Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lehet enyhítő körülmény.
.
.
.
ha lehetne, akkor jönnének majd azzal is, hogy nő....szőke....idős...fiatal....
Ezek nem gondolom, hogy befolyásolják azt, hogy valaki mit csinál.

De igazából mi történt?
Egy tuti, hogy ők biztosan a max megengedett sebességgel közlekednek.
Ilyenkor még az sem enyhítő körülmény, hogy csak tanuló?
Hát igen... a Szlovákoknál tandemben nyomják Ott bele tud nyúlni az oktató. Még egy két ilyen eset és itt is bevezetik.

Szerintem a tanuló lesz a hibás.
Na ez aztán érdekes szituáció.
Amióta rájöttem, hogy a sok nagyokos csak fájdalmat akart okozni amikor azt mondták, hogy a jó méretű bőrruhát csak cipőkanállal tudod felvenni és lecseréltem az 54-est 56-osra azóta beöltözve is kényelmesen megyek. Sőt, a 150-es robogóra is felveszem a bőrruha dzsekijét, rendes kesztyűt és legalább a motoros cipőt bár ehhez az is hozzá tartozik, hogy robogóval tényleg csak ökör módon tudok közlekedni és digitális gázzal. Jelenleg nincs robogóm így biztonságban vagyok.
Én nem vagyok hittérítő de csak az ne öltözzön be:
- akit nem várnak otthon,
- aki szereti a fájdalmat és a hosszas lábadozást,
- aki úgy gondolja, hogy a baleseti sebészeten csak unatkozik a személyzet és munkát szeretne nekik adni,
- aki tesztelői állást kapott egy kötszergyártó cégnél és prémiumot kap a valódi sebeiért

Nem kell teljes halott marhában elmenni a boltig vagy reggel munkába de egy protektoringbe meg egy protektoros farmer is több a semminél.
Ráadásul nekem is repült be már darázs a rövidgatyám szárába és a csípése nem sokkal vétette el a...
Vettem már le csupasz homlokkal 70-nel cserebogarat meg mellel a fáról pottyanó almát.
(akkor még nem volt kötelező a bukó smkp.-ra)
ehhez annyit fűznék hozzá, hogy pont azért motorozunk mert veszélyes.
ha biztonságos motorozást akarnánk akkor a tévében néznénk hogy az obivan hogy teker a pusztán
szóval ha nekem csak full protektorban meg tökömtudja miben lehetne motorozni akkor adnám is el az egész bagázst, inkább bevállalok pár törést-zúzódást(nincs olyan év hogy ne legyen pár hét kényszerpihenőm), de tudjak kényelmesen szabadon motorozni
Hogy ne vádoljon senki részrehajlással...
Ex barátnőm félszemű faterja makk-részegen Simsonogolt haza a kocsmából miközben elaludt és az árok túlpartján elhelyezkedő beton villanyoszlopnak ütközött. A sokat megért Simson kiflibe görbült, a Pestának meg kitört két foga illetve akkorára dagadt a szája, mint Geronazzo Máriának de ezen kívül semmi komoly baja nem lett. Mi ebből a tanulság? Ha már nem öltözöl be a kétkerekű géperejűre rendes védőfelszerelésbe akkor legalább igyál rendesen.
Sokszor elnézegettem ifjú koromban ahogy a sukorói dombról ereszkedtem Babettával hihetetlen majd' 50-es tempóval és mentek el mellettem az országútisok jó 10-20-szal többel nulla védőfelszereléssel... A kis műszálas bringásgatyájuk golyóvá égett maradványait majd a balesetin fogják kiszedegetni a húsukból... Nincs két hete, hogy lefejeltem az aszfaltot Kakucson persz utána még volt egy ki "zöld-kék-zöld-kék-zöld-kék-zöld". Bukó tökéletesen védett pedig nagyot kapott, (Shiro SH-3700) ugyebár kuka, Frank Thomas XTI kesztyű 100% védelem de elfogytak róla a protektorok úgyhogy kuka, a bőrruhát egy helyen varrni kell de kibírta, a Sidi csizma is tökéletesen dolgozott és hibátlan, csak a boka-koptatóját kell cserélni.
Ne és szűk 80-nal mentem a kanyarban amikor meguntam a motorozást és szokatlan talajgyakorlattal leszálltam (némi segítséggel egy másik motoros részéről aki a tükrét sasolva el szeretett volna engedni de ez most nem tartozik szorosan a tárgyhoz). A húzódások már meggyógyultak, a vállam még fáj. Nem merem elképzelni amikor az istenkomplexusos hülyegyerek pacskerban meg pamutprotektoros pólóban előadja ezt a műsort. Mi marad belőle? - még akkor se sok ha bukó volt rajta.
csak van családjuk...... ha meg nincs mehetnek a dögkútba
Te fogod elkaparni a sok elhullott félhülyét?
sima bicikli használatot is kresz vizsgához kellene kötni nem csak a villanyost
na az elektromos kerékpáros az egy külön kategória hülyeségben. Én jogsi hoz kötném a használatát (nem emberi erővel megy). 70 mamóka 30 száguld a kerékpár úton hajt és csodálkozik hogy a kereszteződésben ahol neki is lassítania kéne majdnem elkenik. Ráadásul neki áll feljebb
... azért, mert akkor vagy hasznos a kormánynak, ha egészséges vagy robotolsz és fizeted az adót
de minek kell másnak gondolkozni a nép helyett?
aki hülye haljon meg aztán jólvan. ennyi.
én felveszem a bukót még a szimón is, bár csak azért hogy nem menjen bogár a szemembe
Hidd el kerékpárra is kötelezővé tenném, ha rajtam múlna. Nálunk egy elektromos kerékpáros esett el, nem volt szép látvány. Az agya kilógott a fejéből, szétnyílt a koponyája. Pedig nem haladt ám gyorsan.
nem mondom hogy motoron hülyeség, de pl segédmotoron(nem a 110el hasító berhelt 90es) tök hülyeség
ennyi erővel biciklire is kellene a zárt bukó, meg aki pl az út szélén gyalogol
amúgy nyakvédő nélkül tized annyi védelem nincs mint nyakvédővel
jajjj már ez csak talány.

Ki ne találjátok már, hogy a sisak hülyeség, mert felszeletelem és megeszem a shoei-m
sisakban meg lehet tolókocsiba kerül...... vagy még rosszabb
Ha a sisak a fején lett volna nem hal meg. Ez eléggé javítana a statisztikán. Bár a statisztika a lófaxt sem érdekli. A családját viszont annál inkább....
Ez a töredék! Nem véletlenül találták ki, hogy kell.
Pár éve nálunk egy 3 gyerekes 30-as postás halt meg sisak nélkül, dolgozott és azt sisakban házról házra járva nem lehet túl hatékonyan teljesíteni és elesett, fejsérülés.......persze a lentebbi áldozat azért tett azért, hogy ne ússza meg könnyebben, neki gondolom nem munka miatt nem volt a fején sisak....
sajnálatos baleset,részvétem! de az mennyivel javítana az eseten,ha sisakkal a fején,jogosítvánnyal a zsebében hal meg? semmivel. mert olyan is volt már sok...ment az öreg Simsonnal,teljesen szabályosan,sisak,jogsi...stb.Eléugrott 1kutya,elesett és meghalt...kész.Balesetek mindig lesznek,amíg van ember és jármű.
"Meghalt egy 29 éves motoros férfi Halmajon vasárnap este - tájékoztatott a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője hétfőn.

Gaskó Bertalan közölte: a helybéli férfi a település Kossuth utcájában közlekedett segédmotor-kerékpárjával, és eddig tisztázatlan körülmények között lesodródott a baloldali útpadkára, érintőlegesen egy fának ütközött, majd felborult járművével.

A helyszíni szemle megállapította, hogy a motoros vezetői engedély és bukósisak hiányában vezette járművét."

MTI