Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most már nem tudok mit csinálni, nem tudtam hogy kell ilyen faszság a dobra....szal vagy eladom vagy marad az előbbi verzió.

Amúgy lehet hogy a 80%-a nem is nézné....csak amilyen mákos vagyok kifogom azt a 20%-ot aki köcsögösködik.
Az, hogy mit tervezel és mi lesz valóban az 2 külön dolog "Pénzt csak attól lehet beszedni" aki hibázik, főleg szándékosan. Ha meg ezt teszed, ne legyél felháborodva.
Nekem titán akrapovic volt az R1-en. Barátságos dob. Ha lassan gurulsz túratempóban akkor elég csendes, szépen mélyen duruzsol. Ha megtekered neki akkor kezd ordítani de azt sem élesen inkább mélyen, meg dob pár szép lángnyelvet. A yoshimura ezért nem tetszett soha, mert egyszerűen sikít, élesen hangosan.....
Én próbálkoztam 1 helyen, de csak fekete gravírral vállalták, azóta még nem próbáltam máshol. De jelenleg eladó a kipu, ha nem sikerül eladni akkor majd tél vége fele ráállok ismét a témára.

Az meg hogy papírt kérnek azt leszarom. Meg amúgy se tervezem hogy ha sport kipu van a mocin akkor megállok ezeknek a díjbeszedő barmoknak.....
Mondjuk a hang is része az őrületnek, az tuti...

Nade csak egy bizonyos fokig. Volt, h én is csináltam bazi nagy hangot motornak... aztán amikor olyan 25 kilométer után már nem tudtam elviselni a saját vasam, akkor visszacsináltam az egészet, és sose többet ilyet
fene sem tudja
haverom 33 évesen meg van őrülve a nagy hangú gépekért, én már 15 évesen utáltam
szimóban is dupla hangtompítóm volt
Persze, hiába az észérvek...

A srácaimat meg majd inkább offródozni viszem... sokkal kevésbé veszélyes, mint a robogóval bandázás a városban
nekik tetszik,erre van pénzük.....
nemsoká a fiaid is hasonlókép tesznek,kikergetnek majd a világból
Az is lehet, de ezek a széthajtott rezós xarok mintha nem tépnék ki a pilóta karját gyorsulás közben, csak hallod, hogy vo vo vo vóóóóóóóóóóóóó.... biztos sok értelme van
Ti nem voltatok fiatalok?
kezdesz öregedni,jö a klimax
fényszórót hagynám izzósra
csak a hátsó világítást és a féklámpát cserélném ledesre
meg az indexeket
bár most felmerült némi probléma a hűtéssel, mert stab ic-vel oldanám meg (világítson már akár 5-6 voltnál is) és a kicsi zárt térben eléggé melegszik
elöl a helyzetjelzőm nekem is led, az a nagyobb fajta, egy kicsit halvány kékes
előző gazdája úgy tette bele hogy teljesen szétbafta a foglalatot.....szóval azt hagyom a fenébe.......
Mondjuk a ledsor engem se zavar, mert nem vakít...

Ami elgondolkodtatóbb, az az utólag berakott kínai kék xenon szerintem... rengeteg autóban látom, és kifolyik a szemem tőle. Jobban látok, ha az én autómban is van ilyen? Meg aztán legális ez egyáltalán?
Csak megóvnám őket a Vaszilíj-al való szextől..... .....
faszt precizkedsz má megin he?ja Pohi vagy ?akkor kussolok
Nemrég rendeltem kollégának led-es helyzetjelzőt, az izzó helyére. Ezzel nincs gond. Ha te a nappali menetjelző lámpára gondolsz az már más tészta.

Az autót ki lehet világítani lakott területen kívül nappali menetjelző lámpával....ez az a ledsor amit boldog boldogtalan az autóra aggat és e miatt lesz megint megbírságolva sok mindenki szerintem.

KRESZ 44. § (1) A forgalomban részt vevő járművet éjszaka és korlátozott látási viszonyok között ki kell világítani.

(2) A gépjárművet, a mezőgazdasági vontatót, a lassú járművet és a segédmotoros kerékpárt helyzetjelző lámpákkal és tompított fényszóróval kell kivilágítani. Nem kell a tompított fényszóróval kivilágítani az egytengelyes motoros részből és hozzákapcsolt egytengelyes pótkocsiból álló olyan lassú járművet, amely sík úton önerejéből 15 km/óra sebességnél gyorsabban haladni nem képes, továbbá a tompított fényszóróval fel nem szerelt segédmotoros kerékpárt.

(3) A tompított fényszóró helyett távolsági fényszórót használni - fényjelzés kivételével - csak lakott területen kívül szabad. Tilos a távolsági fényszóró használata

a) másik járművel vagy hajtott (vezetett) állattal való szembetalálkozás esetében olyan távolságon belül, ahonnan a fényszóró a szembejövő jármű, illetőleg állat vezetőjét elvakíthatja,

b) a másik jármű követése esetében olyan távolságon belül, ahonnan a fényszóró - a visszapillantó tükrön át - az elöl haladó jármű vezetőjét elvakíthatja,

c) ha a fényszóró az úttal párhuzamos vasúti pályán vagy vízi úton haladó jármű vezetőjét elvakíthatja.

(4) Tompított vagy távolsági fényszóró helyett vagy mellett ködfényszórót, továbbá hátsó helyzetjelző ködlámpát abban az esetben szabad használni, ha a látási viszonyok ezt indokolják.

(5) Keresőlámpát és munkahely megvilágító lámpát mozgó járművön használni nem szabad.

(6) Fényjelzést adni a távolsági fényszóró felvillantásával szabad, feltéve, hogy ez a közlekedés többi résztvevőjét nem vakítja el.

(7) A forgalomban részt vevő motorkerékpárt és a tompított fényszóróval felszerelt segédmotoros kerékpárt - tompított fényszóróval - nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.

(8) Lakott területen kívüli úton a forgalomban részt vevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, mezőgazdasági vontatót és tompított fényszóróval felszerelt lassú járművet - tompított fényszóróval - nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.


6/1990 KÖHÉM
A nappali menetjelző lámpára vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek

55/A. § (1) A gépkocsit fel szabad szerelni két, menetirányban fényt kibocsátó nappali menetjelző lámpával.

(2) A nappali menetjelző lámpa csak színtelen (fehér) fényt bocsáthat ki.

A nappali menetjelző lámpára vonatkozó további műszaki feltételek

55/B. § (1) A gépkocsira csak jóváhagyási jellel ellátott nappali menetjelző lámpát szabad felszerelni.

(2) A nappali menetjelző lámpákat a gépkocsin a következőképpen kell elhelyezni:

a) az átvilágított felület alsó széle az úttest szintjéhez 0,25 méternél közelebb és attól 1,50 méternél távolabb nem lehet;

b) az átvilágított felület külső széle a gépkocsi legszélső pontjától 0,40 méternél távolabb, a különböző oldalon lévő lámpák átvilágított felületének belső szélei egymáshoz 0,60 méternél közelebb nem lehetnek, azonban az olyan gépkocsin, amelynek a teljes szélessége nem éri el az 1,3 métert, a belső szélek közötti legkisebb távolság 0,40 méterre csökkenthető.

(3) A nappali menetjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy csak a helyzetjelző lámpákkal együtt legyenek bekapcsolhatók, de - kivéve a 42. § (5) bekezdése szerinti esetet - automatikusan kapcsolódjanak ki, amikor a fényszórókat bekapcsolják.

Tehát ha tompított vagy távolsági fényszórót kapcsolsz akkor ez nem világíthat csak a helyzetjelzőkkel együtt. Ezzel szemben a kókler változatokon világít a tompítottal együtt.......

Mondjuk engem egyenlőre nem zavar......
Ezzel nem vagy egyedűl.
Nekem kipu témában a sok retkes rezós robogó a "kedvencem". Nyári estéken olyan 28 km/h sebességnél rángatják a gázt és zeng a város...
Egy gravíros bármit ráír amit csak szeretnél nem sok pénzért csak azért ha túl hangos a dob kéne a TÜV papír is amit csak a tényleg E legal dobokhoz adnak. Előbb-utóbb kérni fogják, néhány országban már ezt teszik.
Nesze " E "
hahó ifjak!
volt itt szó nemrégiben kipufogóba E betü gravírozásáról,mi lett a vége a történetnek?
kellene nekem is egy olyan betü.....
ledes világításért indexért számíthat az ember bármi megtorlásra? persze az első izzó kivételével
de nem a "bóti" ledes izzókra gondolok, hanem házilag, de rendesen kivitelezett nyákon lévő ledsorra, az eredeti lámpabúrában
. .
Na látod Pohi kimondtad Náluk más
Enyhén szólva !
Azért lufival ez nem megoldható, de kijátszható a rendszerük többféleképpen. De alapból nem feltételezik, mert náluk más a mentalitás....