széles vigyorral. Mondjuk a srác is vigyorgott. Ez valszeg az új SC103 volt, mert akkora volt, hogy a mikrobusz oldalába rakták, és külön kezelőkonzola volt.
Első körben azt hogy b@szott nehéz szétkapni. Tartják a müanyag fülek, meg még körbe is van szilikonozva, szóval totál vizálló az egész. Jó lenne tudni milyen anyagból van az eleje, mert úgy irják, plexi mögé nem szabad rakni, holott ez is valami olyan anyag. Ha kivan szedve a házából, akkor oldalanként lehet nyerni a szélességéből 0,5-1 centit, ami azért motoron sok, és másképp beépiteni akár a meglévő idomba. A belsejében mint látható, 10db led van, abból kettő fémburkolattal van elválasztva. 2009 szeptemberi gyártású a kütyü. Egyenlőre ennyi.
"szerintem még 2-5 év és nálunk is még a birtoklása is tiltva lesz bármiféle ilyen eszköznek"
Ezt nem tudom hogy érted, de remélem viccelsz... Mármint hogy itthon a polcon ne tarthatnék lézerblokkolót?! Nem április 1-e van hééééé! :)
De ha esetleg betiltanák is autón felszerelve, már mondom is a megoldást: (Már leírtam előbb, csak nem nagyon olvasol vissza...)
"Az LNH ANTILASER rejtő készlet segít tökéletesen álcázni lézerblokkolójának adóvevő fejeit, elrejtve azokat a kiváncsi szemek elől. A készülékkel megoldható az esztétius és biztonságos hátsó védelem is.
A LNH készlet pl. a lökhárító mögé szerelve gombnyomásra elrejti, felemeli vagy aktív pozícióba helyezi, leengedi az adóvevő fejet / fejeket.
A készüléket egy billenőkapcsolóval vezérelheti, az aktuális pozícióról ledes visszajelző tájékoztat.
A készülék teljesen beépíthető, nem látható - a vezetőt a műszerfalba illesztett elem tájékoztatja!"
Tehát ez a gyakorlatban így néz ki:
-Mész autóval egy hajszállal gyorsabban, mint a megengedett.
-Rendőr elvtárs rádmér.
-Jelez a blokkoló.
-Fékezel a megengedett sebességre.
-Kikapcsolod a blokkolót, ami egyben a rejtőkészletet is aktíválja, a motorok behúzzák aktív állapotból a fejeket.
-Szépen rádmér egyet, és látja, hogy a megengedett sebességgel haladsz, nem büntet, nincs miért megállítson...
-Ha esetleg megállítana, (ami ki van zárva, mivel az LI nem nyom jammed code-ot, így nem is tudja az elvtárs, hogy blokkolva volt...) mert gyanakszik, hogy mondjuk az első 5 másodpercben, - amíg lelassítottál 100-ról 70-re - nem tudott rádmérni, ami szerintem amúgy nem is feltünő, akkor sem lát semmit, mivel nem láthatóak a fejek!
A ki-be kapcsoló gomb pl nekem a műszerfalba van építve, nem is lehet látni. Ha igazad lesz, és be is tiltanák, veszek egy ilyen rejtőkészletet, és meg is van oldva a probléma... :)
Medve nincs igazad, mert az iksztrél-nél nagyobb autómon a lézerdiódás blokkolón(LI) bőven elég a két fej. Kint volt az egész közlekedési osztály 15-szőr mentem el, ill. cseréltünk is én magam is próbáltam bemérni, se közelrő, se távolró, se a kerékről, se a kocsi tetejéről a fáma nem mutatott semmit... 0 km/h a biciglist a háttérben megnéztem, aszt már írta is 13Km/h...
kb. ennek most 160-70 körül lehet az ára én másfél éve vettem... Még gyűjtögetek, veszek hátra is fejet, mert a központ egységen van még hely bőven...
Ez igaz,teljesen,DE szerintem még 2-5 év és nálunk is még a birtoklása is tiltva lesz bármiféle ilyen eszköznek.
Az "ellenség" technikailag mindig egy lépéshátrányban fog szenvedni, a piszkos anyagiak miatt.
Erre csak a jogszabályok változtatása a leggyorsabb, és legegyszerűbb "ellencsapás".
Szerintem igazából egyszer kell venni egy jó blokkolót. Beszerelni rendesen, bemérni, aztán utána csak annyi a feladat, hogy tisztítgatni a fejeket, meg néha rámérni a libellával, h vízszintesek-e. Persze nem árt figyelemmel kísérni az "ellenség" fejlesztéseit se. Lásd 103
Én is ezért emeltem ki az "elméletileg" szót két macskaköröm közt.
Az elméletet mindig a gyakorlat támasza alá,vagy cáfolja meg.
Tehát tesztelni és fejleszteni kell folyamatosan,ez csak így működik.
Szerénytelen pofámra gondoltam.
Na élesben is leteszteltem, olyan szar csak nem lehet, mert a rendőr megfenyegetett amikor elmentem mellettük
Ez valós?
Ki van ez találva. Az okos előre fizet, a többi meg utólag...csekken.
Senkinek nem érdeke, hogy ezt betiltsák.
Ezt nem tudom hogy érted, de remélem viccelsz... Mármint hogy itthon a polcon ne tarthatnék lézerblokkolót?! Nem április 1-e van hééééé! :)
De ha esetleg betiltanák is autón felszerelve, már mondom is a megoldást: (Már leírtam előbb, csak nem nagyon olvasol vissza...)
"Az LNH ANTILASER rejtő készlet segít tökéletesen álcázni lézerblokkolójának adóvevő fejeit, elrejtve azokat a kiváncsi szemek elől. A készülékkel megoldható az esztétius és biztonságos hátsó védelem is.
A LNH készlet pl. a lökhárító mögé szerelve gombnyomásra elrejti, felemeli vagy aktív pozícióba helyezi, leengedi az adóvevő fejet / fejeket.
A készüléket egy billenőkapcsolóval vezérelheti, az aktuális pozícióról ledes visszajelző tájékoztat.
A készülék teljesen beépíthető, nem látható - a vezetőt a műszerfalba illesztett elem tájékoztatja!"
Tehát ez a gyakorlatban így néz ki:
-Mész autóval egy hajszállal gyorsabban, mint a megengedett.
-Rendőr elvtárs rádmér.
-Jelez a blokkoló.
-Fékezel a megengedett sebességre.
-Kikapcsolod a blokkolót, ami egyben a rejtőkészletet is aktíválja, a motorok behúzzák aktív állapotból a fejeket.
-Szépen rádmér egyet, és látja, hogy a megengedett sebességgel haladsz, nem büntet, nincs miért megállítson...
-Ha esetleg megállítana, (ami ki van zárva, mivel az LI nem nyom jammed code-ot, így nem is tudja az elvtárs, hogy blokkolva volt...) mert gyanakszik, hogy mondjuk az első 5 másodpercben, - amíg lelassítottál 100-ról 70-re - nem tudott rádmérni, ami szerintem amúgy nem is feltünő, akkor sem lát semmit, mivel nem láthatóak a fejek!
A ki-be kapcsoló gomb pl nekem a műszerfalba van építve, nem is lehet látni. Ha igazad lesz, és be is tiltanák, veszek egy ilyen rejtőkészletet, és meg is van oldva a probléma... :)
kb. ennek most 160-70 körül lehet az ára én másfél éve vettem... Még gyűjtögetek, veszek hátra is fejet, mert a központ egységen van még hely bőven...
Az "ellenség" technikailag mindig egy lépéshátrányban fog szenvedni, a piszkos anyagiak miatt.
Erre csak a jogszabályok változtatása a leggyorsabb, és legegyszerűbb "ellencsapás".
Az elméletet mindig a gyakorlat támasza alá,vagy cáfolja meg.
Tehát tesztelni és fejleszteni kell folyamatosan,ez csak így működik.