Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elég karcsú a keret, hogy minden kritériumodnak megfeleljen.
Yamata XT, TT, TTR600, XR400, stb.
http://www.expressz.hu/secure/showAdvert.do?rid=1&aid=28381124&cid=46
Szép estét mindenkinek!

50-es enduróm erős búgó hangot ad, amely a sebesség növekedésével fokozatosan erősödik. Az első kerék menet közben enyhén mozog oldalirányba is, 1-2 mm-t.

Én első kerék csapágyra tippelnék, de várom az ötleteket, milyen hiba lehet.

Előre is köszönöm a tanácsokat!
Köszönöm.
ez is jól sikerült!
Egy ilyen motornál a fogyasztás a legutolsó szempont, arra fogod a legkevesebbet költeni...
Azért a legfontosabb kérdés: mire akarod használni?
hali a 2t lezabálja a gatyid is mivel fiatal vagy tulteng bened az adr.....n ugy is meghuzgálod a fülit, nekem csak 125ösöm volt/cagivawmx/ alapbol 7ligyit evet de mikor a pályára kimentünk mokázni hát hamar ürült a tank pedig én csak nagyon amatör szinten üzőm. turázni jobban szeretek ara meg a 4t nagyon tökéletes a 125 ös 2t endurm is 6ligyit bevet/ nem poweres volt/igen a 4tben több a vezérlő alkatrész ezél joval drágább is a javitás de ha egyszer megcsinálod azért ha nem turod vele a főldet meg a mocsárt meg oda figyelsz rá elég sokáig elmegy azis,szerintem egy kicsit eltulozák a 4t szerviz igényét azért biztos nem ugy tervezik hogy 2kör után dugo csere megstb ,olaj időben lecserélése és szürőké az nagyon fotos
Próbáltam én is mindkettőt,nekem ez jött be. Remélem nem tűnök elvakultnak.
Meg hát egy 2üteművel élvezetesebb is motorozni.


Már akinek ! én speciel vissza nem ülnék 2t-re..
Az ne legyen szempont!
Ha normálisan van karburálva (nem túl dús, de nem is túl szegény keverékre nehogy megragadjon) akkor nem fogyasztanak olyan sokat. Persze többet mint egy 4ütemű, meg drága is a benzin, de a fogyasztásbeli különbségnek a 10szeresét ráfogod költeni a 4üteműre ha blokk felújításról van szó. És azért 10év alatt elég sokat kap egy motor. Használt motornál általában blokkbontás az első feladat sajnos.
Meg hát egy 2üteművel élvezetesebb is motorozni.
hát lehet hogy az lesz... de azok meg nagyon zabálnak... :S
Ebben az árkategóriában szerintem jobb ha 2ütemünél maradsz.
2-300.000Ft közt milyen 4T gépek a legjobbak? (fogyasztás,lóerő,megbízhatóság,váz erőssége szerint?)
most álok motorvétel előtt és nem tudom mit kellene..
hali,
elég sok cross szett megfordult már a kezeim között. a ONE defcon szettek szerintem az egyik legjobbak ma a piacon. súlyban van náluk könnyebb (pl thor flux), de minőségben, kidolgozásban, tartósságban nehéz überelni.
a carbon szetteket (ez az olcsóbb) már inkább átlagosnak mondanám. nem rossz, de nem is kiemelkedő a saját árkategóriájában. bátran oda teheted egy fox 180 mellé azt is.
és ezt nem azért mondom, mert ONE-t (is) árulok. sok próbálgatás után ejtettem ki a sorból a Thor-t, TLD-t, FOX 360-at, a most használt ONE Defcon szettért cserébe. nem bántam meg.
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-28274534/

Vegyét
ek-Vigyétek!
One Industries Cross ruhákról tud valaki valamit ?
Milyen , Mennyire Jó, esetleg vannak e hiányosságai.?
Azok véleményét kérem igazából akiknek van , vagy volt már és tudnak róla mondani reális tapasztalatot.
köszi.
akkor kevés az akaratom,valamilyen szinten igaz mert ebben a szar helyzetben még kedvem sincs motorozni
Sziasztok!
Eladó a motorom: www.kepesmotor.hu/suzuki-kross...
Szia! Először is ez nem verseny,hanem egy rendezvény! adatlapomon van email ott írj és leírok mindent! üdv
egyébként el lesz halasztva a nagy porra való tekintettel!amennyiben lesz eső,úgy a következő hétvégén lesz megtartva!
ki tudom törölni a hozzászólásom? hogy nehogy gáz legyen, sajnos még új vagyok ebben a műfajban és nem tudtam hogy mi folyik, még egyszer elnézést! köszi, majd nála érdeklődöm
Talán "gecsa" nevű fórumozónk
Sorry, de tudsz segíteni?
Halkabban, az isten szerelmére, látod, mi lett az egri utcai versenyből is. A MAMS nem alszik.