Ha ellopták bejelented körözni fogják és mentes leszel a bírság alól, de ne hidd azt, hogy ha másnap előkerül sértetlenül azt beveszi valaki. Meg egyébként is azt sem fogod tudni mikor hol vettek le így minden nap be kellene jelentened, hogy ellopták ez sem járható út szerintem.
Be kell tartani végre a sebesség korlátokat és nem lesz baj. 1996-óta van vezetői engedélyem, még egyszer sem trafiztak le és nem voltam ám azóta rendőr, nem engedtek el trafis kollégák. Autóval normális sebességgel közlekedem, motorral meg bevállatam amennyivel mentem, ha elkaptak volna fizetek, de nem mértek be sehol, szerncsém volt lakott területen kívül. Belül meg nem állatkodtam, mert pontosan tudom milyen gyorsan ki tud ugrani egy gyalogos az útra.
Évek óta ez van európában és csökkentek a balesetek. Nálunk is csökkenteni kell őket, ezt vállaltuk ez is európai úniós dolog. Ebbe nem fog most belenyúlni senki szerintem. Egyébként szó sincs arról ,hogy nem lesz senki megállítva, de aki nem lesz arra vonatkozik az objektív felelősség.
Egyszerű példa: Tréfi autó 2 rendőr. Egyik mér másik állít és bírságol. Közben 2 autó után ma mérő nem mér mert nagy lenne az autósor. Most majd megállít 2-t bírságolja és a többi meg mérve lesz és objektív felelősség alapján büntetve.
Másik példa: meglát a gyorshajtó és nem áll meg, vagy elhajt egy keresztező kisutcán ők is objektív felelősség alapján büntetve.
Erre állampolgárok válasza az lesz nem rakok fel rendszámot. Folyamatos feljelentések után előbb utóbb megunják.
Itt a lényeg, hogy mindenki betartsa a sebesség korlátokat, sőtt egyéb más jogszabályt is pl: Megállni tilos, Várakozni tilos, gyalogátkelő hely előtt 5 méteren belül megállni tilos, kereszteződés metszéspontjától 5 méteren belül megállni tilos. Ezek mind baleseti veszélyforrások, nem véletlenül lettek kitalálva. Eddig autós nem volt meg nyilatkozattal kikerülte a bírságot, most majd objektív felelősség 30.000 vagy odajön mikor töltöm a papírt és 3000-20000 között kap egy bírságot. Vagy a legjobb ha szabályosan áll meg és nem csinálja nekem a munkát magának meg a pénz mínuszt.
Objektív felelősség... kiráz a hideg! Meg az agyrém. Jogilag erősen megkérdőjelezhető. Persze tudom, tartsuk be a szabályokat és nem lesz gond. IGAZ! De! Véleményem szerint a Rendőrségnek minden törvényes eszköze megvan ahhoz, hogy a helyszínen megállapítsa a szabálysértő kilétét. Sőt! Ez kötelessége is. Nem vagyok "rendőr-ellenes", mert magam is rendvédelem területén dolgozom, de ez kicsapta a biztosítékot nálam.
Arra kötelez a hatóság, hogy nevezzem meg azt a személyt büntetőjogi felelősségem tudatában, aki a szabálysértés elkövetésekor az én gépjárművemet használta, vezette. Ott voltam? Nem! Akkor hogyan nevezzem meg?
Az egész nekem kicsit "kényszervallatás"-szagú. Remélem, nem lesz sokáig érvényben. Kiskapu úgyis lesz valahol, mert ezt a politikusok sem fogják benyelni...
Az nem jó, mert akkor neki lesz egy engedély nélküli vezetése......visszafelé nem ugyanaz a képlet. Az általam mondott esetben csak nem mondja el ki volt a géppel...ehhez nem kell vezetői engedély. A te esetedben kellene.
Hát én kb.6 alkalommal voltam a H.ringen. Elsőre 3 percet mentem vagy fölötte derékszögben kanyarodással túra gumival elől és csodálatos érzéssel a szívemben.....én a H.ringen motorozok....Úr Isten . Másodszorra metzeller sportec m1-el mentem elől 2.5 hátul 2.9-re fújva kb. 2.40-et. Harmadszorra-és ötödszörre ugyanezen guminyomással már le le érő térddel 2.25-öt. 6. alaklommal Pirelli supercorsa-val megfelelő guminyomással leérő és visszahúzó térddel, mert még dőlt a moci, lábtartóig döntve valami hihetetlen időt mentem, mert a lassú csoportban nem voltak előttem sajnos ez nem volt mérve, így csak találgatok olyan 2.15 lehetett. Én is csak hobbiból jártam de így is elment rá minden pénzem, mert mellette fizettem a moci részleteit is. Persze ha lett volna több pénz biztosan többre viszem . Ezzel csak azt szeretném mondani, nem vagyok nagy pályaördög és a lényeg a gyakorláson van és persze ahogy Brian mondaná "HIT kérdése az egész".
Ha ő vezette és az ő nevén van akkor van más retorzió is pl:büntetőpont vagy vezetői engedély elvétele. Ha a nagyanyja nevén van az autó akinek nincs vezetői engedélye és ő nem mondja el, hogy az unokám volt akkor a nagyi befizeti az unokától kapott pénzt és az unoka megússza a többi büntetést. Ez a rendszer gyenge pontja szerintem.
...mostani állapot szerint kergetőzésről szó sem lenne,gondolom
csak a hátadat látnám amíg kigurulsz a bokszból,aztán elhúznál és legközelebb akkor látnálak,
amikor lekörözöl!
jelenleg még azon dolgozom,hogy a 2.30-at 2.20-ra faragjam és ha addig össze nem
töröm magam,akkor eladom minden ingóságom veszek 1 600-as kawát v.r6-ot és benevezek vmi
amatőr kupába(yamaha,kawa),és nézem ahogy a nagyok elrepesztenek melletem.
szóval nincsenek ambicióim,csak élvezem,hogy ugyanazon a pályán motorozok,ahol
1kor merkel,harmati stb...akkor láttam 1.mversenyt és arról álmodoztam,hogy megnyerem(nem veszem)
a gs500-at vagy kawagpz550-et...
megbolondultam?vagy szép álom?
vagy megnősülök és elkezdek építkezni...
Pohi egy kérdés. Van egy kis vitám erről az objektív felelősségről. Volt most ugye a BMW-s aki 134-el ment. Neki kiküldik a 300 000-es bírságot. Van más retorzió?Jogsi ugrik?
Elvből azt vennék, mert nagyon megfelelt számomra mindenben az R1 és más motorokon ülve nem találtam meg azt amit az R1 nyújtott. "De pénz beszél, kutyaszar táncol" mondta Dani Devito az Ikrek című filmben, szóval bármi lehet ami olcsó és jó.
Hát nagyon remélem hogy 3 éven belül összejön egy pályamotorra való. Ha igen az tuti, hogy hófehér lesz és police matricás, tehát már csak elég gyorsnak kell lenned, hogy kergethess és ne fordítva legyen
üdv!
már lecseréltem 1diadórára,pedig annyira szeretem!
de a pályára engedő bácsi már nagyon csóválta a fejét. ugyh kénytelen voltam!
dehát tudod a pénz! minden cucomat hitelre vettem és most járt le a kabáté!
remélem gyorsan felépíted a házad aztán én kergethetek 1rendőrt!
még ilyen úgy sem volt!
na megyek dgozni ki kell termelnem a csizít! üdv!
Remélem azt a bakancsot már lecserélted egy éppkézláb csizmára. A Pardinál van akcióban olyan mint az enyém 50papírért, ha esetleg nem. Ilyesmiben (bakancs) esett kollégám is és eléggé oda lett a bokája. Már nem pályázok, mert nincs mivel, lakást építek, így egy darabig nem is lesz, de ígérem egyszer visszatérek
Tudom miről beszélsz. Valóban nincs összefogás a magyarok között, ez itt a legnagyobb gond. Viszont ez már egy másik oldal másik topikja.
Mindenki fél a sebességellenőrzéstől és attól hogy lefilmezik. Én még soha nem kaptam ezelőtt levelet, soha nem állítottak meg, annak ellenére hogy az én motorom is tol valamennyire. Egyszerűen figyelni kell mindenre, szemből állandóan villognak, motoron pedig elöl nincsen rendszámtábla. Ha viszont hátulról mérnek, akkor van egy kis esély lefékezni emberi sebességre. A másik, hogy már mindenfelé reklámozzák a blokkoló készülékeket. 60-100ezer forintért megéri annak aki tele van pénzzel. Bár a végén visszahozzák ezt is a tiltott készülékek listájára...
...ezért nem járunk macedóniába hegyet mászni,pedig gyönyörű hely!
azt ne mond hogy mindenki húzon el?!így is kihal a nemzet!
1980-óta fogyunk! 25év alatt 700ezer a csökkenés! a romák pedig már elérték az 1millát,
vagy őket akarod 10év múlva hajkurászni?! legalább a motorosok tartsanak össze!
így is nagy a széthúzás nem?!
üdv mester!
az 118 véletlen nem 108?
na nem akkarok kötözködni!
csak szerintem a 90-ven 20%-a 18(2ször9),tehát:90+18=108,szerintem ez azért is
lényeges számomra,mert városon kívül álltalában 110-120megyek,tehát ha odafigyelek az órára,még a
118 tartható?nem? akkor még nem kell eladnom a motorom,hogy kifizessem a büntit!
láttam pályázol is?! lehet,hogy összefutunk a ringen...
Be kell tartani végre a sebesség korlátokat és nem lesz baj. 1996-óta van vezetői engedélyem, még egyszer sem trafiztak le és nem voltam ám azóta rendőr, nem engedtek el trafis kollégák. Autóval normális sebességgel közlekedem, motorral meg bevállatam amennyivel mentem, ha elkaptak volna fizetek, de nem mértek be sehol, szerncsém volt lakott területen kívül. Belül meg nem állatkodtam, mert pontosan tudom milyen gyorsan ki tud ugrani egy gyalogos az útra.
Egyszerű példa: Tréfi autó 2 rendőr. Egyik mér másik állít és bírságol. Közben 2 autó után ma mérő nem mér mert nagy lenne az autósor. Most majd megállít 2-t bírságolja és a többi meg mérve lesz és objektív felelősség alapján büntetve.
Másik példa: meglát a gyorshajtó és nem áll meg, vagy elhajt egy keresztező kisutcán ők is objektív felelősség alapján büntetve.
Erre állampolgárok válasza az lesz nem rakok fel rendszámot. Folyamatos feljelentések után előbb utóbb megunják.
Itt a lényeg, hogy mindenki betartsa a sebesség korlátokat, sőtt egyéb más jogszabályt is pl: Megállni tilos, Várakozni tilos, gyalogátkelő hely előtt 5 méteren belül megállni tilos, kereszteződés metszéspontjától 5 méteren belül megállni tilos. Ezek mind baleseti veszélyforrások, nem véletlenül lettek kitalálva. Eddig autós nem volt meg nyilatkozattal kikerülte a bírságot, most majd objektív felelősség 30.000 vagy odajön mikor töltöm a papírt és 3000-20000 között kap egy bírságot. Vagy a legjobb ha szabályosan áll meg és nem csinálja nekem a munkát magának meg a pénz mínuszt.
sziasztok!
Objektív felelősség... kiráz a hideg! Meg az agyrém. Jogilag erősen megkérdőjelezhető. Persze tudom, tartsuk be a szabályokat és nem lesz gond. IGAZ! De! Véleményem szerint a Rendőrségnek minden törvényes eszköze megvan ahhoz, hogy a helyszínen megállapítsa a szabálysértő kilétét. Sőt! Ez kötelessége is. Nem vagyok "rendőr-ellenes", mert magam is rendvédelem területén dolgozom, de ez kicsapta a biztosítékot nálam.
Arra kötelez a hatóság, hogy nevezzem meg azt a személyt büntetőjogi felelősségem tudatában, aki a szabálysértés elkövetésekor az én gépjárművemet használta, vezette. Ott voltam? Nem! Akkor hogyan nevezzem meg?
Az egész nekem kicsit "kényszervallatás"-szagú. Remélem, nem lesz sokáig érvényben. Kiskapu úgyis lesz valahol, mert ezt a politikusok sem fogják benyelni...
csak a hátadat látnám amíg kigurulsz a bokszból,aztán elhúznál és legközelebb akkor látnálak,
amikor lekörözöl!
jelenleg még azon dolgozom,hogy a 2.30-at 2.20-ra faragjam és ha addig össze nem
töröm magam,akkor eladom minden ingóságom veszek 1 600-as kawát v.r6-ot és benevezek vmi
amatőr kupába(yamaha,kawa),és nézem ahogy a nagyok elrepesztenek melletem.
szóval nincsenek ambicióim,csak élvezem,hogy ugyanazon a pályán motorozok,ahol
1kor merkel,harmati stb...akkor láttam 1.mversenyt és arról álmodoztam,hogy megnyerem(nem veszem)
a gs500-at vagy kawagpz550-et...
megbolondultam?vagy szép álom?
vagy megnősülök és elkezdek építkezni...
már lecseréltem 1diadórára,pedig annyira szeretem!
de a pályára engedő bácsi már nagyon csóválta a fejét. ugyh kénytelen voltam!
dehát tudod a pénz! minden cucomat hitelre vettem és most járt le a kabáté!
remélem gyorsan felépíted a házad aztán én kergethetek 1rendőrt!
még ilyen úgy sem volt!
na megyek dgozni ki kell termelnem a csizít! üdv!
Mindenki fél a sebességellenőrzéstől és attól hogy lefilmezik. Én még soha nem kaptam ezelőtt levelet, soha nem állítottak meg, annak ellenére hogy az én motorom is tol valamennyire. Egyszerűen figyelni kell mindenre, szemből állandóan villognak, motoron pedig elöl nincsen rendszámtábla. Ha viszont hátulról mérnek, akkor van egy kis esély lefékezni emberi sebességre. A másik, hogy már mindenfelé reklámozzák a blokkoló készülékeket. 60-100ezer forintért megéri annak aki tele van pénzzel. Bár a végén visszahozzák ezt is a tiltott készülékek listájára...
azt ne mond hogy mindenki húzon el?!így is kihal a nemzet!
1980-óta fogyunk! 25év alatt 700ezer a csökkenés! a romák pedig már elérték az 1millát,
vagy őket akarod 10év múlva hajkurászni?! legalább a motorosok tartsanak össze!
így is nagy a széthúzás nem?!
az 118 véletlen nem 108?
na nem akkarok kötözködni!
csak szerintem a 90-ven 20%-a 18(2ször9),tehát:90+18=108,szerintem ez azért is
lényeges számomra,mert városon kívül álltalában 110-120megyek,tehát ha odafigyelek az órára,még a
118 tartható?nem? akkor még nem kell eladnom a motorom,hogy kifizessem a büntit!
láttam pályázol is?! lehet,hogy összefutunk a ringen...