Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De a dombtető is 60-as korlátozású, mert az OMV-től kifordulók szoktak összeütközni másokkal, volt már szerencsém rajzolni 60-50-40-30 szépen sorban
Te szoktál gyorsan menni? fúj
no meg a TZR igazi esőmenő na?
Nem, már a 3 sávos előjelző táblánál le kell lassítanod. Csak nem beleszaggattál TJ? Egyébként 500-ból jó ha 1x ott mérnek.
Nektek miből áll a motoros képzés? Ahogy gondolom fékezés- lassú manőverezés? Nem nagyon mentek szolgálatilag pályára, nem?
Pontosan. 100m-re. Ahova érve le kell lassitanod 30-ra. Meglepő módon a mérőcucc mégsem azt a szakaszt figyeli, hanem a dombot a lakott terület táblával, ahol semmi nincs. Szóval lehet okoskodni, hogy be kell tartani a sebességet, de ilyen hozzáállással a yard részéről ez csak álszent duma.
fogadunk?mondjuk igaz egy árok betenne ennek is...
Megölném egy hét alatt
de pont ott van...ami veszélyes hely,gyorsan elkell hagyni
Végül is mintha lenne ott a Rendőrség épülete mellett 100 méterre egy vasúti átjáró nem TJ?
Hát az Én meg nem jártam végig a ranglétrát. Vettem egy 1002 ccm-es Thunderace-t kezdésnek és mivel jobbat szerettem volna 400 km után bedobtam az árokba eztán motoros képzés 2 hét xj600-on, majd vettem egy 998 ccm-es R1-et amit 1000 km után dobtam el esőben ezen már volt bukógomba ezt követően az elkövetkező 13.000 km-ben elég jól megtanultam motorozni + a szolgálati xj900 km-ei ami majdnem ugyanennyi. Sajnos eleadtam, mert lakást építünk kedvesemmel így most suzuki drz400sm-el nyomom ami az öcsémé.......hát egy kicsit mintha gyengébb lenne a motorja ....végül is haladok a ranglétrán, csak lefelé .......hál Istennek a szolgálati 1300-as fjr sok mindenért kárpótol.
'ál'. Műrendőr. Bár lassan az összes csak mű lesz.
ott volt ilyen áll rendőr is meg áll rendőrautó is egy időben
Oda teszik a mérőt, ahol jól lehet kaszálni.

Pl. Isaszegen (kedvencem 40-es tábla a lakott terület táblával...) még véletlenül sem az iskoláknál vagy a frekventált zebrás részeknél. Nem. Település vége tábla előtt ahol még lejtős is az út és már gyakorlatilag házak sincsenek csak egy tűzép meg egy gáztelep.
Vagy Rétságon befele a yard épülete előtt, ami gyakorlatilag 'ipartelep' jellegű, csakhát ugye lejtő és pont jönnek be 90-es szakaszról az emberek. Gyakorlati haszna nincs ilyen helyen mérni - itt biza csak kaszálnak.
De legalább őszinte
igen végigjártam el lehet képzelni 7 éve motorozom, és idén a 7. évben jutottam el ehez a motorhoz. nahát.
Elég vicces mondatok attól akinek az adatlapján ez olvasható "Így lettem motoros: Apámék a seggem alá tolták" . .
20% túllépéstől van a 30.000 lepedő tehát 70-es táblánál = 84 Ezen kívül Bp.-en általában dugó van tehát nem kell félni . Nagy valószínűséggel ha eszük van a "kitalálóknak" akkor oda tesznek mérő-t ahol sok volt a baleset a hely jellegéből adódóan és a statisztikák szerint.......
Tessék, még kanyarodni se tudsz, de téged 20 évesen már megillet egy Repsol (1000ccm sportmotor), mert te már aztán kijártad a létrát rendesen...
K. régi HOAX. Valszeg az első 3 helyszín valamelyikén lakik a 'szerző'...
emberek! városban lassan kell menni! hogy lássák ki ül rajta :D kívül meg tépni és dönteni, ott ahol lehet (ha már tudod hogy nincs ott jard) ---ez az én filozófiám és még csak nem is vagyok úgymond gsxr 600 as majom--- amúgy télleg nagy szarság ez az új büntetés 30-300e :S bekaphatják
Pohi!

Félreértettél ember, nem azt mondtam ,hogy: bassza meg nemtudok 200 felett menni a városban!
Hanem csak annyit mondtam ,hogy a 70 es táblánál te 80 at mész, magyarul tartod a forgalomban résztvevők sebességét akkor simán megbűntetnek minimum 30.000.- re.
Ráadásul biztos vagyok benne,hogy te is találkoztál már olyan úttal ami hosszú egyenbes, se forgalom, se kátyú(ami nagyon ritka)és ki volt téve egy 50 es tábla.Aminek beláthatod, semmi-de semmi értelme sincs.