Engem különösebben nem érdekel milyen technikával vesznek, Fateról van egy régi fénykép (kb30éves) Lada-Fehérvári út, fekete fehér, a végeredmény számit, kit érdekel hogy 1800m kap le, vagy egy centiről. Fizetsz ha megvagy, és kész.
Ezt te sem hiszed el.....
Itt a 3.kerben jönnek-mennek a repülőgépek napközben. Alacsonyan.
Sokkal közelebb vannak, mint 1800 méter, de max. a gépe típusát és fényezését lehet felismerni.... nem a gumiján lévő számokat!
Az 1800 méter, az a hatósugár, vagyis már közel 2 km-ről be tud mérni. Vagyis meg tudja mérni a sebességed. Ennyi....és rajtad marad. (megvárja amíg közel érsz)
1800 méterről mi fog látszódni a fényképen/videófelvételen? Még ha tök egyenes az útszakasz is?
Semmi, vagyis egy kis szürke pont. Nem hinném, hogy min. 40x50-es távcső lenne a kamera elött, de ha mégis így lenne , akkor is csak egy elmosódott motoros fog látszódni a képen.
Semmi azonosítható dolog....
Ha messziről bemér és vesz folyamatosan és közelérsz és megvagy.
Csak az 1800 méter a mérési hatósugár, tehát akár már olyan messziről is lehet sebességet ellenőrizni.
Mindegy ki mondja, a fizikai határok léteznek.
Érdekes lenne "műholdtechnikát" kézbe adni és pont magyarországon?
Ezt te sem hiszed el.....
Itt a 3.kerben jönnek-mennek a repülőgépek napközben. Alacsonyan.
Sokkal közelebb vannak, mint 1800 méter, de max. a gépe típusát és fényezését lehet felismerni.... nem a gumiján lévő számokat!
1800 méterről mi fog látszódni a fényképen/videófelvételen? Még ha tök egyenes az útszakasz is?
Semmi, vagyis egy kis szürke pont. Nem hinném, hogy min. 40x50-es távcső lenne a kamera elött, de ha mégis így lenne , akkor is csak egy elmosódott motoros fog látszódni a képen.
Semmi azonosítható dolog....
Ha messziről bemér és vesz folyamatosan és közelérsz és megvagy.