Ha megállítanak, az más, akkor bukta az ember... De ha pl. rendőr van trafival, és szemből mér, azzal is vigyázni kell, mert lehet, hogy nem állít meg, de utánnad fordítja a kamerát, és hátulról is csinál képet. A legutóbbi MOBITT tréningen mondták a rendőr bácsik, hogy most kaptak néhány ilyen szuper készüléket... 1800 m-ről képet csinál.
Lehet eljön majd a sötétség ideje, és mondjuk minden kocsiba és motorba GPS-t kell építeni (kötelező mint a műszaki), és ha átlépi a sebességhatárt az adott területen, már postázzák is a hátszámjegyű csekket.
MOBITT-on saját géppel kell menni, mondjuk szerintem értelme is csak ennek van, mert minden motor más, és elvégre az ember a sajátján kell, hogy megtanuljon motorozni... Ha félti az ember a fényezést, akkor egy bukógomba nem árt, vagy le kell ragasztani a kiálló részeket...
Mitől? A trafipax nem bántott még senkit sem.
Egyébként ha arra gondolsz, hogy kapsz e levelet akkor a válasz: nem. Mivel szemből készült képnél nincs azonosító.
Az biztos nem olyan, mint a rutinon amikor a bolyát kerülgeted. Azt a részét szerintem lehetne szigorítani, talán kevesebb lenne a motoros baleset. Láttam már 1 hónapos jogsival, remegő fiút egy 600-on, alig bírt megfordulni.
Mi kell ahhoz, hogy valaki motoros rendőr legyen? Hmm.. motorozni egész nap, vontathatok 50 motort egyszerre, szirénázva szelem át a várost, próbáljon csak megelőzni valaki, tuti megbüntetem. Jól van na, csak vicc volt, e-mailben faggatózok majd tőlük.
Mesélhetnél róla egy kicsit? Engem érdekelne ez a dolog, csak nem látom át, mire elég pl az utolsó, hamadik színt. Ez az a színt, ami pl egy motoros rendőrnek kell? Vagy lehet még fokozni a dolgot?
Egyébként ha arra gondolsz, hogy kapsz e levelet akkor a válasz: nem. Mivel szemből készült képnél nincs azonosító.
Egyébként igen, pont olyan, mint a rutinvizsgán: bólyákat kell kerülgetni... (Sőt könnyebb is, mert indexelni és hátranézni nem kell... )