Most leírok egy tegnap este lejátszódott eseményt ami szolgálhat tanulságul mennyire hiányos a közlekedésben résztvevők (tisztelet a kivételnek) ismerete. Két állomás között elromlott a biztosító berendezés ami azzal járt együtt hogy a vasúti átjárók fényjelző készülékei sem működtek (sötét maradt) , ilyen esetben a vonattal az átjárót max. 15 km/ó sebességgel lehet megközelíteni a vonattal és közben dudálni kell . A KRESZ meg ha jól tudom azt írja ilyenkor a közúton közlekedőnek meg kell állni és csak az áthaladás veszélytelensége esetén haladhat át az átjárón. Na amikor közeledek az átjáró felé lassítok 10 km/ó sebességre és dudálok (elég hangos a mozdony kürtje ) világít a halogén , jól látni az esti sötétben hogy jön valami a síneken. Az egyik irányból már állnak az autók, a másik irányból meg érkezik egy figyelmetlen autós és csak éppen meg tud állni a sínek előtt pedig ordít a légkürt (csak a halottak nem hallják talán). Nem sokkal később valaki betelefonált az állomásra hogy milyen dolog ez, nem működnek a fénysorompók, a vonatok meg mégis mennek át az átjárón. Nem ártana néha egy kicsit forgatni némelyeknek a KRESZ könyvet azt hiszem.
A Cigány Cheerokee-ján így szereltük fel, de hatékonyabb nem lett, inkább csak a kényszer miatt került fel ebben a formában.
Nekem mindkét fej vízszintesen, a rendszámon lesz: a rendszám alsó keretéről enyhén, a felső keretéről erősebb szögben felfelé állítva lesz felszerelve - ezt gondoltam ki.
Oldalirányban bőven fed egy fej is de a motoros válla és sisakra támadható felület ha épp nem fekszik a motoron. Mivel LI G9-re és egyéb lézerLEDes méregdrága cuccra nem telik így lehet, hogy benevezek a következő tesztre és kísérletezek a keresztrejtvény konfigurációval hátul. (egy vízszintes, egy függőleges)
Láttam a fórumomon
pedig még csak 170 se volt
Ebbe a sz@r orszába már minden baj...
ja ma is löttem egy scs 102-est kiskunfélegyháza elött a 70 es táblánál Még csak nem is láttam miből mértek
Egyszer farmosnál is jelez a műszer, bemondja, hogy mivel mérnek, nézem nézem de nem látom aszt a falu végén egy kocsibejáróba egy civil autó hátsó ülléséről oldalról mért a paraszt Úgy állt a kapu előtt, mintha oda tartozna az autó
Ezt kütyü nélkül bárki beszopja...
Hát akkor te egy nyugodt ember vagy ,én még lézerre okosított motorral is csak max. közig határon,vagy picivel felette megyek csak.
Mert ha mégis sikerül a bemérés, azt még kitudom fizetni,gond nélkül,de egy 2-3 kilós csekkre már igencsak fájna a fejem.
Autóval meg egyenesen mintavezető vagyok
(kivéve amikor nem )
6-oson ennyire mérnek?
múltkor elporoltam a hídtól pusztaszabolcsig oda-vissza (110es átlaggal)
egy kütyüt nem láttam
azért biztos ami biztos, kellőképp sáros volt a rendszám, ami egy endurónál alap
Mivel autón már bizonyított, hogy a három fej (hátul) blokkolja a 103-at, biztos, hogy a motorra elég lesz a két fej - már csak az elhelyezése a kérdés, bár az új konzollal ezt is elegánsan meg tudom oldani
hátra (motorra) azért is elégnek kell lennie a két fejnek, mert az eddigi teszteken, a távolodó autóra elhelyezett három fej elegendő volt, a "trükkös" mérések ellen is - a motor lényegesen kisebb felületét el kell hogy bírja.
Igen, a hátsó/közeli mérés az egyetlen kritikus pont: ezt nehéz kivédeni, de szerencsére (felénk) az esetek nagy többségében szemből mérnek.
A hátsó-első, teljes védelmet (autón) csak extrém költségekkel (ca. 200EFt+) lehet megoldani, bár motoron épp készülünk tesztelni a hátul 2 + elöl 1 fejes megoldást - mivel az SC103 nehezebben mozgatható, mint a hagyományos fama II - III, így ott csak azt a két-három másodpercet kell "kivédeni", amikor egy adott ponton épp bemér a rögzítés pillanata előtt a gép, erre elvileg alkalmas lesz a két fej, főleg, hogy ezek már nagyobb intenzitással sugároznak, mint az eddigi típusok.
Nálam is ketten vagyunk a képen. Lehet azt kellet volna mondani, hogy biztos az előttem lévőt mérték (pl. a Thule dobozt a tetején).
Az is lehet, hogy a kép közepe számít (a széleken lévő 4 db fekete nyilacska metszéspontja), és akkor akárhányan is lehetnek a képen.
Ja igen, minden lézeresre gondoltam.
SC-103? Vagy SCS-103? (vagy ugyanaz a kettő?)
Engem pont ilyennel mértek legutóbb a 6-oson, hátulról, közelről.
Akkor elvileg ebbe belefutottam volna akkor is ha van blokkoló, nem?
Gondolom ha menetirányban (azaz hátulról) mérnek, akkor nem fog hamarabb jelezni, csak miután elhaladtam mellette. Motornál meg pont ez a kritikus, mert ugye a rendszám hátul van, ér rögtön le tud fényképezni közelről.
Vagy nem jól gondolom?
Nem, nincs olyan. Ha ellentétes irányban haladnak, akkor meg pláne nem: a mért sebesség előjele megszabja, hogy közeledett/távolodott az, amit mértek.
(mégse mondhatom, hogy százzal tolatott az opel )
Válasszuk ketté: ha trafipax alatt értünk MINDEN sebességmérőt, akkor nem.
A telepített (M0, M1 stb) dobozok RADAR-ok, tehát a lézeres sebességmérők ellen kifejlesztett blokkolók nem hatásosak ellenük (mondjuk ellenük nem is kell: elég, ha a gps-be rögzíted, hogy hol vannak)
Lézeres sebességmérők: háromlábú, stb. ezek ellen hatásos ez a fajta védelem. Egyetlen kivétel a legújabb, SC-103 jelzésű készülék, ezt csak távolról, kb. 300 és 1500 méter közötti távról tudja blokkolni a motorra elhelyezett egyetlen fej. DE ez ellen sem vagy védtelen: mivel ez a típus csak az egészen közeli (70-200 m) távolságban lévő járműveket rögzíti, és az abban a pillanatban mért sebességüket ellenőrzi, így van időd bőven lelassítani, ugyanis a készülék már 1500 méterről jelezni fog, hogy aktív mérőautóhoz közelítesz.
Lehet, hogy majd nekem is kell egy, ha nem találok jobbat, és még felfér a motorra a sok kütyü mellé.
Még utána kell néznem.
Vagy ez jó minden itthoni traffipax ellen?
Most leírok egy tegnap este lejátszódott eseményt ami szolgálhat tanulságul mennyire hiányos a közlekedésben résztvevők (tisztelet a kivételnek) ismerete. Két állomás között elromlott a biztosító berendezés ami azzal járt együtt hogy a vasúti átjárók fényjelző készülékei sem működtek (sötét maradt) , ilyen esetben a vonattal az átjárót max. 15 km/ó sebességgel lehet megközelíteni a vonattal és közben dudálni kell . A KRESZ meg ha jól tudom azt írja ilyenkor a közúton közlekedőnek meg kell állni és csak az áthaladás veszélytelensége esetén haladhat át az átjárón. Na amikor közeledek az átjáró felé lassítok 10 km/ó sebességre és dudálok (elég hangos a mozdony kürtje ) világít a halogén , jól látni az esti sötétben hogy jön valami a síneken. Az egyik irányból már állnak az autók, a másik irányból meg érkezik egy figyelmetlen autós és csak éppen meg tud állni a sínek előtt pedig ordít a légkürt (csak a halottak nem hallják talán). Nem sokkal később valaki betelefonált az állomásra hogy milyen dolog ez, nem működnek a fénysorompók, a vonatok meg mégis mennek át az átjárón. Nem ártana néha egy kicsit forgatni némelyeknek a KRESZ könyvet azt hiszem.
Nekem mindkét fej vízszintesen, a rendszámon lesz: a rendszám alsó keretéről enyhén, a felső keretéről erősebb szögben felfelé állítva lesz felszerelve - ezt gondoltam ki.
pedig még csak 170 se volt
Ebbe a sz@r orszába már minden baj...
ja ma is löttem egy scs 102-est kiskunfélegyháza elött a 70 es táblánál Még csak nem is láttam miből mértek
Egyszer farmosnál is jelez a műszer, bemondja, hogy mivel mérnek, nézem nézem de nem látom aszt a falu végén egy kocsibejáróba egy civil autó hátsó ülléséről oldalról mért a paraszt Úgy állt a kapu előtt, mintha oda tartozna az autó
Ezt kütyü nélkül bárki beszopja...
Mert ha mégis sikerül a bemérés, azt még kitudom fizetni,gond nélkül,de egy 2-3 kilós csekkre már igencsak fájna a fejem.
Autóval meg egyenesen mintavezető vagyok
(kivéve amikor nem )
Küldtem válasz emailt.
múltkor elporoltam a hídtól pusztaszabolcsig oda-vissza (110es átlaggal)
egy kütyüt nem láttam
azért biztos ami biztos, kellőképp sáros volt a rendszám, ami egy endurónál alap
Majd ennek az eredményére kíváncsi leszek.
A hátsó-első, teljes védelmet (autón) csak extrém költségekkel (ca. 200EFt+) lehet megoldani, bár motoron épp készülünk tesztelni a hátul 2 + elöl 1 fejes megoldást - mivel az SC103 nehezebben mozgatható, mint a hagyományos fama II - III, így ott csak azt a két-három másodpercet kell "kivédeni", amikor egy adott ponton épp bemér a rögzítés pillanata előtt a gép, erre elvileg alkalmas lesz a két fej, főleg, hogy ezek már nagyobb intenzitással sugároznak, mint az eddigi típusok.
Az is lehet, hogy a kép közepe számít (a széleken lévő 4 db fekete nyilacska metszéspontja), és akkor akárhányan is lehetnek a képen.
SC-103? Vagy SCS-103? (vagy ugyanaz a kettő?)
Engem pont ilyennel mértek legutóbb a 6-oson, hátulról, közelről.
Akkor elvileg ebbe belefutottam volna akkor is ha van blokkoló, nem?
Gondolom ha menetirányban (azaz hátulról) mérnek, akkor nem fog hamarabb jelezni, csak miután elhaladtam mellette. Motornál meg pont ez a kritikus, mert ugye a rendszám hátul van, ér rögtön le tud fényképezni közelről.
Vagy nem jól gondolom?
(mégse mondhatom, hogy százzal tolatott az opel )
A telepített (M0, M1 stb) dobozok RADAR-ok, tehát a lézeres sebességmérők ellen kifejlesztett blokkolók nem hatásosak ellenük (mondjuk ellenük nem is kell: elég, ha a gps-be rögzíted, hogy hol vannak)
Lézeres sebességmérők: háromlábú, stb. ezek ellen hatásos ez a fajta védelem. Egyetlen kivétel a legújabb, SC-103 jelzésű készülék, ezt csak távolról, kb. 300 és 1500 méter közötti távról tudja blokkolni a motorra elhelyezett egyetlen fej. DE ez ellen sem vagy védtelen: mivel ez a típus csak az egészen közeli (70-200 m) távolságban lévő járműveket rögzíti, és az abban a pillanatban mért sebességüket ellenőrzi, így van időd bőven lelassítani, ugyanis a készülék már 1500 méterről jelezni fog, hogy aktív mérőautóhoz közelítesz.
Még utána kell néznem.
Vagy ez jó minden itthoni traffipax ellen?