Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a pillanatnyi fogyasztás lehet több, de mivel az idő kevesebb így egyszer sem biztos hogy az adott távon több fog elfogyni
persze nem a 2500 és a 8000fordulatokról van szó
Ha nem az időről szól a közlekedés, akkor aki így gondolja járjon gyalog vagy biciklivel, egyszer csak odaér.

Fogyasztás flamehez.. elugrottam sörért, szép szabályosan stabil 30-cal, ahogy az övezet megengedni kocsikáztam. Ekkor 8,5 fogyaszt az autó (fed.komp kiírja).. 50-nél is kevesebbet fogyaszt, pedig az is egy olyan sebesség ahol a 3 már kicsit sok a 4 meg még kevés. ..és pályán stabil 170-180-nál se eszik ennyit. Csak 200-nál ugrik meg 9 liter környékére. A fogyasztási optimum meg valahol 110-120 között van (ekkor 6 alatt eszik). Egyébként meg nem értem miért ekkora lényeg egy csomó embernek fél-egy liter ide vagy oda.

Az hogy az usában 110 a megengedett még nem jelenti azt hogy ezzel ott mindenki elégedett és be is tartja... itthon se megy senki 130-cal, pedig ez a limit.. mert vagy többel vagy kevesebbel megy a nép.
Pedig igaz.ha pörgeted többet eszik ha nem kevesebbet.

Ennyi a lényeg.

Még meg is értem de mé nem takarodik a bal belsőből ki a helyére és ott toligálja 20-al hogy spóroljon.
ismersz mindenkit a nagy vízen túl?
mert ha nem akkor honnan feltételezed hogy senki sem háborog?
A közlekedés nem arról kellene, hogy szóljon, hogy ki tudja letudni minél hamarabb a távot.
Érdekes, hogy pl. a nagy vízen túl autóznak több száz mérföldeket 110 km/h -val......és senki nem háborog, hogy siet.
van egy sárga daewo matiz az olyan 70el megy előttem mintha zsinóron húznák
szóval folyamatos
bár mostanság reggel inkább indulok 20 percel később és akkor levonul a nagyja sereg, de sajna a délutáni szuttyogást nem tudom elkerülni
már simán megvan hogy ha 14:03 után lépek ki a kapun akkor kikanyarodik elém a volánbusz ha előbb akkor nem
stbstbstb
Azt is bemondhatná hogy a héten hányan voltak az utakon... Szóval hány millióból is 5?
Nem azonos dolgokat hasonlítasz össze.
A szöszmötölés nem folyamatos lassabban haladás, hanem lassítás-gyorsítás....lassítás-gyorsítás.... ez nem hasonlítható a folyamatos haladással össze, akár lassan vagy akár gyorsabban.
rádió nem mondta hány ember halt meg keringési betegségben?
kb óránként megvan az az 5......
Hát....Szerintem az autógyárak nem pont 70-re optimalizálják az autók fogyasztását meg az áttételezésük sem erre a tempóra van kitalálva, a 2 liter körüli dízelek például ennél a tempónál még nem is igazán rakhatóak fel a legmagasabb sebességi fokozatba.

Azt meg külön nem értem, hogy miért nem lehet elfogadni (ha már gyorsan hajtani nem akar) hogy a megengedett sebességnél adott mennyiségű üzemanyagot fogyaszt az autó. Ha sokallja, vegyen másikat ami kevesebbet eszik miközben nem tartja fel a többi normális embert. Vagy vegyen egy 125 4t kismotort, az megy 90-nel miközben fogyaszt max 2,5-3 litert ha már ennyire sóher
Előbb mondta a rádió: A héten 5 ember halt meg az utakon!
járok melózni nappal-éjjel
nappal(reggel-délután) szöszmötölős a tempó ilyen 70es néha busz is van az olyan 60as
előzni nemigen lehet mert kurva sok kanyar meg sok a szembejövő szóval döcögés van
éjszakásba lehet menni rendesen ekkor alszik a sok béna pöcs, reggel meg inkább dumálok a munkatársakkal 10-15percet hogy elvonuljon a sok pöcsölős jómunkásember előlem
na ennyi felvezetés után a lényeg:
délelőttösben legalább 1 literrel többet eszik az autó le van tesztelve sok tankolás eredménye, gázzal megy az lezár amikor kell szóval nincs sok eltérés, és ugyanaz a kút
városi közlekedés lényegtelen mert 3 útkeresztezés van csak
Még ha f@szság is a fizika...attól még úgy van.
ez f@szság
de rövidebb ideig pörög mert ugye rövidebb idő alatt teszi meg a távot
ilyen szar lenne az 1300as? nekem a régi 1200es (óra szerint) 90-95 nél evett a legkevesebbet ekkor simán 220km fölött ment el egy pb gázzal
általában 220-230 körül kellett cserélni
sokat jártam pestre szóval nem egyszeri eset volt
és mindig volt pár kanna az autóban
Szinte mind. Egyszerű matek, hogy a nagyobb fordulatszámhoz több üzemanyag kell.
Lada 2107
trabanton-kisfityón kívül mondj már olyan autót ami kevesebbet eszik 70el mint 90el
pályás adatokat nem tudom ott lehet van benne valami, bár aki sóher az úgysem fizet pályadíjat
Akik nem varrógépmotoros autókkal közlekednek azok nem fognak üzemanyagot megtakarítani attól hogy nem 90-100zal hanem csak 70-80nal közlekednek. Cserébe mozgó útakadályt képeznek minden rendes és kevésbé rendes közlekedőnek!

Autópályán a 110-120-szal kamionokat előző tirpákok dettó.. Mármint nem a sebességtől lesz tirpák, hanem attól ha ezt egy olyan autóval műveli ami azért ennél lényegesen gyorsabban is előzhetne.
Sokan azért mennek -10 km/h a megengedett maximumnál, mert pár perc a különbség csak (ők nem az úton akarják behozni a rossz időbeosztásukat) és a mai üzemanyagárak mellett jelentős lehet a fogyasztás különbség +- 10 km/h- nál.
az az igazság hogy mindig mindenki mást hibáztat mindenért
erre elég régen rájöttem már

amúgymeg ha holnaptól felemelnék 90-ről 110-re a határt akkor a nép meg 120-130al mászkálna
én nem is a közrendőrt hibáztatom,hogy mérnek. fejétől bűzlik a hal! mondjuk azt már nehezebben viselem,mikor magyarokat basztatnak cigánybűnözés elleni tüntetésen,de ez már nem gyorshajtás téma....
Tudhato es bevett rendori gyakorlat hogy 10-15 km/h val buntetes nelkul tullepheto.
Evekota kocsivak 60-100-120-140-el megyek es eddig csak lakotton ketszer 70 folott efyszer meg 90 helyett 120-al jott kep.Mindez kb 20 ev termese.Szal az emberi hukyeseg hatartalan de ezt azert ne a yardon verjuk el.
talán nem kellene "rendes" tempóban menni
mert ugye a 120 és a 130 között nem olyan nagy a különbség