Olyan érdeklődő kérdésem van, hogy ha egy németországban lakozó rokonom motorját szeretném használni, akkor az itthon is szükséges papírokon felül elég egy kölcsönadási szerződés?
Kanyarodó sáv plusz két egyenes haladó sáv..., egyszerre van zöld mindkettőnek. Kanyarodó sáv üres, egyenesen haladó tömött... motorosunk jön, kanyarodó sávból megy tova, lendületből, így a sor elejére kerül és megy dolgára.. dinamukusan, indexet a sávváltáshoz használva a forgalomban..lámpánál előregurulva..
4- 5 kereszteződéssel, és kb 1 kilométerrel később egy rendőrautó, megkülönböztető jelzés nélkül csikorgó kerekekkel megáll melette, sávon belül a lámpánál.. és megkérdezi a yard, hogy mi volt az ominózus manőver.. amíg tart a piros rövid beszélgetés zajlik közöttük, majd egy kereszteződéssel később külön utakon mennek tovább.
Ilyen esetben számíthat-e motorosunk későbbiekben valamilyen szankcióra?
Mit lehet kapni irányjelzés elmulasztásáért és záróvonal átlépésért feljelentés esetén? Körülmények: hajnali fél hat, sötét, köd, a záróvonalnak éppen vége, a rend éber őre az út mellett parkolt, úgy jött utánam. Aki tudja válaszoljon 'trafipaxon kívül is van élet' jeligére
A rendszáma mindenkinek legyen függőleges,és a haza fényre derül.
A politikus bünözők visszateszik a lóvét,a cigány nem lop,az országot felvásárlók vissza adják a hazánkat,és az IMF vezérek szemlesütve,szégyenkezve,üres zsebbel távoznak.
Ebből semmi nem lesz,mert a rendszám mindenkinek 40 fokos.
A B. Függelék B/10. számú melléklete a 6/1990. (IV 12.) KöHÉM rendelethez
A motorkerékpárok és a segédmotoros kerékpárok hátsó rendszámtáblájának elhelyezésére vonatkozó követelmények
I. Rész
Alapvető rendelkezések
1. A melléklet alkalmazási köre
1.1. Ez a melléklet motorkerékpárok és a segédmotoros kerékpárok (a továbbiakban: jármű) hátsó oldalán a rendszámtábla felszerelési helyére érvényes.
II. Rész
Követelmények
2. Méretek
A jármű hátsó oldalán a rendszámtábla felszerelési helyének az alábbiak a méretei:
2.1. Segédmotoros kerékpárok és négykerekű nyitott könnyű motoros triciklik
2.1.1. Szélesség: 100 mm,
2.1.2. Magasság: 175 mm, vagy
2.1.3. Szélesség: 145 mm,
2.1.4. Magasság: 125 mm.
2.2. Motorkerékpárok, háromkerekű járművek 15 kW legnagyobb teljesítményig és négykerekű motoros triciklik a négykerekű nyitott könnyű motoros triciklik kivételével
2.2.1. Szélesség: 280 mm,
2.2.2. Magasság: 210 mm.
2.3. 15 kW-nál nagyobb teljesítményű motoros triciklik és a négykerekű nem nyitott (karosszériával ellátott) motoros triciklik
2.3.1. A gépkocsikra az MR A. Függeléke A/4. számú mellékletében meghatározott előírások érvényesek.
3. A rendszámtábla helyzete általában
3.1. A hátsó rendszámtábla felszerelési helye a jármű hátsó oldalán úgy helyezkedjen el, hogy
3.1.1. a rendszámot azok között a hosszanti síkok között lehessen elhelyezni, amelyek a legnagyobb szélesség külső pontjain átfutnak.
4. A rendszámtábla helyzete
4.1. A hátsó rendszámtábla
4.1.1. merőleges legyen a jármű hosszanti középsíkjára;
4.1.2. legfeljebb 30°-kal dőlhet a függőlegestől - terheletlen jármű esetén -, ha a rendszámmal ellátott oldal felfele mutat,
4.1.3. legfeljebb 15°-kal dőlhet a függőlegestől - terheletlen jármű esetén -, ha a rendszámmal ellátott oldal lefele mutat;
5. Legnagyobb távolság a talajtól
5.1. Terheletlen járműnél a rendszámtábla felszerelési helyének felső széle és a talaj közötti távolság maximálisan 1,50 m lehet.
6. Legkisebb távolság a talajtól
6.1. Terheletlen járműnél a rendszámtábla felszerelési helyének alsó széle ne legyen a talajtól 0,20 m-nél, illetőleg a kerék sugaránál kisebb magasságban.
7. Geometriai láthatóság
7.1. A rendszámtábla felszerelési helyének láthatóságát abban a tartományban kell biztosítani, amelyet két térszög határoz meg.
7.1.1. a függőleges térszöget az a két sík határolja be, amelyek a rendszámtábla felszerelési helyének felső és alsó peremén futnak át, és a vízszintessel azt a szöget zárják be, amelyet az 1. ábra mutat.
7.1.2. a vízszintes térszöget az a két sík határolja, amelyek a rendszám felszerelési helyének bal és jobb szélén futnak át és a hosszanti középsíkkal azt a szöget zárják be, amelyet a 2. ábra mutat.
1. ábra: A függőleges térszög (a felszerelési hely alsó és felső pereme, vízszintes éllel)
Hát a legtöbb kolléga a függőlegest veszi szabályosnak. Ezért linkeltem be a képet meg a köhém leírást, mert ha bedobod az ülés alá akkor szorult helyzetben a kezükbe adhatod és mutathatod, hogy ezért ne büntessenek meg, mert e szerint a szabály szerint engedélyezett a 30 fokos dőlés.
Ha 40 fok,akkor már baj van?
A kép óta kb 10fokot még feszítettem rajta,de még mindig sok.Az a tartó van rajta,amit te intéztél nekem,jó kemény műanyag,nem tudom,hogy a hőlégfújó tudna e segíteni rajta.
Szögmérővel a zsebben fogtok járni?
Sziasztok egy kérdésem lenne! Ha veszek egy http://www.universalmotor.hu/s...
Ilyen sárvédő toldatot és erre ráteszema rendszámot az kreszben szabályos és melyik dőlésszögű megengedett a 45 vagy 30 fokos? Lécci segítsetek
ez így mikortól hatályos?
2011
köszi
Kanyarodó sáv plusz két egyenes haladó sáv..., egyszerre van zöld mindkettőnek. Kanyarodó sáv üres, egyenesen haladó tömött... motorosunk jön, kanyarodó sávból megy tova, lendületből, így a sor elejére kerül és megy dolgára.. dinamukusan, indexet a sávváltáshoz használva a forgalomban..lámpánál előregurulva..
4- 5 kereszteződéssel, és kb 1 kilométerrel később egy rendőrautó, megkülönböztető jelzés nélkül csikorgó kerekekkel megáll melette, sávon belül a lámpánál.. és megkérdezi a yard, hogy mi volt az ominózus manőver.. amíg tart a piros rövid beszélgetés zajlik közöttük, majd egy kereszteződéssel később külön utakon mennek tovább.
Ilyen esetben számíthat-e motorosunk későbbiekben valamilyen szankcióra?
Az ugye 5 mester?
A politikus bünözők visszateszik a lóvét,a cigány nem lop,az országot felvásárlók vissza adják a hazánkat,és az IMF vezérek szemlesütve,szégyenkezve,üres zsebbel távoznak.
Ebből semmi nem lesz,mert a rendszám mindenkinek 40 fokos.
A B. Függelék B/10. számú melléklete a 6/1990. (IV 12.) KöHÉM rendelethez
A motorkerékpárok és a segédmotoros kerékpárok hátsó rendszámtáblájának elhelyezésére vonatkozó követelmények
I. Rész
Alapvető rendelkezések
1. A melléklet alkalmazási köre
1.1. Ez a melléklet motorkerékpárok és a segédmotoros kerékpárok (a továbbiakban: jármű) hátsó oldalán a rendszámtábla felszerelési helyére érvényes.
II. Rész
Követelmények
2. Méretek
A jármű hátsó oldalán a rendszámtábla felszerelési helyének az alábbiak a méretei:
2.1. Segédmotoros kerékpárok és négykerekű nyitott könnyű motoros triciklik
2.1.1. Szélesség: 100 mm,
2.1.2. Magasság: 175 mm, vagy
2.1.3. Szélesség: 145 mm,
2.1.4. Magasság: 125 mm.
2.2. Motorkerékpárok, háromkerekű járművek 15 kW legnagyobb teljesítményig és négykerekű motoros triciklik a négykerekű nyitott könnyű motoros triciklik kivételével
2.2.1. Szélesség: 280 mm,
2.2.2. Magasság: 210 mm.
2.3. 15 kW-nál nagyobb teljesítményű motoros triciklik és a négykerekű nem nyitott (karosszériával ellátott) motoros triciklik
2.3.1. A gépkocsikra az MR A. Függeléke A/4. számú mellékletében meghatározott előírások érvényesek.
3. A rendszámtábla helyzete általában
3.1. A hátsó rendszámtábla felszerelési helye a jármű hátsó oldalán úgy helyezkedjen el, hogy
3.1.1. a rendszámot azok között a hosszanti síkok között lehessen elhelyezni, amelyek a legnagyobb szélesség külső pontjain átfutnak.
4. A rendszámtábla helyzete
4.1. A hátsó rendszámtábla
4.1.1. merőleges legyen a jármű hosszanti középsíkjára;
4.1.2. legfeljebb 30°-kal dőlhet a függőlegestől - terheletlen jármű esetén -, ha a rendszámmal ellátott oldal felfele mutat,
4.1.3. legfeljebb 15°-kal dőlhet a függőlegestől - terheletlen jármű esetén -, ha a rendszámmal ellátott oldal lefele mutat;
5. Legnagyobb távolság a talajtól
5.1. Terheletlen járműnél a rendszámtábla felszerelési helyének felső széle és a talaj közötti távolság maximálisan 1,50 m lehet.
6. Legkisebb távolság a talajtól
6.1. Terheletlen járműnél a rendszámtábla felszerelési helyének alsó széle ne legyen a talajtól 0,20 m-nél, illetőleg a kerék sugaránál kisebb magasságban.
7. Geometriai láthatóság
7.1. A rendszámtábla felszerelési helyének láthatóságát abban a tartományban kell biztosítani, amelyet két térszög határoz meg.
7.1.1. a függőleges térszöget az a két sík határolja be, amelyek a rendszámtábla felszerelési helyének felső és alsó peremén futnak át, és a vízszintessel azt a szöget zárják be, amelyet az 1. ábra mutat.
7.1.2. a vízszintes térszöget az a két sík határolja, amelyek a rendszám felszerelési helyének bal és jobb szélén futnak át és a hosszanti középsíkkal azt a szöget zárják be, amelyet a 2. ábra mutat.
1. ábra: A függőleges térszög (a felszerelési hely alsó és felső pereme, vízszintes éllel)
2. ábra: Vízszintes térszög
Hát a legtöbb kolléga a függőlegest veszi szabályosnak. Ezért linkeltem be a képet meg a köhém leírást, mert ha bedobod az ülés alá akkor szorult helyzetben a kezükbe adhatod és mutathatod, hogy ezért ne büntessenek meg, mert e szerint a szabály szerint engedélyezett a 30 fokos dőlés.
A kisújam nyújtom és neked már 40 fok kell
A kép óta kb 10fokot még feszítettem rajta,de még mindig sok.Az a tartó van rajta,amit te intéztél nekem,jó kemény műanyag,nem tudom,hogy a hőlégfújó tudna e segíteni rajta.
Szögmérővel a zsebben fogtok járni?
aztán végül 20 fok lett.......
Ilyen sárvédő toldatot és erre ráteszema rendszámot az kreszben szabályos és melyik dőlésszögű megengedett a 45 vagy 30 fokos? Lécci segítsetek