HI! Én rakattam az akkor első teles autómra új téliket , az elsö havacskánál a gumismühely kapujáról vakartak le, a másodiknál a körforgalomból szedtek elő!(2004) azóta télen nyáron az a gumi van rajta, azóta semmi! A napokban akarom újjtélire cseréltetni őket!
nem értek egyet...céges autók úgy csúsztak a 2 fokban, hogy meghalltam benne, amelyiken már téli van sokkal biztosabban közlekedik. Én még az asszony MIcrájára is rakattam, ne azon a 3-30méter plussz fékúton múljon.
Tudom ,miről beszélsz, mert a patrolomon michelin alpin y-lamellás szarságot használok télen, mert vontatok vele egy kéttonás kosaras emelőt és ott télleg muszály a fékerőt vminek átadni az útra, de egyébként sima ótózáshoz sztem alig van jelentősége, csak vkik ebből is szeretnének extaprofitot húzni
eh. Azért ezt ne fogadd le.....nekem minden kocsimon van 1997 óta, és tapasztalatból mondom, megéri. Sokszor húzott ki olyan szituból, ahol nem álltam volna meg időben, vagy elcsúsztam volna nyárival. Kisebb a fékút, jobb a tapadása. Szárazon is. Amiről ti beszéltek az a Kormoran gumi
Szerintem ez így nem pontos, bár nem vagyok szakértő...
Más a keverék is. Példáúl próbálj meg meleg időben téli gumival menni. Nem azért nyikorog a kanyarban, hogy felvághass vele a csajok előtt, hanem puhább és kopik mint a fene...
Akkor semmi gond, ahogy Pityusz írta tényleg csak a hóban jobb........már a párás aszfalton is hamarabb megcsúszik mint a nyári.....mondjuk nekem is az van fent, de csak nagyképűségből......
Na de mi van ha kanyarban az eleje megy kifele?
.....Mert ugye "elfelejt" tapadni....
Más a keverék is. Példáúl próbálj meg meleg időben téli gumival menni. Nem azért nyikorog a kanyarban, hogy felvághass vele a csajok előtt, hanem puhább és kopik mint a fene...
utánna már nem sok mindent ér....