30 ezerről indultunk. Csak annyira jó kisfiú voltam, hogy még nem volt szabálysértésem soha 15 év alatt. Meg nagyon szépen mosolyogtam a rendőr nénire is.
Általában mindig magamnál hordom mindig a szükséges iratokat, a gépekben nem bízok amúgy sem. Az általad említett eljárás segédmotorra is ugyanez? Ott hogyan tudod lekérdezni, hiszen nincs rendszám vagy a motorszám illetve az alvázszám alapján lehet beazonosítani?
Elméletileg az új biztosítási törvény és a 35/2000-es Bm.rendelet változásai miatt nem kell magadnál tartani a kötvényt és az igazolócsekket (totál hülyeség, de már megszoktam, ha valami jól működik szétcseszik )
Ellenőrzéskor egy külön kötvénnyilvántartóból kell ellenőriznem, hogy van e biztosítás az autón. Ha gép szerint van akkor ok. Ha nincs akkor az ellenőrzött "bemutathatja" a helyszínen a befizetést igazoló papírját, de "nem kötelező".
Persze ha a gép szerint nincs biztosítás és a helyszínen nem tudja vagy nem akarja bemutatni a biztosítás fennállásáról szóló papírt, akkor fel fogom jelenteni.
Ha a gépben nincs benne, de bemutatja, akkor az "elfogatható" (persze ha nem kamus).
Végül is érdemes magadnál hordani, én nem bíznék a gépekben .......felesleges macerától óvhatod meg magad.
http://union.hu/gepjarmu/kotel...
Válasz: További jó utat.
Egy napra kértem kölcsön a motort, mert szerelőnél volt az enyém.
Merthogy a csekken csak az van, h Rsz: SMKP
és a befizetési csekk legalján található az ajánlat száma.
Ellenőrzéskor egy külön kötvénnyilvántartóból kell ellenőriznem, hogy van e biztosítás az autón. Ha gép szerint van akkor ok. Ha nincs akkor az ellenőrzött "bemutathatja" a helyszínen a befizetést igazoló papírját, de "nem kötelező".
Persze ha a gép szerint nincs biztosítás és a helyszínen nem tudja vagy nem akarja bemutatni a biztosítás fennállásáról szóló papírt, akkor fel fogom jelenteni.
Ha a gépben nincs benne, de bemutatja, akkor az "elfogatható" (persze ha nem kamus).
Végül is érdemes magadnál hordani, én nem bíznék a gépekben .......felesleges macerától óvhatod meg magad.