Azért újra elmondom mindenkinek: az a tuti blokkoló, amit beszerelést követően bevizsgáltak, és többszöri ráfutásra is jól vizsgázott. A többi csak teória, esetleg hamis biztonságérzet, aminek súlyos csekk lehet az eredménye
Ha nekem lenne 3 fejegységem,mert csak kettő van,akkor hátra raknám a harmadikat.
Az egyik az úttal teljesen párhuzamosan,a másik egy egy kicsit felfelé állítva.
Ha tökéletesen összelehetne lőni a két fejegység által kibocsájtott fény szögét,akkor "elméletileg" felüljáróról lefelé és elhaladó irányban, szinte minimálisra csökkenhetne a bemérés esélye közeli és távoli mérésnél.
A logika erre az elrendezésre az,hogyha szemből sikerül is a mérés,és nem szednek ki,mi alapján keresnek ki nyilvántartásból.
Ha hátulról a bemérés sikerül ott a videón/fényképen a rendszám,a többi már világos szerintem.
Beleolvastam a Zsindexes detektoros fórumba. Írta neked az egyik srác, hogy megmér ingyér. A Krapu. Nos, ő az én emberem. Full korrekt. Én javaslom, ha tudsz, menj el hozzá, megmér Fáma II-vel
Nos, ezt én is helyből kontrázom. Ugyanis módom volt a saját, blokkolós (G8) kocsimat Fáma II műszerrel tesztelni. SEMMI sem látszik ilyenkor a Fáma kijelzőjén, volt alkalmam látni
És ezt el is hiszed? :) Mivel a LI, és a G9 nem dob Jammed Code-ot, kíváncsi leszek, hogyan fogja rögzíteni a rend őre, hogy blokkolva van... Egyszerűen nem tud megmérni, és kész...
Nézd meg itt a Jammed Code táblázatot, hogy melyik lézerblokkoló melyik lézermérőnél dob Jammed Code-ot:
Amúgy nem kell mindent elhinni, amit az elvtársak a TV-ben beszélnek! Néha akkora faszságokat mondanak, hogy hihetetlen...
Egy másik fórumból idézek 1-2 hozzászólást:
"A következőt hallottam a mai tv2 hiradóban:
A rendőrség beszerzett 50 db lézeres trafipaxot, amellyel még éjjel is "látnak". Ezt eddig nem tudták, igy éjjel, illetve sötétedés után már nem tudtak sebességet mérni. Ez az új kötyű ráadásul magyar gyártmány. És még azt is hozzátették, hogy nem mérhető semmilyen radardetektorral, sem lézerblokkoloval. Az ára 4.5 milla/db. Ja és már karácsonykor használták."
"Nem kevés használható infót találsz, ha visszaolvasol pár - nem is vészesen sok - hozzászólást. Az utolsó hét fő irányvonala ennek a kitárgyalása volt. Röviden a lényeg: a lézerdiódás blokkolóknak (LI, AL G9, LT) NEM okoz gondot az SCS-103 blokkolása, mivel teljesen ugyanúgy működik a mérője, mint az SCS-102-nek, csak direkt összeköttetésben van a rendőrség központi szerverével (ez az újdonsága)."
"Először is Kellemes Karácsonyt mindenkinek!
22.-én Sopronból hazafelé jövet valamelyik kis faluban/kisvárosban találkoztam szerintem ezzel az új cuccal; ezt abból gondolom h először brigi az "ismeretlen lézer...." szöveget mondta be, majd a következőnél már az scs-102-t;no meg vizszintesen a három lencse(mint a 102, de nem fehér hanem fekete/sötét szímü..... disznó voltam nem kapcsoltam ki mivel kíváncsi voltam a hatásra, kb 150-200m ről kezdték a mérést és amíg el nem mentem mellettük végig mértek (led villog, brigi beszél) szóval ebből gondolom, hogy nem tudtak megmérni"
"De röviden...:
- 50db új SCS103 az egész országban, amit már kiosztottak. Oké.
- Éjjel tud mérni, oké. Az eddigiek is tudtak, már amelyik és ahol... pl.: Budapesten is mértek este lézerrel 22, 23 órakor... Ez biztos. A radarok meg alapból tudtak mérni eddig is, van rajtuk vaku...
- Lézerblokkoló blokkolja, ahogy az SCS102-t is...
- Radardetektor lehet hogy nem jelzi, de az SCS102-t sem jelzi... Mégsem verték nagy dobra, ahogy ezt... (Nem véletlen, nagyjából ugyan az a 102 és a 103-as...)
- NJL SCS-103. Az egyenként 4,2 millió forintot kóstáló traffipaxokat az NJL Kft. szállíthatja az közbeszerzés nyerteseként. (A www.sebessegmeres.info -n bővebben olvashatod.)
- Tegnap már használták, láttam személyesen. Illetve tegnapelőtt már Pécsett is..."
Szóval nem kell beszarni, csak rémisztgetik az embereket, LI és G9 simán blokkolja az SCS-103-at is! Hiába kerül 4,3 millió forintba...
A blokkolást igen. De ha Te kikapcsolod, és ők bemérnek (persze akkor már a megengedett sebességgel) akkor csak a sikeres mérés ami bizonyítható.
A blokkolást csak feltételezhetik hogy Te voltál...vagy a tízezer másik vevő egyike, aki épp 2-3 kilométeres körzetben autózott...
azt olvastam ma eg yújságban, h a zsaruk fama laser-je a blokkolás tényét is rögzíti, ami alapján szabálysértési eljárás kezdeményezhető (meg is fogják tenni), ezt nyilatkozta egy alezredes.
Ergo, hiába blokkolsz, ha a blokkolás miatt vonnak eljárás alá
Ja, pick-up az nagyobb kicsit, mint egy személyautó... De kérdezd meg, a hozzáértőket a másik fórumon... :)
Szerintem oda is elég kell legyen 3 fej elölre. Az 240 ÁFÁ-val. A 4 fejes is 290.
Vigyázz, aki 350-ért adja, átbasz!
én elölre tennék egyet, hátulra kettőt, hiszen ott a rendszámod.
Sztyopa, Nissan Xtrail......arra kevés a kettő előre.
Tehát az első szett 350.000 és szerelés, a hátsó 120.000 és szerelés, tehát "Csak" 500.000....kösz.
400.000 elölre, meg 200.000 hátra? Jesszus, te mire készülsz?! :) Ennyiért RPG-t akarsz felszereltetni? :)
Most direkt megnéztem a helyet, ahol én vettem, ha a legjobb cuccot nézem, (LI,vagy G9) 176.900 ÁFÁ-val együtt, és ajándékba most kapsz SAT-ELITE cuccot, ami adatbázisból dolgozik, és a fix trafikat jelzi! (Ha esetleg nincs GPS-ed, és nem is akarsz venni valamiért...)
Ez egy 2 fejes rendszer, ami AKÁRMILYEN személyautót levéd lézer ellen! (2 fejnél több személyautóra semmiképpen sem kell! Pl 4 fejeset buszra, kamionra ajánlják!)
Hátra még bővítheted 2 fejjel, (ugye a központi egység adott...) az valahol 120.000 körül megáll szerintem... (Nekem felajánlott egy olyat az eladó srác, hogy ha majd egyszer bővíteni akarok, akkor szóljak előre, mert akkor ha van valaki, aki épp 2 fejes rendszert rendel, akkor ő berendel egy 4 fejes rendszert, és kivesz nekem belőle 2 fejet. Így olcsóbban jövök ki, mintha a 2 fejet külön kéne rendelni...)
Persze nem meggyőzni akarlak, szabadság van, mindenki azt vesz, amit akar, esetleg ha nagyon óvatos vagy, jó a kiyo is, (pláne, ha betartod a sebességkorlátozásokat! :) ) csak azért ilyen 600.000-es elszólásokkal ne vezess félre senkit!
Az is igaz, hogy egy tollvonással betilthatnak mindent, de majd akkor ugye jönnek a rejtőkészletek... :) G9-hez most is van...
"Az LNH ANTILASER rejtő készlet segít tökéletesen álcázni lézerblokkolójának adóvevő fejeit, elrejtve azokat a kiváncsi szemek elől. A készülékkel megoldható az esztétius és biztonságos hátsó védelem is.
A LNH készlet pl. a lökhárító mögé szerelve gombnyomásra elrejti, felemeli vagy aktív pozícióba helyezi, leengedi az adóvevő fejet / fejeket.
A készüléket egy billenőkapcsolóval vezérelheti, az aktuális pozícióról ledes visszajelző tájékoztat.
A készülék teljesen beépíthető, nem látható - a vezetőt a műszerfalba illesztett elem tájékoztatja!"
Gondolom LI-hez is jó, ha nem, akkor addigra tuti lesz! :) Persze egyenlőre nincs ilyesmi napirenden, hogy be akarná bárki is tiltani... Ahhoz azért drága a cucc, hogy annyira elterjedjen, hogy már ne tudnának pénzt beszedni mérésből... (Ha a gazdasági helyzetünk ilyen irányba változik, nem is fog tömegcikké válni...)
Az egyik az úttal teljesen párhuzamosan,a másik egy egy kicsit felfelé állítva.
Ha tökéletesen összelehetne lőni a két fejegység által kibocsájtott fény szögét,akkor "elméletileg" felüljáróról lefelé és elhaladó irányban, szinte minimálisra csökkenhetne a bemérés esélye közeli és távoli mérésnél.
A logika erre az elrendezésre az,hogyha szemből sikerül is a mérés,és nem szednek ki,mi alapján keresnek ki nyilvántartásból.
Ha hátulról a bemérés sikerül ott a videón/fényképen a rendszám,a többi már világos szerintem.
Nézd meg itt a Jammed Code táblázatot, hogy melyik lézerblokkoló melyik lézermérőnél dob Jammed Code-ot:
http://www.jammertestgang.com/...
http://
www.jammertestgang.com/...
Amúgy nem kell mindent elhinni, amit az elvtársak a TV-ben beszélnek! Néha akkora faszságokat mondanak, hogy hihetetlen...
Egy másik fórumból idézek 1-2 hozzászólást:
"A következőt hallottam a mai tv2 hiradóban:
A rendőrség beszerzett 50 db lézeres trafipaxot, amellyel még éjjel is "látnak". Ezt eddig nem tudták, igy éjjel, illetve sötétedés után már nem tudtak sebességet mérni. Ez az új kötyű ráadásul magyar gyártmány. És még azt is hozzátették, hogy nem mérhető semmilyen radardetektorral, sem lézerblokkoloval. Az ára 4.5 milla/db. Ja és már karácsonykor használták."
"Nem kevés használható infót találsz, ha visszaolvasol pár - nem is vészesen sok - hozzászólást. Az utolsó hét fő irányvonala ennek a kitárgyalása volt. Röviden a lényeg: a lézerdiódás blokkolóknak (LI, AL G9, LT) NEM okoz gondot az SCS-103 blokkolása, mivel teljesen ugyanúgy működik a mérője, mint az SCS-102-nek, csak direkt összeköttetésben van a rendőrség központi szerverével (ez az újdonsága)."
"Először is Kellemes Karácsonyt mindenkinek!
22.-én Sopronból hazafelé jövet valamelyik kis faluban/kisvárosban találkoztam szerintem ezzel az új cuccal; ezt abból gondolom h először brigi az "ismeretlen lézer...." szöveget mondta be, majd a következőnél már az scs-102-t;no meg vizszintesen a három lencse(mint a 102, de nem fehér hanem fekete/sötét szímü..... disznó voltam nem kapcsoltam ki mivel kíváncsi voltam a hatásra, kb 150-200m ről kezdték a mérést és amíg el nem mentem mellettük végig mértek (led villog, brigi beszél) szóval ebből gondolom, hogy nem tudtak megmérni"
"De röviden...:
- 50db új SCS103 az egész országban, amit már kiosztottak. Oké.
- Éjjel tud mérni, oké. Az eddigiek is tudtak, már amelyik és ahol... pl.: Budapesten is mértek este lézerrel 22, 23 órakor... Ez biztos. A radarok meg alapból tudtak mérni eddig is, van rajtuk vaku...
- Lézerblokkoló blokkolja, ahogy az SCS102-t is...
- Radardetektor lehet hogy nem jelzi, de az SCS102-t sem jelzi... Mégsem verték nagy dobra, ahogy ezt... (Nem véletlen, nagyjából ugyan az a 102 és a 103-as...)
- NJL SCS-103. Az egyenként 4,2 millió forintot kóstáló traffipaxokat az NJL Kft. szállíthatja az közbeszerzés nyerteseként. (A www.sebessegmeres.info -n bővebben olvashatod.)
- Tegnap már használták, láttam személyesen. Illetve tegnapelőtt már Pécsett is..."
Szóval nem kell beszarni, csak rémisztgetik az embereket, LI és G9 simán blokkolja az SCS-103-at is! Hiába kerül 4,3 millió forintba...
A lézer másik végén csak annyit látnak hogy nem jelez ki sebességet.
A blokkolást csak feltételezhetik hogy Te voltál...vagy a tízezer másik vevő egyike, aki épp 2-3 kilométeres körzetben autózott...
Ergo, hiába blokkolsz, ha a blokkolás miatt vonnak eljárás alá
Szerintem oda is elég kell legyen 3 fej elölre. Az 240 ÁFÁ-val. A 4 fejes is 290.
Vigyázz, aki 350-ért adja, átbasz!
Sztyopa, Nissan Xtrail......arra kevés a kettő előre.
Tehát az első szett 350.000 és szerelés, a hátsó 120.000 és szerelés, tehát "Csak" 500.000....kösz.
http://forum.index.hu/Article/...
Ők a szakértők, én csak lelkes amatőr vagyok... :)
Attól is függ amúgy, mit akarsz felrakni...
Most direkt megnéztem a helyet, ahol én vettem, ha a legjobb cuccot nézem, (LI,vagy G9) 176.900 ÁFÁ-val együtt, és ajándékba most kapsz SAT-ELITE cuccot, ami adatbázisból dolgozik, és a fix trafikat jelzi! (Ha esetleg nincs GPS-ed, és nem is akarsz venni valamiért...)
Ez egy 2 fejes rendszer, ami AKÁRMILYEN személyautót levéd lézer ellen! (2 fejnél több személyautóra semmiképpen sem kell! Pl 4 fejeset buszra, kamionra ajánlják!)
Hátra még bővítheted 2 fejjel, (ugye a központi egység adott...) az valahol 120.000 körül megáll szerintem... (Nekem felajánlott egy olyat az eladó srác, hogy ha majd egyszer bővíteni akarok, akkor szóljak előre, mert akkor ha van valaki, aki épp 2 fejes rendszert rendel, akkor ő berendel egy 4 fejes rendszert, és kivesz nekem belőle 2 fejet. Így olcsóbban jövök ki, mintha a 2 fejet külön kéne rendelni...)
Persze nem meggyőzni akarlak, szabadság van, mindenki azt vesz, amit akar, esetleg ha nagyon óvatos vagy, jó a kiyo is, (pláne, ha betartod a sebességkorlátozásokat! :) ) csak azért ilyen 600.000-es elszólásokkal ne vezess félre senkit!
Az is igaz, hogy egy tollvonással betilthatnak mindent, de majd akkor ugye jönnek a rejtőkészletek... :) G9-hez most is van...
"Az LNH ANTILASER rejtő készlet segít tökéletesen álcázni lézerblokkolójának adóvevő fejeit, elrejtve azokat a kiváncsi szemek elől. A készülékkel megoldható az esztétius és biztonságos hátsó védelem is.
A LNH készlet pl. a lökhárító mögé szerelve gombnyomásra elrejti, felemeli vagy aktív pozícióba helyezi, leengedi az adóvevő fejet / fejeket.
A készüléket egy billenőkapcsolóval vezérelheti, az aktuális pozícióról ledes visszajelző tájékoztat.
A készülék teljesen beépíthető, nem látható - a vezetőt a műszerfalba illesztett elem tájékoztatja!"
Gondolom LI-hez is jó, ha nem, akkor addigra tuti lesz! :) Persze egyenlőre nincs ilyesmi napirenden, hogy be akarná bárki is tiltani... Ahhoz azért drága a cucc, hogy annyira elterjedjen, hogy már ne tudnának pénzt beszedni mérésből... (Ha a gazdasági helyzetünk ilyen irányba változik, nem is fog tömegcikké válni...)