Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem túlpörgöd a témát. Berendeltek mert meg akarnak "leckéztetni". Ha adtál rá okot azé, ha nem akkor azé. Lehet csak összetévesztettek valakivel és rosszkor voltál rossz helyen.
Igen, de ez a k*csög rendőr azért vette el a forgalmit, mert nincs E jelzés....nem azért mert hangos. És eleve gyári dobbal mek vizsgálatra.....oszt majd visszarakom a gravíroztatott yoshit....azt majd ha még1x megszopatnak akk mivan? így vettem a kipufogót. benne volt az E ennyi.
Megveszi a motoros a 125-ös motort.És ahelyett, hogy lehalkítaná, tompítaná ne legyen feltűnő, "sport" kipufogót tesz rá. hadd visítson. Aztán meg van döbbenve, ha megsexuálják.
Ismerőst megállították 125ös robogóval,természetesen 50es papírjai vannak,feljelentették,várja a papírt,viheti majd valami vizsgálatra....azt mondta eltünteti a motort,mert ha bebizonyosodik a dolog,fizet majd rendesen
Ez olyan lessz mint a nagyrobogó 50es papírokkal,rágyógyulnak a kipufogó témára,és ha hangos akkor lehet ott bármi beütve
Nem a rendőr, hanem ha gravíroztatsz a dobodba, az NKH-sok tuti ki tudják deríteni...
Nehogymár az e jelzésből még azt is megmondja a rendőr,hogy ezt ki gyártotta...
Eltévesztette. A KRESZ-könyvben is így van- a függőlegeshez.
Köszi! Persze ez csak akkor vonatkozik, ha épp behajtott állapotban kapnak el... Mert ha nincs behajtva, és "fixnek tűnik", és persze nem jönnek rá a kapcsolóra, akkor nem tudnak vele mit kezdeni... Szerintem...
Ezt nem értem... Vízszinteshez képest -5 +30 fok? A rendszám elvileg függőlegesen áll... Akkor ezek a fokok a függőlegeshez képest ennyik? (Bocs a hülye megfogalmazásért, csak késő van, lassan forog az agyam...)
30-tól 300-ig...terjedhet úgy emlékszek...
"Hátsó sárvédő nem létezése"? Az enyémen gyárilag nincs... Az üléstartó segédváz alsó része sárvédőnek minősül? A faszér büntetnek ilyesmiért! Nem lenne fontosabb inkább tényleges bűncselekményekkel foglalkozni?!
Kíváncsi lennék a motoros fel/lehajtó büntetési tételére... Tud valaki valamit?
fúú, de szarul írtam.
amúgyis a gépjármű csak oylan formában közlekedhet, ahoyg a típusbizonyítványát megkapta.. ilyen tanusítvány vagymiageci kell kocsinál a kormányra is, meg ami megengedett h azonos mérető könnyűfém felnit kaopjon, de ahhoz is kő tanusítvány. Egy házilagos kipuifcserétől már ugye a jármű nem ugyanaz műszaki szempontból sem, mint ahogy megkapta a forgalombahelyezésre az engedélyt. szerintem..
Viszont sztem ezek az E jelzéseknek a számai az adott gyártót, illetve kipufogó típust is jelölnek. Szóval egy Akra számot egy Yoshira nem kéne gravírozni...
Így van, az enyémen is E4 felirat van, meg mellette egy csomó szám...
Hali!
Ha elrendelnek egy vizsgálatot a rend őrei, és kiderül tévedtek, mégiscsak jó a kipuf. Kifizeti ki a vizsgát?
Esetleg valaki használ 250-es motort (vagy akár 25 ös csak nem 11kw-os) vissza írt forgalmival( 11kw) ? Lenne pár kérdésem. Köszönöm.
Nem akarok beleszólni csak egy észrevétel...szerintem önmagában E betűre hivatkozni tök felesleges inkább a hangerő a lényeg....pl valaki heréli a gyári dobjait aminek általában egy kisebb regény van az oldalára garvírozva külföldiül mindenféle adatokkal hiába mutogatja hogy gyári...a hangja csak annak nem tűnik fel akit nem érdekel.. .A direkt kötekedés más dolog...
Egyszer megpengettem a gépet egy kis utcában a közeg meg a végén parkolt leintettek de elengedtek viszont hozzá tették hogy rám lesz figyelve és ha akarnák kb 10 ponton belém tudnának kötni...a rendszám állásától kezdve a hátsó sárvédőm nem létezésén keresztül a gumi bordamélységéig bezárólag...bár 2 hét nyugi után elmúlt a figyelmük
Én az FJR-en nem is nagyon emlékszem E-re mosás közben csak észrevettem volna....pedig full gyári.
Nézegettem a kipufogó hirdetéseket....

néhány "E"

Szal talán nem lesz nála vonalzó
Ez az E gravír engem is érdekel,nézni kell egy mesterembert
Értem az más tészta persze....
Vissza köll rakni a gyári kiput a vizsgára, ennyi.
Utánna köll graviroztatni géppel 2009 van bármit elkészitenek főleg egy ügyes césnök 3D-s géppel..