Pontosan. 100m-re. Ahova érve le kell lassitanod 30-ra. Meglepő módon a mérőcucc mégsem azt a szakaszt figyeli, hanem a dombot a lakott terület táblával, ahol semmi nincs. Szóval lehet okoskodni, hogy be kell tartani a sebességet, de ilyen hozzáállással a yard részéről ez csak álszent duma.
Hát az Én meg nem jártam végig a ranglétrát. Vettem egy 1002 ccm-es Thunderace-t kezdésnek és mivel jobbat szerettem volna 400 km után bedobtam az árokba eztán motoros képzés 2 hét xj600-on, majd vettem egy 998 ccm-es R1-et amit 1000 km után dobtam el esőben ezen már volt bukógomba ezt követően az elkövetkező 13.000 km-ben elég jól megtanultam motorozni + a szolgálati xj900 km-ei ami majdnem ugyanennyi. Sajnos eleadtam, mert lakást építünk kedvesemmel így most suzuki drz400sm-el nyomom ami az öcsémé.......hát egy kicsit mintha gyengébb lenne a motorja ....végül is haladok a ranglétrán, csak lefelé .......hál Istennek a szolgálati 1300-as fjr sok mindenért kárpótol.
Pl. Isaszegen (kedvencem 40-es tábla a lakott terület táblával...) még véletlenül sem az iskoláknál vagy a frekventált zebrás részeknél. Nem. Település vége tábla előtt ahol még lejtős is az út és már gyakorlatilag házak sincsenek csak egy tűzép meg egy gáztelep.
Vagy Rétságon befele a yard épülete előtt, ami gyakorlatilag 'ipartelep' jellegű, csakhát ugye lejtő és pont jönnek be 90-es szakaszról az emberek. Gyakorlati haszna nincs ilyen helyen mérni - itt biza csak kaszálnak.
20% túllépéstől van a 30.000 lepedő tehát 70-es táblánál = 84 Ezen kívül Bp.-en általában dugó van tehát nem kell félni . Nagy valószínűséggel ha eszük van a "kitalálóknak" akkor oda tesznek mérő-t ahol sok volt a baleset a hely jellegéből adódóan és a statisztikák szerint.......
emberek! városban lassan kell menni! hogy lássák ki ül rajta :D kívül meg tépni és dönteni, ott ahol lehet (ha már tudod hogy nincs ott jard) ---ez az én filozófiám és még csak nem is vagyok úgymond gsxr 600 as majom--- amúgy télleg nagy szarság ez az új büntetés 30-300e :S bekaphatják
Félreértettél ember, nem azt mondtam ,hogy: bassza meg nemtudok 200 felett menni a városban!
Hanem csak annyit mondtam ,hogy a 70 es táblánál te 80 at mész, magyarul tartod a forgalomban résztvevők sebességét akkor simán megbűntetnek minimum 30.000.- re.
Ráadásul biztos vagyok benne,hogy te is találkoztál már olyan úttal ami hosszú egyenbes, se forgalom, se kátyú(ami nagyon ritka)és ki volt téve egy 50 es tábla.Aminek beláthatod, semmi-de semmi értelme sincs.
Pl. Isaszegen (kedvencem 40-es tábla a lakott terület táblával...) még véletlenül sem az iskoláknál vagy a frekventált zebrás részeknél. Nem. Település vége tábla előtt ahol még lejtős is az út és már gyakorlatilag házak sincsenek csak egy tűzép meg egy gáztelep.
Vagy Rétságon befele a yard épülete előtt, ami gyakorlatilag 'ipartelep' jellegű, csakhát ugye lejtő és pont jönnek be 90-es szakaszról az emberek. Gyakorlati haszna nincs ilyen helyen mérni - itt biza csak kaszálnak.
Félreértettél ember, nem azt mondtam ,hogy: bassza meg nemtudok 200 felett menni a városban!
Hanem csak annyit mondtam ,hogy a 70 es táblánál te 80 at mész, magyarul tartod a forgalomban résztvevők sebességét akkor simán megbűntetnek minimum 30.000.- re.
Ráadásul biztos vagyok benne,hogy te is találkoztál már olyan úttal ami hosszú egyenbes, se forgalom, se kátyú(ami nagyon ritka)és ki volt téve egy 50 es tábla.Aminek beláthatod, semmi-de semmi értelme sincs.