Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NINCS olyan detektor-blokkoló, ami az összes mérőhöz jó!

3 féle mérőeszköz van most az elvtársaknak:

1. LÉZERREL mér, állványról, vagy anyósülésről, ritka esetben talán kézből. Sokféle lézer típust használnak hazánk rendőrei is... Erre jó a lézerblokkoló.

2. RADAROS mérés. Ezt nem lehet blokkolni, viszont elég jól előrejelezhető. Kocsi elején van a radar, kúp alakú, vagy tégla alakú cucc, közelről jól látható... Némelyik radardetektor (a jobbak) JELZI a LÉZERES mérést is. (Tehát nem blokkolják, csak jelzik!) Ennek semmi értelme, mivel a jelzés csak akkor kapcsol be, amikor éppen mérnek. De ilyenkor ugye már meg is vagy mérve, annyi értelme van max, hogy mire odaérsz a rendőr mellé, már elő is készítetted a pénzt a pénztálcádból... :)

3. DOBOZOS, FIX mérők. (PL M0, M1, stb, egyre többet akarnak felrakni.) Erre nem kell külön eszköz, ha van egy GPS-ed, feltöltöd ezeknek a koordinátáit, és beállítod, hogy szóljon előtte! Lelassítasz, és kész... Ha egy Valentine One radardetektort veszel(Szerintem az a csúcs), az elvileg egy picit előbb jelzi, talán van annyi időd, hogy a fékre taposs. Mert ezekben radaros cucc van amúgy, csak mivel egy fém dobozban van, ez olyan faszán leárnyékolja, hogy alig lehet előrejelezni. Én azt mondom, GPS a tuti! (Ingyenes, és nem téved!)

Hát, kb ennyi... :)
Azt mondja meg aki ért hozzá,van értelme motoron elől két fejnek?
Nagyobb az esély a jobb eredmény produkálására?
egyenlőre ez marad, aztán ha lesz kidobnivaló 400.000-em, meg még 200 hátulra ( valószínűtlen) akkor felteszem a komolyabbat. Na de komolyan, ahhoz, hogy ennyit kifizessek érte, már nagyobn durva gyorshajtásaimnak kellene lenni. Amire nekem kell, városban, hosszú utakon, arra jó lesz ez is, főleg, hogy azért jellemzően nem 100 méterről mérnek, bár megy a pánikkeltés ezen a téren, de ha megnézed Matska videóját, vagy az én gyorhajtásomat amit most kaptam, mindkét esetben 500 méter feletti volt a mérés.
A jammertestganges csapatról meg annyit, hogy egy ezüst focuson mérték a kyot, két fejjel, és a fejek lefelé állnak ha megnézed. Nem csoda, hogy 500 métertől nem blokkolt. És azt is vedd figyelembe, hogy szép-szép ez a komolyabb cucc, de egy tollvonás a rendeletalkotótól és a polcon fogod nézegetni a 6 kilós cuccot. Plussz persze, hogy lehúzzák a szerencsétlen kyot, mikor ezen nem 100.000-es hasznuk van, csak 10.000-es. De ha megnézed a powertuningos tesztet az új sc103-al azért sokat elárul, kiblokkolja a kyo is.......
Az én esetemben motorról beszélünk!

Vettem egy 3 fejes Kyo-t,jusson fej mindenhova
Lehet előre kettőt,hátra egy fejet teszek,...vagy elég 1-1?
annak az ára? és motorra jó?
ugy tudom az LI amit mattosan mutogatok előbb a kezemben, az mindenre jó, ami leaseres Ha majd jönnek a" csúcsteknikás mérők" akkor sincs gond, mert fejleszthető...
Erről csak jót tudok, mondani, falls riasztás minimális hatékonysága 100% mesziről is közelről is. Nekem viszonylag egy nagyobb autón van és kifogástalan...
helló
akkor nincs olyan detektor ami minden mérőhöz jó?
én meg úgy vagyok hogy a százezrek helyett lassan megyek.....
bár nekem könnyű, mert autóval jó ha megyek 2000km annak is 80% 50km körön belül
blokkoló árán meg veszek inkább még egy endurot
Egyébként a blokkoló intelligens használata azt jelenti, hogy lelassítasz a megengedett sebességre,majd kikapcsolod. Ezzel nem dühíted fel őket, és jobb ez így...
Valószínűnek tartom, h motorra jó a kijó, mivel alig van fényvisszaverő felület. Transit Connecten mérték eccer iyet, amiről tudok, na azon elég siralmas volt. Mondhatni, a hátulra felbiggyesztett 1 db fej konkrétan semmit se ért
Én pl. integetek mindíg és a törzs rohadtúl nem érti mért nincs sebesség...
Ilyen cuccal ha akarsz lassítasz, ha nem akarsz, akkor nem... :) Én mondjuk szoktam, de csak hogy lássam az arcukat... :) Egy kis elégtétel a régi csekkekért! (Amiből már meglenne a hátsó 2 fej is! :) Csak fasz voltam, hogy nem kezdtem előbb!)
Á nem bowdenezek elektrikálok...
Igazad van sztyopesz aki ilyennel van felszerelve az csak a hasát fogja úgy röhög ha mérnek...
Nálam egy szőke női hang mondja, hogy" sc102 radarral bemértek a blokkolás aktív kérem lasítson" de lassít a f@szom...
Hát, ha engem megmérnek elölről így, hogy fent van a Laser Interceptor, akkor visszaviszem a kereskedőnek, és a fejéhez vágom! :) De 100%, hogy nem lesz ilyen... :)
bowdenes
Hangsúlyozom, én se vagyok profi a témában, de azért elég sokat utánaolvastam, meg beszéltem olyanokkal, akik vágják...

Szóval minnél világosabb a kocsi, annál jobb cucc kell, mert azokról valahogy jobban visszaverődik a lézer. Pl én megszívtam, mert ezüst színű a kocsim. Számít pl ilyen hülyeség is, hogy mekkora a lámpája elől! Pl akinek az újfajta Honda Civic-je van, ami elől szinte tisza lámpa, az inkább jobb cuccot vegyen...
Távoli mérést akár még a gyengébb blokkolók is vágják, de ezt tudva a rend őrei egyre jobban arra rendezkednek be, hogy csak akkor mérik meg az autót, amikor már közel vagy... Totál szívás... Ilyenkor ugye jön a csekk is...

Én azt mondom, hogy nem kell azonnal fél millás rendszer, hacsak nem akarsz indulni az "ágyúgolyó futam"-on! :) Inkább szép folyamatosan építs fel egy jó rendszert! (Nekem ezt tanácsolták, és így, kb fél év után jónak tartom ezt az elvet. Mert ezek a cuccok nem nagyon avulnak, (Ha autót cserélek, akkor tutira átszereltetem...) és ha mondjuk költesz egy olcsóbbra, utána meg jön a csekk, akkor hamar ott leszel, hogy megérte volna a drágább... (Ezeknél a büntetési tételeknél meg pláne...) Pár hónapja felrakattam Laser Interceptort 2 fejjel. 177e HUf + beszerelés. Utána le is teszteltük, elölről tuti az autó! Most gyüjtögetek kicsit, majd veszek hátulra is 2 fejet... (bővíthető a rendszer.) Akkor már lézer ellen védve leszek. Hangsúlyozom, ez a LEGDRÁGÁBB, LEGJOBB blokkoló! A csúcs... Ami még kb ezen a szinten van, (hajszállal lemaradva blokkolás terén, viszont egyéb funkciókban gyengébb) az az Antilaser G9. Mivel árban szinte ugyanaz, nálam nem kérdés, hogy újra Ceptort választanék.

Ezután veszek egy GPS-t a közeljövőben, az a fixen telepített traffik ellen jó! Az adatbázist elküldik a srácok a másik fórumról... Beállítom, hogy szóljon előtte 1 km-el, akkor lesz időm lelassítani...

Radar engem annyira nem érdekel, mert nagyon kevés van belőle, és ehhez képest drágállom a radardetektort... (Csak Valentine One-t vennék...) Majd talán, ha lesz fölös pénzem. Mert szart inkább nem akarok venni. (Bár van még 1-2 típus ami nem rossz, de szinte ugyanezen az áron... Akkor meg inkább gyűjtögetek jobbra...)

Szerintem a kyo se lehet rossz a távoli méréseknél, de a közeliknél elvérzik... A különbség a "drága", és az "olcsó" cucc között pl az, hogy a drága cuccokban lézerdióda van, az olcsókban meg ledek, amik sokkal-sokkal gyengébbek. A Ceptor papírjai között az van pl írva, hogy 1. osztályú katonai lézer, nem szabad belenézni! Múltkor egy sima alsórendű aszfaltúton meg akartak mérni. Ilyenkor pl a Ceptor bemondja a lézer típusát, amivel az elvtársak mérni szeretnének! :) (Pl. "Fáma 2 lézer, blokkolás aktív, kérem lassítson!" :) ) Ezt a G9 sem tudja... Van aki jobban szereti, ha csipog, sípol, a Ceptorra bármit rá tudnak rakni hangfile-nak... (Többi blokkoló nem tudja ezeket...) Szóval a szoftver se egy kyo szintű...

Én mondjuk így vagyok nyugodt, de fejlesztenem kell, mert egyre sűrűbben olvasom, hogy hátulról is mérnek... Elölről már nem tudnak mit kezdeni velem, de van még sebezhető pontom... (Bár már nem sokáig... :) )

Azzal teljesen egyetértek veled, hogy hihetetlen tahók vannak ott a fórumon, akikkel elvből sem üzletelnék, de az tény, hogy kenik-vágják a témát... Akitől én vettem pl, az nagyon rendes srác. Járnak össze rendszeresen kocsikkal, különböző blokkolókkal, meg sokféle rendőrlézerrel, és tesztelik a cuccokat, melyik a jó, melyik gyengébb...
A teszteket felrakják a netre, bárki megnézheti!

http://www.jammertestgang.com

Eredmé
nyeket beszúrom közvetlen, ne kelljen ott keresgélni a PDF-ek között:

http://www.jammertestgang.com/...

http:/
/www.jammertestgang.com/...


http://www.jammertestgang
.com/...


A zöld eredmények a tutik, ott még 15-től 0 méterig is blokkolt a cucc, gondolj bele, éles helyzetben milyen közel vagy a rendőrautóhoz! :)
Mondjuk ha már megvetted a kiyot, ne vegyél mellé egy drágát! Mert ugye az akkor kidobott pénz... Próbáld meg eladni, aztán utána kezd elölről az építkezést. Meg reménykedj abban, hogy nem akarnak direkt megszivatni a rendőrök, hogy közelről mérnek... A másik topikon van ott egy Vargabor72 nicknevű srác, vele beszéltem telefonon is, és felajánlotta, hogy neki tök mindegy kitől veszem, mit szereltetek fel, megméri nekem ingyen...(Végül nem volt rá szükség...) Beszéld le vele, menj el hozzá, méresd meg a kiyo-t, és akkor látni fogod az eredményt... Utána persze írd meg itt a fórumon, mert én is kíváncsi vagyok... :)

Remélem tudtam segíteni egy-két infóban! :) Akit meg nem érdekel a téma, azoktól meg elnézést a hosszú hozzászólás miatt!

Kellemes Karácsonyt mindenkinek!
(Ja, és holnapra 15-20 fokot mondanak, úgyhogy lehet gurulhatunk egyet 2 keréken! :) )
Hát én a motorra most így oldottam meg a llézerblokkolást...
Ezért akarok tavasszal meggyőződni a saját szememmel is,hogy motoron hogyan teljesít.
Elsőnek Blinder25-öt akartam,de kiyo lett belőle.Remélem azért motoron jobban teljesít, mint autón.1-2 évig nem lesz rá keret hogy lecseréljem egy komolyabbra.

A színekre visszatérve,ha jól tudom a fényvisszaverés/fényelnyelés szempontjából a matt fekete a nyerő. A legrosszabb pedig a fehér és ezüst színek.
A látható fénytartományban legalább is biztosan,az infrában is remélem hasonlóan.
Na mizsu! Képezd a szavakat! kyo, kio, kinai jó
Szal a fenetudja, a cipőjük nem jó az tuti...
Nekem egy leaser interseptor-om van az visz mindent az tuti.
Mondjuk nem az olcsó gagyi kategoria, a kétfejes alapszett 170, négyfejesért, már 280-ról beszélgetnek
Nekem egy mikrobuszon van rajta, rendőr haverral nézegettük, még az autó tetejéről se bírt értékelhető sebességet levenni, nemhogy a rendszámról...
Motoron okés lehet, de mivel az infrás blokkolóknak (kiyo, blinder, echo lasertek) kicsi a teljesítményük, nagyobb autóra neccesek
Nem csak a blokkolótól függ. Az sem mindegy, hogy verődik vissza a mérőegység jele. Tehát autótípus, szín, krómkütyük estébé, estébé... infrás blokkolónál az is számít, mennyire mélyeszted be a helyére. be kell mérni a vasat, miután felszerelted a cájgot
Ott a lényeg... igen, a közeli méréseknél necces az occsó cájg. És a 103-mal is 20-120 méter közti mérések lesznek, mivel állóképet készít, nem videofelvételt. A rameteket, például az M0-án az olcsóbb detektorok nem jelzik, mert nagyon magasan vannak. Nekem egy Beltronics 330 Euro-m van, az épp lök egy gyenge Ka-s riasztást
Én azon a fórumon ismerkedtem meg egy tök korrekt kereskedő sráccal, akitől a blokkolóm van...