkel, van aki kitakar, letakar, és van aki levesz.az elektromos kütyük tulajai sem ülhetnek magabiztosan motorjukra mert ez az ország nem törvénybiztos-na ezt jól oda mondtam- az az lehet ma megengedik ezen elektromos védelmi rendszerek használatát, de jöhet egy mondva csinált miniszter és egy tollvonással eltörölhet minden ez irányú rendeletet, és akkor puff kidobtál 10-20-50 ezret vagy többet és utána ha szabályellenesen használod még azért is levadásznak.
ugyebár vannak akik le egyszerűsítik a folyamatot, nincs rendszám nincs baj. na most ha balek az illető akkor a videón látható módon kerül pácba, jogos a balek jelző mert üres tankkal és utassal menekülni nem ésszerű. saját akciómból ismerős a szitu hogy ha nem állsz meg utánad fordítják az eszközt és megvan a rendszám, bla,bla.
viszont ha alattad van a technika,tele a tank, van helyismeret/térkép/gps,és fel vagy készülve mindenre ami-csapatás/huligánkodás közben-történhet veled akkor nem sok esélye lehet- finom írom- a közegnek ellened, lehet az rs octavia vs urh, ott hagyod őket ahol találod. mivel már bizonyított lövei ádám álltal hogy ez lehetséges, így nem az ismeretlenbe vágsz bele.
ha nem szakad ki a zagytározó gátja foglalkozott is volna valaki azzal hogy ez veszélyesebb mint gondolták? SENKI! mindenki éli tovább az életét,a probléma meg ott aludt volna a tovább kolontár határában.
a másik fontos fejlődési stádium lenne ha a kor színvonalának megfelelő alapképzést kapnának ,a kezdő közlekedésben majdan résztvevők, és itt nem az érintő képernyős vizsgáról beszélek.
Bár tudom hogy ez így van, de ettől a mondatrésztől majdnem lefordultam a székről...
ott vannak a svábok, ha nem közúton de autópályán ki használhatod a befektetett értéked teljesítményét, igaz nem mindenhol de lehetőséget kapsz rá.itt mit kapsz ugyanezért, csekket! itt az a bűnös aki a megfizetett értékével 190-el karcol az autópályán, az aki 92-vel előzi a 90-el cammogó khemiosort a pályán az meg kaphat egy nocsak-nocsakot, a helyet hogy kiszednék a sor elejéről és a vándor madarakra bíznák a jogosítványának a sorsát. vagy vissza térnek vele vagy nem.
Idén egyszer voltam rajta kocsival,mint írtam én is 90-100 megyek rajta autóval,motorral már nem merek.Egyre szarabb,már akkora kátyúk is vannak amibe ha motorral együtt belefekszek akkor lesz szintbe az út!
Fater 1 hónapja kapott defektet rajta kocsival.
De nem ő az egyetlen.
Miért végezték ezt a tevékenységet? Hogy biztonságosabb legyen közlekednünk.
Mire fordították a befolyt összeget? Biztonságosabb utak építésére?
Nem. Rendőrségi fejlesztésre, pl. új járművek és igen, új trafipax készülékek beszerzésére.
Remek. Fizetünk, hogy fizethessünk.
Motorral ha 60-al tudok menni rajtuk az már jó.
Az autóval is csak azért megyek 90-el,mert így egy lukba belemegyek,4-et meg átrepülök!
ezen útviszonyok és sebesség korlátok között a mai technikai felszereltségű járművek feleslegesek, egy jó 1.3 kocka lada és egy fitt etz 250 lazán kidudálja magából ezeket a sebesség határokat. csak nevetek az 50-es 70-es táblánál cammogó x5-ön és társain. a tisztelet illetékesek semmit sem alakítanak azon hogy fejlődjünk, mint ország mint szabályok.
azt hangoztatják hogy a fejlődés alapeleme az úthálózat korszerűsége, na erre itt semmit nem költenek nincs miről fejlődni.a mai szabályok szerint országúton-összefoglaló név- 90-el súrolhatsz ez jó állapotú út esetén olyan mint ha állnál, makadám út esetén ami van bőven a határokon belül életveszélyes.szint úgy az autó út-ha van ilyen- és autópálya szakaszok, ott a 110-130 megengedett szinte semmi ha a kiépített biztonsági szabályokat nézzük, és nem szóltam a 80-ról és a 110-ről amik konkrétan megint csak hátráltató tényezők.
De nézz már magadba!
Ha valaki nem tud olvasni,szerintem pont Te vagy.
"egyesben vs egyenesben"
Koromból ítélve igen,fiatal szar vagyok!
Csak 7 éves korom óta motorozok,nem egy szezon volt amikor kb 40 ezret.
Nem kell védelembe venni senkit.
Hülye volt az ember,még menekülőre is fogta,veszélyeztette a saját,az utasa és más közlekedési résztvevők testi épségét.
Oké,akkor nem annyival ment át a piroson,de basszus átment!
Nem egyedül!
Részemről ennyi!Nem akarok senkit fikázni és vitatkozni!
Csak szeretném ha az ilyen balekok miatt nem basztatnák az összes motorost,mert sajnos kishazánkban ez megy!Tudod a rosszat hamarabb megjegyzi mindenki,mint azt hogy másik 50 motoros viszont betartotta a szabályokat!
Ennyi!
Ha valakit megsértettem,elnézést!
ugyebár vannak akik le egyszerűsítik a folyamatot, nincs rendszám nincs baj. na most ha balek az illető akkor a videón látható módon kerül pácba, jogos a balek jelző mert üres tankkal és utassal menekülni nem ésszerű. saját akciómból ismerős a szitu hogy ha nem állsz meg utánad fordítják az eszközt és megvan a rendszám, bla,bla.
viszont ha alattad van a technika,tele a tank, van helyismeret/térkép/gps,és fel vagy készülve mindenre ami-csapatás/huligánkodás közben-történhet veled akkor nem sok esélye lehet- finom írom- a közegnek ellened, lehet az rs octavia vs urh, ott hagyod őket ahol találod. mivel már bizonyított lövei ádám álltal hogy ez lehetséges, így nem az ismeretlenbe vágsz bele.