Autónál mindig is problémásabb volt a blokkolás, 100%-ig biztos módszer nincs. Viszont elég kevesen állnak neki a létező összes lehetőséget kipróbálni, hogy be tudjanak mérni, erre idő se feltétlenül van.
Motornál az a szerencse, hogy jóval kisebb felület, amit még blokkoló nélkül is sokkal nehezebb bemérni, blokkolóval meg pláne.
Biztos vagy benne?
Olyan, hogy mindent,mindenkor,mindenhol még az LI-nél is fenntartással állítanám.
Az LI lézerdiódájának,a szimplának,mekkora a vetítési kúp szöge?
Mert ha oldalról,és ráadásul, közelről szépen rálőnek már lehet hogy be is vagy mérve.
Mint a képen is láthatod,nem minden birodalmi fegyverkezelő unintelligens.
Tesztelni,tesztelni,tesztelni.........ezt már VI. Lenin is tudta/mondta
És nem mindent elhinni a jútyubnak.
Lehet csináltatni potom pénzért a kipufogóba furulyát. Ezt ha berakod a városba akkor szépen normál hangon tudsz motorozni. Ha kiérsz a városból kiveszed és szólhat a dob amit bír
Mescaléró Az Interceptor mindent visz. A f@szukra húzhatják az összes mérőkészüléküket ellene hál Isten nekem is az van
Igaz áldoztam is rá mondjuk azóta már meg is térült többszörössen ezt bátran kijelentem.
Nézegesd a jútyubot ott vannak fent tesztvideók. Csak egyféle lézert nem fog, azt meg amerikába alkalmazzák...
A lényeg, hangos dobbal ne szaladgálj fel le, mert az zavar másokat. Te választottad ezt a verziót így magadra vonva a figyelmet és felbőszítve másokat. Szóval nem mások a hibásak. Az, hogy minden második motort az NKH-hoz lehetne küldeni ez igaz, így van, de amíg nem zavaróak, addig nincsenek baxtatva és ez jó dolog nem rossz a motoros társadalom részére. Az "engem berendeltek, és akkor mást miért nem" szép magyar felfogás nem szép és nem jó. Ha lefényképezi a dobodat és feljelent akkor ennyi be kell nyelni. Elmegy 1 napod az NKH-nál, ha valóban hangos a dob akkor azonnal ugrik a műszakid és újra vizsgázhatsz eredeti dobbal. Ha az eredeti dobbal mész alapból, akkor a műszaki nem ugrik ugyan, de szerelgettél és elment egy napod + a feljelentés szerintem még áll, hiszen nem véletlenül cserélted le a vizsgára a dobot. Persze, minden hely és ember, emberségfüggő..........továbbá ez csak az én véleményem, nem szentírás. Egy a lényeg, hangos dobbal irány kifelé a városból a legrövidebb úton, ha meg elkapnak az a te hibád és nem másé, hiszen te szabálytalankodsz.
Hát nem tudom mi a hangos? Nekem tetszik hogy ilyen hangja van!
biztos hangosabb mint egy átlagos dob, mint tsanyi is mondja annak nincs értelme hogy szűk utcákban lövesd neki emberek között. Az felelőtlenség. Nem tom, talán megkéne gyapotoztatni a dobom de sajnálom szétszedni mert szegecses.
De nem tom egész nyáron semmi gond nem volt a rendőrökkel, és jött egy ember akinek nem tetszik.
Az utcánk végében lakik egy srác és egy herélt 250-es cagivával mászkál......az utca másik végében lévő kocsmáig........naponta vagy 20X..........előttünk már lassít mert egy léc be lett mutatva neki a szomszéd által, de amúgy állat módon megy a szűk utcában ahol a gyerekek játszanak.......van értelme....
Rosszúl fogalmaztam...
A kirívót arra értettem hogy kurva hangos a dobod nem csak simán hangos.
Szerintem ha nem hívod föl magadra a figyelmet,nem basztatnak.
Hát hiszed vagy sem. Semilyen kírívó eset nem volt.
Ja és azért szlangáltam oda és vissza mert motorozhatnékom volt és a motoros bolt zárva volt és úgygondoltam elütöm az időt és motorozok a városba hátha vissza megyek kinyit a bolt.
Amúgy meg mi baj lenne azzal is he sokszor karikázok oda vissza?! Senkinek semmi köze hozzá, ennyi.
Menőzni? Szerintem a menőzés nem itt kezdődik,se nem kerozok se nem küldöm neki 160al mint legtöbb eszement hülye. Azokat kéne büntetgetni nem engem.
Lakott területen 120-140 ? Volt merszed a városban vagánykodni, a többit is vállald vagányan ! Egyébként 3 km-re van benzined? Soha nem értettem azokat akik a házuk előtt "motoroznak , fel-le ?!?
Annyi a baj hogy "hangos".
Ha nem kirívó eset lenne leszarná a rendőr,meg lehet hogy idegesíti az embereket hogy 600x le-föl szaladgálsz... Engem tuti felb@szna ha az ablakom alatt sokszor "sétáltatnád" a motorodat.
Egyébként abban meg mi a jó ha a városban flangálsz? - nem arra gondolok hogy a városban közlekedsz A-ból B-be!
Ja,lehet "menőzni"...
Hello!
Hozzád lenne kérdésem!
Ma egy motoros rendőr kollégád meg állított és a dobomra panaszkodott hogy hangos+ szerinte nem gyári és hogy a városba körözök oda vissza amivel nem tom mia baj .
Tehát azt mondta leközelebb ha nem csnálok valamit a dobmmal (kigyapotolom vagy lecserélem) akór következőleg beküld kpm-re.
Kérdésem a következő: Sűrűn előfordulnak ilyen jellegű felkérések vagy csak engem tisztelt meg ezzel a nagy kéréssel? Szerintem minden második motorost belehetne küldeni az országunkban kpm-re ugyan ez probléma miatt.
Ha beküldene kpm-re akór lefotózná a dobomat ott helyszinen vagy pontosan , részletesen hogy is történik ez az eljárás? (úgy meglehet oldani, hogy ha beidéznek kpm-re akkór én othon kicserélem gyári dobra és azzal jelenek meg kpm-ellenőrzésre)valamint mettől meddig terjed a büntetés?
Szevasztok!
Tegnap este bent városban a fő úton megnógattam a gépet 120-140 sacra.Csak közben meg trafizták a szembejövőket az ő oldalukon az út szélén...csak hát én meg akkor vettem észre mikor már mellette voltam.Gyors satuztam de így is túlszaladtam kb 50-60 méterrel és akkor is kb 60-at súroltam alulról de lehet több volt mert a digitális óra késik.
Kérdés most akkor bemért engem vagy van e ezeknek holt tere mert végülis nem az én sávomat trafizta...
felszerelés, beállítás gond nélküli. Ahhoz, hogy blokkold az sc-103-at ahhoz négy fej kell egy nagy kocsira, elölre pl. Xtrail. Motorra elég a két fej.
Hopp, egy trükkös mérés,sikerrel.
Na ezt még,egy 4 fejes LI-vel se biztos, hogy megfogták volna.Ez csak egy trükk a sok közül,ennél lattam már cifrább probálkozást is,2db taraffival tüzeltek,majdnem egy időben.
Fejlesztenek,tanulnak a birodalmiak is elég szépen
szia,
engem minden héten szemből lekapnak, a kocsiban lévők fixek, tehát ha "aludt benne a pajtás" akkor kb 1%hogy lekaptak,hacsak nem raktál előre is rendszámot voltam egyenruhás akkor így volt..
Motornál az a szerencse, hogy jóval kisebb felület, amit még blokkoló nélkül is sokkal nehezebb bemérni, blokkolóval meg pláne.