Ha ez így volt akkor ok én kérek elnézést a kollégák nevében!
Gondolom a mást nem merek megállítani kollégák vtak!
További balesetmentes közlekedést kívánok.
Azért biztosan találkozol ám rendes kollégával is majd egyszer.
A lekérdezés 5 min volt, szívatás meg többi . Elmentem (80km/h)előttük és ők egy árnyékos parkolóból kiszúrták ,hogy nem jól rendszám 1km múlva már nyakamon szirénáztak már ez vicc . Előttük feszítettem vissza(az ő szemmértékével) a gyári tartót kb 1-2 cm. Egyébként jogkövető ,adófűtető állampolgár vagy .de ha így végezném a munkám a családom már éhen halt volna. A társadalmi megítélésnek és tiszteletnek meg valószínű oka van. Már én se kedvelem a rendőröket(nem a rendőrséket) ,de inkább nevetek és sajnálom,hogy itt tartunk.
Elnézést szeretnék kérni bárkitől akit megbántottam ,de csak a saját véleményemet és tapasztalatomat osztottam meg veletek.
35-el jobban jártál, mint én.
Ugyanis az enyém olvasható volt, és 45-öt szabtak ki rám, lakott területen 85 km/h miatt.
Az az érdekes benne, hogy ott én sose hajtok annyival, mert az 1 olyan szakasz, ahova előszeretettel állnak be mérni. Félreértés ne essék, nem azt mondom, hogy 50-el mentem, hanem azt, hogy nem 85-el.
Erősen gondolkodom, hogy 1 kicsit feljebb tekerem a rendszámtáblát. Ja, egyszer már megfogtak felhajtott rendszámmal, de nagyon rendesek, normálisak voltak. Lehajtották, és mondták, hogy ne nyúljak hozzá, és még 1 fityómba se került.
Amilyen az adjon isten olyan a fogadj isten is!
Aki normális nem arrogáns stb( hiszen csak a munkáját végzi a kolléga) attól még soha nem kértem, kértünk műbizonylatot!Amit lehet sportdob stb és nem kiherélt vacak azzal miért szórakozzunk!
Ha vágott slickkel akar utcán motorozni menjen csak ésszel.
Xenonért sem variálunk ha normálisan használja pl.csak tompítottban és azért, hogy ne üssék el!
Természetesen vannak olyan kollégák akik nem akarnak komfrontálódni a nagy fekete autós bácsikkal(én meg őket kedvelem nagyon )azok szarakodnak ezekkel a dolgokkal.
Azonban ha nyilvánvalóan balesetveszéllyel jár az átalakítás akkor nincsen kec-mec!
Pár éve találkoztam kulturált fiatal rendőrökkel. Bár megbüntettek, lejárt az autóm műszakija, és nem vettem észre egy szót sem szóltam. Jogos volt. T.I. én nyáron motorral járok, és vettünk mosdót és WC-kagylót azt vittem haza autóval. De ahogy van aki kettessel "érettségizik", úgy minden rendőr sem jelesen aki a szakközépből kijön.
Viszont motorosból is van vezérbunkó aki azt hiszi ő szarta a rendőrt.
És ahogy az egyik , úgy a másik sem általános.
Amúgy mennyire veszitek komolyan a műbizonylatokat ?
Frankón nálam kellene legyen kipufogóról, lámpáról, féklámpáról, indexről minden papír ?
Nagy lenne a sértődés, ha befektetném a motor alá E betűt vadászni ?
Minden rendőri egységnél vannak jól képzett kollégák csak sajnos nem sokan már és Ők nem dolgozhatnak mindig!
Nagyrészt a városokon ha szerencséd van akkor fogsz ki jól képzett szakembert!
Nem vagyunk egyformák sajnos nagyon felhígult az állomány!
Vezető intézkedéstaktikai instruktorként olyan kollégákat látok, hogy csak kamillázok.
Megkérdezem miért lettél rendőr:mert nem volt más mivel a határőrségtől áthelyezték anno
de tenni nem tesz érte h rendőr is legyen végre
természetesen itt is van kivétel mert az én állományom pár kivétellel szintén volt határőrségi állomány de bármikor bárhová oda merném küldeni őket mert jól képzett szakemberek(én válogattam őket ki)
Én ennek örülök, hogy arra komolyan is veszik amire felesküdtek.....
De rengeteg terület van, ahová ki sem mennek bejelentésre vagy órák múlva...... gondolják addig rendeződik a dolog vagy megvárják őket a támadók/rablók....gonoszok
Nem szabad általánosítani!
Ha az én beosztottaim nem mennének ki egy helyszínre egyesével tépném le a töküket!
Egyébként ez katonai bcs. csak úgy szólok !
Valóban ne menjünk bele mert ez az Én véleményem meg még sok más emberé akiken segítettünk!
Az hogy 3/4órán át tartott nem az Ő hibájuk ugyanis van millió egy dolog amit el kell intézni közben prió személy, prio gépjármű,szabálysértési előéleti nyilv tartó stb.
A pénzbeszedés meg egy butaság. Naponta dolgoznak járőreim a közterületen és soha nem mondom nekik h ennyit meg annyit hozzanak be.
A bűnözők elfogása a másik mumus mindenkinél!Az nem csak úgy van h hopp és ott egy bönöző és jól elfogom.
Egy dolgot azonban megfigyeltem Magyarországon a focihoz és a rendőrség munkájához mindenki ért.
A rendőr le van szarva mégis ha baj van mindenki azért kiállt!
Az egészben az zavar ,hogy legalább vezesse fel a büntetést ,vegyen elő egy hitelesített mérőeszközt (tőlünk nyugatra) és mérje meg és büntessen, nem pedig ránézésre . Ezek szerint bármit megtehetnek !Ja és ez 3/4 h tartott (nehezen kezelték a golyóstollat )
Biztos a műszak vége volt és kellet a bevétel ,bár csak a tolvajok elfogásában lennének ilyen sikeresek .de külterületen az útszélén állva mondjuk nehéz.
Ha aláírtad akkor már mindegy.
Ezt tarts be és akkor nincs gond:
A B. Függelék B/10. számú melléklete a 6/1990. (IV 12.) KöHÉM rendelethez
A motorkerékpárok és a segédmotoros kerékpárok hátsó rendszámtáblájának elhelyezésére vonatkozó követelmények
I. Rész
Alapvető rendelkezések
1. A melléklet alkalmazási köre
1.1. Ez a melléklet motorkerékpárok és a segédmotoros kerékpárok (a továbbiakban: jármű) hátsó oldalán a rendszámtábla felszerelési helyére érvényes.
II. Rész
Követelmények
2. Méretek
A jármű hátsó oldalán a rendszámtábla felszerelési helyének az alábbiak a méretei:
2.1. Segédmotoros kerékpárok és négykerekű nyitott könnyű motoros triciklik
2.1.1. Szélesség: 100 mm,
2.1.2. Magasság: 175 mm, vagy
2.1.3. Szélesség: 145 mm,
2.1.4. Magasság: 125 mm.
2.2. Motorkerékpárok, háromkerekű járművek 15 kW legnagyobb teljesítményig és négykerekű motoros triciklik a négykerekű nyitott könnyű motoros triciklik kivételével
2.2.1. Szélesség: 280 mm,
2.2.2. Magasság: 210 mm.
2.3. 15 kW-nál nagyobb teljesítményű motoros triciklik és a négykerekű nem nyitott (karosszériával ellátott) motoros triciklik
2.3.1. A gépkocsikra az MR A. Függeléke A/4. számú mellékletében meghatározott előírások érvényesek.
3. A rendszámtábla helyzete általában
3.1. A hátsó rendszámtábla felszerelési helye a jármű hátsó oldalán úgy helyezkedjen el, hogy
3.1.1. a rendszámot azok között a hosszanti síkok között lehessen elhelyezni, amelyek a legnagyobb szélesség külső pontjain átfutnak.
4. A rendszámtábla helyzete
4.1. A hátsó rendszámtábla
4.1.1. merőleges legyen a jármű hosszanti középsíkjára;
4.1.2. legfeljebb 30°-kal dőlhet a függőlegestől - terheletlen jármű esetén -, ha a rendszámmal ellátott oldal felfele mutat,
4.1.3. legfeljebb 15°-kal dőlhet a függőlegestől - terheletlen jármű esetén -, ha a rendszámmal ellátott oldal lefele mutat;
5. Legnagyobb távolság a talajtól
5.1. Terheletlen járműnél a rendszámtábla felszerelési helyének felső széle és a talaj közötti távolság maximálisan 1,50 m lehet.
6. Legkisebb távolság a talajtól
6.1. Terheletlen járműnél a rendszámtábla felszerelési helyének alsó széle ne legyen a talajtól 0,20 m-nél, illetőleg a kerék sugaránál kisebb magasságban.
7. Geometriai láthatóság
7.1. A rendszámtábla felszerelési helyének láthatóságát abban a tartományban kell biztosítani, amelyet két térszög határoz meg.
7.1.1. a függőleges térszöget az a két sík határolja be, amelyek a rendszámtábla felszerelési helyének felső és alsó peremén futnak át, és a vízszintessel azt a szöget zárják be, amelyet az 1. ábra mutat.
7.1.2. a vízszintes térszöget az a két sík határolja, amelyek a rendszám felszerelési helyének bal és jobb szélén futnak át és a hosszanti középsíkkal azt a szöget zárják be, amelyet a 2. ábra mutat.
1. ábra: A függőleges térszög (a felszerelési hely alsó és felső pereme, vízszintes éllel)
Sziasztok!
Ma motorozásom alkalmával begyűjtöttem egy 10e csekket. Azt mondta a "költségvetési szerv" .hogy nem áll jól rendszámom a "szervnek" kifejezetten jó szemmértéke volt 500 km futott gumik ép,hogy megfeleltek ,prizma volt csak a rendszám nem volt megfelelő szögben, ránézésre szöget mért.
MI A VÉLEMÉNYETEK ? Vagy szarni bele és költse a lóvét gyógyszerre.
Azért az oktató felelősségének bebizonyítása nem egyszerű. Lehet, hogy előtte perfekt volt a motoros. Lehetett egy egyedi hiba és akkor már az oktató int is van a slamasztikából.
Én azért motorozok mert szeretek és nem azért mert veszélyes. Ennyi erővel dugdossatok szeget a konnektorba csupasz kézzel, az is veszélyes és még olcsóbb is, mint a motorozás. Ráadásul a konnektornál van rá 50% esélyed, hogy nem találod el egyből a fázist ha meg mégis, nem botránkozik meg aki megtalálja a hullát, nem úgy, mint amikor egy rendes védőfelszerelés nélkül odaveszett motorost kanalaznak éppen a zsákba. Bőrruhában legalább szalonképes még a holttest is. Kicsit morbid de szerintem nem az a hülye aki beöltözik.
az oktató felelőssége ilyenkor, ezek szerint nem megfelelően mérte fel, hogy a tanuló alkalma-e a közútra. De a tanulót is megkefélik, halálos közúti baleset gondatlan okozásáért.
Sok évvel ezelőtt volt egy munkatársnő aki képtelen volt a lábaival autóvezetés közben a pedálok működtetését koordinálni! Pedig vagy 20x nekilátott a tanfolyamnak amíg belátta : Ami nem megy azt ne erőltesse!
Gondolom a mást nem merek megállítani kollégák vtak!
További balesetmentes közlekedést kívánok.
Azért biztosan találkozol ám rendes kollégával is majd egyszer.