Pohi motoros társunkat keresném, remélem olvassa még a fórumot, rég jártam erre.
A problémám a következő, ez év június 14.-én volt egy elcsúszásom a városba, de nem okoztam csak magamnak sérülést, illetve anyagi kárt. De mivel kulcscsontomat törtem, s mentő szállított be, így a kórházban rendőrrel találkoztam, aki megkérdezte, mi történt, iloletve felvette a jegyzőkönyvet.
A baleset a következő volt, egy jobbos kanyar csatlakozott rá, egy két sávos útra, ahol én a belső sávra csatlakoztam egyből, a külső sávot átlépve, tudom, hogy ez szabálytalan sáv váltás volt, nagyobb ívben akartam kikanyarodni, s lényeg az, hogy miközben elnéztem balra, hogy szabad az a sáv s váltottam rá, elnéztem a kanyarodási technikát s neki ütköztem a padkán, ami megdobott s elcsúsztam.
Most csináltattam meg a motort, mert motorikusan is lett neki baja, s már kezdtem reménykedni, hogy nem lesz belőle semmi ügy, mire ma kaptam kézhez egy végzést, ami szeptember 12.-én keletkezett, ahol a közúti közlekedés kisebb fokú megszegésért 10.000 ft-os büntetést szabtak ki rám, ami eredetielg 30.000 ft lenne, de mivel nőtlen vok, s rész munkaidős, tehát havi jövedelmem 40.000 ft durván, illetve nem volt még rendőrségi ügyem így csökkentették ezt 10.000 ft-ra.
Mit tudok tenni, ez lenne? Ugyanis jelenleg nem igazán van még 10.000 Ft-om, se arra hogy büntetést fizessek, tanulói jogviszonyban állok, s mellette részmunkaidőben dolgozok, hogy a motor részletfizetését tudjam fizetni, illetve tankolni, munkába járni.
Aki járt már hasonló cipőben, vagy csak van jogilag ötlete, kérem írjon.
Nem hiszem,hogy merték volna manipulálni a láncokat,mert beperelték volna őket az tuti.Sajna ilyen xar a védelmük...Azért az igaz,hogy elég jó erővágó volt,és az Abus Granit Extreme Plus-t nem tesztelték,csak a sima Granitot.
Azért ez elég durva hogy az ABUS és OXFORD láncokat, pikk-pakk pár másodperc alatt elvágta azzal az erővágóval.
Bár kérdés hogy a videofelvétel, és a láncok, amiket elvágtak nincsenek-e manipulálva
nem kell neki tudnia. A balesetnél a biztosító a kép alapján tudja, a rendőrnek meg elég, ha gyanús, és majd a KPM eldönti. Amúgy ne becsüld alá a motor és autóbuzi mennyiséget a rendőrök közt sem.
De még nem tudom mert a gyerek még nem töltötte be a 18at és ezért kellene hozzá gyámi engedélyezés vagy mi a tököm... és ezért várom a novembert... de igy mi van ha igazoltat a rendör?:D már rég átirattam volna, mellesleg buktam az eredetiség vizsgát ez a hülyeség miatt...
helló
nem tudja vki mi van akkor ha kezdő(1éves) jogsival viszek személyt? mennyire büntetnek? meg olyan kérdésem van, hogy a motor még nincs átirva a nevemre, de biztositás már van hozzá, és még az előző tulaj forgalmijával járok ilyenkor büntetnek igazoltatáskor? Köszi elöre is
Nem eccerű, az biztos. Főleg a régebbieknél. De például a praktiker pénztárnál is mutatja a monitor a vonalkód alapján, hogy kell kinézni a cuccnak, amit vettél, mivel magyar ember trükközik. Mi van, ha eccercsak kap a rendőrség is olyan szoftvert, h beüti a gyártmányt, típust, évjáratot, és kidob róla mindent? Sztem nem biztos, h messze ez az idő, de nem akarok tippeket adni senkinek
lehet minimum 10ezer féle-fajta-típusú motor kis hazánkban (óvatos becslés)
szerintem ekkora adatkapacitása nem sok "utcai" rendőrnek van
maximális tisztelet mellett is megkérdőjelezném, hogy el tudná dönteni melyik az átalakított gép.... (persze a legdurvábbakon kívül)
Tehát akkor van tétje rendesen a dolognak. Pedig a múltkor néztem ám egy szépen kivitelezett fzr 1000 sztrítet. De akkor inkább kihagyom. Köszönet az infóért
Pohi motoros társunkat keresném, remélem olvassa még a fórumot, rég jártam erre.
A problémám a következő, ez év június 14.-én volt egy elcsúszásom a városba, de nem okoztam csak magamnak sérülést, illetve anyagi kárt. De mivel kulcscsontomat törtem, s mentő szállított be, így a kórházban rendőrrel találkoztam, aki megkérdezte, mi történt, iloletve felvette a jegyzőkönyvet.
A baleset a következő volt, egy jobbos kanyar csatlakozott rá, egy két sávos útra, ahol én a belső sávra csatlakoztam egyből, a külső sávot átlépve, tudom, hogy ez szabálytalan sáv váltás volt, nagyobb ívben akartam kikanyarodni, s lényeg az, hogy miközben elnéztem balra, hogy szabad az a sáv s váltottam rá, elnéztem a kanyarodási technikát s neki ütköztem a padkán, ami megdobott s elcsúsztam.
Most csináltattam meg a motort, mert motorikusan is lett neki baja, s már kezdtem reménykedni, hogy nem lesz belőle semmi ügy, mire ma kaptam kézhez egy végzést, ami szeptember 12.-én keletkezett, ahol a közúti közlekedés kisebb fokú megszegésért 10.000 ft-os büntetést szabtak ki rám, ami eredetielg 30.000 ft lenne, de mivel nőtlen vok, s rész munkaidős, tehát havi jövedelmem 40.000 ft durván, illetve nem volt még rendőrségi ügyem így csökkentették ezt 10.000 ft-ra.
Mit tudok tenni, ez lenne? Ugyanis jelenleg nem igazán van még 10.000 Ft-om, se arra hogy büntetést fizessek, tanulói jogviszonyban állok, s mellette részmunkaidőben dolgozok, hogy a motor részletfizetését tudjam fizetni, illetve tankolni, munkába járni.
Aki járt már hasonló cipőben, vagy csak van jogilag ötlete, kérem írjon.
köszönöm.