Úgy lett volna jó, dehát....nem vagyok túlfizetve meg nagy kölcsönt sem akartunk, így mindent magunknak csináltunk, a család és barátok. Ennek nagy hátránya, hogy csak hétvégén dolgoztunk így lassan ment, előnye, hogy több milliót spóroltam.
Húhú.....még nem lakom bent. Apum hétvégén átfúrta a fűtéscsövet, spriccelt a falból a víz, anyum leverete a 2,5 méteres vizimértékkel a lámpíbúrát..... ......szóval haladok, csak 2-őt előre 1-et hátra.......Még jó, hogy raktam be rgy elzárható osztót, így tudok fűteni a többi radiátorral.
Egyébként hétvégén már csak a csapok, wc meg zuhany összekötése hiányzik és költözhető a kégli. Talán Karácsonyra ott lakhatok.
A faelgázosító kazán überkirály csak ajánlani tudom, mondjuk drága mulatság, de így az 1000 literes pufferrel befűtök reggel, azzal elvan estig, este megrakom mégegyszer azzal elvan reggelig. Az itthoni 1986-os kazánnal szemben amit óránkét 1,5 óránként rakni kell nagy előny.....óriásu komfortérzet.
Baszki el sem hiszem,ma sajna elég szar híreket kaptam de ez most kurvára felvidított.
Gondoljon csak bele mindenki,gyakorlatilag az én 3.5t ösztömegű 3-éves Fiat Ducatom amin mint a fejem négy akkora tárcsafék van Brembo féknyergekkel,és ABS-el,ugyanúgy voltam tekintve a sebességhatárokat nézve mint a kővel megrakott pótos IFA.
Nem kell hozzá matek zseninek lennünk hogy megálapítsuk melyikünk áll meg elöbb a max megengedett 80km/h-ról
Igen... gáz halmazállapotú anyag a levegővel sokkal jobban keveredik, mint a folyadék (benzin). Ráadásul a gáz nem mossa le az olajfilmet a henger faláról, tehát nincs annyi elégetlen szénhidrogén se
Nekem is volt gázos ezerötös polákom, hasonlóan jó volt. De ez senkit nem érdekel, nincs benne katalizátor, és kész. A Dízel kocsikat meg - elvileg - leszabályzási fordulaton is meg kell(ene) mérni. DE MINEK? Melyik elmeroggyant jár olyan fordulaton?
hát igen.....több gázos tgk-m volt, olyan is aminek a motorja gyakorlatilag olyan döglött volt, hogy benzinnel nem indult és mikor Tiszakécskénél az út mellett kpm-ek megmérték meg is dicsértek milyen jók az értékek .....mégsem preferálják pedig a kipuffgáz gyakorlatilag vízgőz ráadásul nem kéne import mivel itthon gyártott termék........azt hiszem a németeknél van, hogy ha valaki gázosat vesz akkor adókedvezmény van(ez nem biztos).....
Egyébként hétvégén már csak a csapok, wc meg zuhany összekötése hiányzik és költözhető a kégli. Talán Karácsonyra ott lakhatok.
A faelgázosító kazán überkirály csak ajánlani tudom, mondjuk drága mulatság, de így az 1000 literes pufferrel befűtök reggel, azzal elvan estig, este megrakom mégegyszer azzal elvan reggelig. Az itthoni 1986-os kazánnal szemben amit óránkét 1,5 óránként rakni kell nagy előny.....óriásu komfortérzet.
Az jó, remélem, akkor Sharon Stone-t is gusztustalan pózokban aláztam a múltkor
Gondoljon csak bele mindenki,gyakorlatilag az én 3.5t ösztömegű 3-éves Fiat Ducatom amin mint a fejem négy akkora tárcsafék van Brembo féknyergekkel,és ABS-el,ugyanúgy voltam tekintve a sebességhatárokat nézve mint a kővel megrakott pótos IFA.
Nem kell hozzá matek zseninek lennünk hogy megálapítsuk melyikünk áll meg elöbb a max megengedett 80km/h-ról
a füst minden értéke szinte 0.....
sok diesel "új&jóféle" gép közelébe sem ér