Ha olyan mint az elődei akkor az is nagy segítség a gyorsan közlekedőknek, hogy sokszor kell szervízbe vinni, mert állandóan bexar rajta valami.......fostalicska szerkezet. Ha nem lenne semmi baja egész jó lenne
köszi Sikerült végre mindent bekötni, kicsit kínlódás volt behozni az utastérbe a motortérből, de a szerelőm megoldotta végül. Kis kapcsolóval kiiktatható ha kell
Nikk, hol olvastál rosszat róla? Nem találok ilyen cikket a googleban.
nem száguldozni akarok vele, hanem az olyanokat akarom kiszűrni, mint a kintfelejtett 30-as tábla, vagy az útépítési faszság.....olvastam utána én is, jókat írtak.
Elfogtam egy levelet... mint Kern Andris azzal a különbséggel, hogy ez a levél - hála az égnek - valós.
" Itt a rettegett, új SCS-103-as sebességmérő berendezés!
Ámde!
Nem kell azért annyira megijedni attól, hogy nem lehet védekezni a túlmisztifikált kütyü ellen! Eddig csak szörnyűségeket hallhattunk a berendezésről, hogy így meg úgy tesztelték és nem lehet blokkolni és hogy jujj meg jajj és...
Ez több síkon is bukik. Először is: Magyarországi használatához eddig nem léteztek papírok.
Másik ok, hogy eddig nem is használták a készülékeket, csak a két ünnep között fognak szolgálatba állni. Lehetőségünk nyílt először tesztelni ezeket a berendezéseket. Csak és kizárólag jó hírekkel szolgálhatunk. Két autóval teszteltük az SCS-103 tudását. Az egyik BLINDER-rel, másik pedig egy KIYO-val szerelt BMW. Mindkét gépjármű jól szerepelt a teszten. 50-60 méteren kívül nem lehetett befogni egyik autónkat sem, pedig ugye, elvileg 250 és 2000 méter között blokkolják a mérést. Tehát jobban teljesítettek, mint amit a gyártók állítanak azokról.
Tehát nem kell nagyon megijedni a szerkezettől, nem veszik át az uralmat a sci-fi-kből ismert halálhozó robotok SCS-103 álruhába bújtatva.
Éjjellátó berendezéssel is fel vannak szerelve a masinák, de ilyennel már korábban is találkozhattunk.
Gyakorlatilag semmi extra nem található bennük, inkább egy testbe helyezték az eddigi traffipaxok összes képességét.
Egyedüli újítás a GPS és a GPRS alkalmazása. Az előbbi a bizonyítási eljárás során kap szerepet, hiszen a pontos helyet már koordinátákkal párosítja a készülék, az utóbbi pedig lehetővé teszi az adatok azonnali továbbítását a központi adatbázisnak, hogy ne lehessen módosítani, esetleg eltüntetni adatokat a rendszerből. Sőt, a rend őre már bele sem tud nézni a készülék adatbázisába.
képzed e, veszek egy honda monkey-t, és teleaggatom detektorral, meg blokkolóval érted, hasítok 70-nel az országúton, és a zsarunak csak a biiiiiiiiii meg a hibajel van, én meg pucsítok a kisgépen ezerre
Ehun e
Ha a cápa szája tátva,
Bárki látja fogsorát,
Ámde Bicska Maxi rejtve
Tartja kését s pisztolyát.
Múlt vasárnap vígan sétált
Épp a híddal vizavi.
Megjegyezte: “Szép idő van,
És egy hullát visz a víz”.
És a gazdag Smüle Meiert
Hogy keresték évekig,
Az, hogy pénze Maxinál volt,
Semmiképp nem bizonyít.
Jenny Towlert megtalálták,
Szíven döfte őt egy kés,
Ámhogy Maxi éppen ott járt,
Arra hulljon feledés.
És a híres, sohoi tűzvész:
Negyven ember halt meg ott.
Hányan nézték! Köztük Maxi,
Ő persze semmit nem tudott.
S hogy az ifjú özvegyasszony
Gyászruhában szundikált,
Szent erényét megtaposták,
Tán mert Maxi arrajárt.
(Blum Tamás fordítása)
yorshajto_motorost/
Blokkolófejek száma: 3 | Ár: 74.900,- Ft.
Pozitivum: + jó teljesítmény, kedvező ár;
Negativum: ---
1,5km: 5 | 1km: 5 | 500m: 5 | 150m: 3 Ár/érték arány: 5
Trafipax.hu
Nikk, hol olvastál rosszat róla? Nem találok ilyen cikket a googleban.
És most TÉNYLEG lehet irigykedni...
" Itt a rettegett, új SCS-103-as sebességmérő berendezés!
Ámde!
Nem kell azért annyira megijedni attól, hogy nem lehet védekezni a túlmisztifikált kütyü ellen! Eddig csak szörnyűségeket hallhattunk a berendezésről, hogy így meg úgy tesztelték és nem lehet blokkolni és hogy jujj meg jajj és...
Ez több síkon is bukik. Először is: Magyarországi használatához eddig nem léteztek papírok.
Másik ok, hogy eddig nem is használták a készülékeket, csak a két ünnep között fognak szolgálatba állni. Lehetőségünk nyílt először tesztelni ezeket a berendezéseket. Csak és kizárólag jó hírekkel szolgálhatunk. Két autóval teszteltük az SCS-103 tudását. Az egyik BLINDER-rel, másik pedig egy KIYO-val szerelt BMW. Mindkét gépjármű jól szerepelt a teszten. 50-60 méteren kívül nem lehetett befogni egyik autónkat sem, pedig ugye, elvileg 250 és 2000 méter között blokkolják a mérést. Tehát jobban teljesítettek, mint amit a gyártók állítanak azokról.
Tehát nem kell nagyon megijedni a szerkezettől, nem veszik át az uralmat a sci-fi-kből ismert halálhozó robotok SCS-103 álruhába bújtatva.
Éjjellátó berendezéssel is fel vannak szerelve a masinák, de ilyennel már korábban is találkozhattunk.
Gyakorlatilag semmi extra nem található bennük, inkább egy testbe helyezték az eddigi traffipaxok összes képességét.
Egyedüli újítás a GPS és a GPRS alkalmazása. Az előbbi a bizonyítási eljárás során kap szerepet, hiszen a pontos helyet már koordinátákkal párosítja a készülék, az utóbbi pedig lehetővé teszi az adatok azonnali továbbítását a központi adatbázisnak, hogy ne lehessen módosítani, esetleg eltüntetni adatokat a rendszerből. Sőt, a rend őre már bele sem tud nézni a készülék adatbázisába.
Lássuk hogy is néz ki a berendezés!
De a lényeg, h a kijó nagyjából annyi. Viszont tudok teszt eredményekről, amin hogy finoman fogalmazzak, nem szerepelt túl jól...