Lehet hogy az a gondod hogy túl sok benzint kap és nem tud elforogni a power nyitásig. De látatlanba nehéz az ilyet megmondani.
De szerintem bízd hozzértőre a rossz karburálással tönkre lehet tenni a motort.
Segitség miért van az, hogy a powerem nem mindig nyit, vagy később nyit. a karbira gondolok én mert marha fekete a gyertya is. (rm 250 2T) hogy álítsam, vagy más a baja
Te magad adtad meg a választ a kérdésre, ha hamarabb ynitna akkor ugyanúgy gyenge lenne amotor alsóbb fordulatszámokon, mivel a 2T köztudottan magas fordulaton él igazán, főleg ha egy kihegyezett versenymotor, ami magasabb fordulatszámra van hangolva, vezérlés (a henger nyílásai), kipufogó stb.
Lehet, hogy van itt pár ember, akinek valóban nem kell bemutatni a powerszelepek fajtáit és működését, de ahogy olvasgatom az írásod, neked vannak homályos pontok bőven.
sziasztok
egy elméleti kérdéssel fárasztanálak titeket.
Ugye van a power szelep gondolom nem kell senkinek bemutatni.Ugye a definició ugy szól hogy a power szelep alacsony fordulaton segit a 2t motor nyomatékos lenni a kipufogó csatorna leszükítésével .Mert ha ez nem lenne azokkal a csatornákkal amik vannak a gépeket csak tögázzal elhetne elidnunli ami ugye nem lenne valami fasza.De akkor miért van hogy a legtöbb motornál csak közép-magas fordulat szám tartoményban nyit ki addig nem
Sziasztok!
Segítségeteket kérném a következő típushoz.
Honda XR650R, arra lennék kíváncsi hogy a blokk élettartalma mennyire strapabíró ezeknél a típusoknál.
Tudom hogy minden használatfüggő de úgy általánosságra gondolok.
Km-ben körülbelül mennyit kellene elmenniük amíg, hajtókar, főtengely, dugattyú, gyűrű cserélne szorulna.
És ezek alkatrészek ára is érdekelne még, mennyibe fájhatna egy ilyen műtét a gépen?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Megtudná valaki mondani nekem ,hogy milyen papírok kellenek nekem ha ki szeretném vinni a motorom az országból! Elég adásvételi vagy kell hozzá valami más papír is!? Romániába szeretném vinni a motort és ugye ott még van határ és mivel a kxf en nincs rendszám nem vagyok tisztában azzal ,hogy mi a rendje a dolognak. Ha valaki tudná vagy van illetékes ismerőse megköszönném ha segítene ebben nekem ,nehogy véletlen belém kössenek a határon vagy esetleg el akarják venni a Román rendőrök a saját motorom! Köszönöm elöre is !
Szevasztok!
Segítségeteket kérném.Olyan endúrómotort szeretnék venni 300.000 forint környékén,ami nem vagy nem erősen pénztárca gyilkos módon üzemórás,van alaktrész hozzá,nem zabál be sokat,korát mehazudtolva is megy mint a golyó. 80 kg körüli vagyok és 180cm magas eddig egy cr250 em volt de versenykrossz nekem hobbistának túl nagy falat ha az anyagi részét nézzük.
Köszi a segítségeteket!
De szerintem bízd hozzértőre a rossz karburálással tönkre lehet tenni a motort.
egy elméleti kérdéssel fárasztanálak titeket.
Ugye van a power szelep gondolom nem kell senkinek bemutatni.Ugye a definició ugy szól hogy a power szelep alacsony fordulaton segit a 2t motor nyomatékos lenni a kipufogó csatorna leszükítésével .Mert ha ez nem lenne azokkal a csatornákkal amik vannak a gépeket csak tögázzal elhetne elidnunli ami ugye nem lenne valami fasza.De akkor miért van hogy a legtöbb motornál csak közép-magas fordulat szám tartoményban nyit ki addig nem
Segítségeteket kérném a következő típushoz.
Honda XR650R, arra lennék kíváncsi hogy a blokk élettartalma mennyire strapabíró ezeknél a típusoknál.
Tudom hogy minden használatfüggő de úgy általánosságra gondolok.
Km-ben körülbelül mennyit kellene elmenniük amíg, hajtókar, főtengely, dugattyú, gyűrű cserélne szorulna.
És ezek alkatrészek ára is érdekelne még, mennyibe fájhatna egy ilyen műtét a gépen?
Válaszotokat előre is köszönöm!
http://www.kepesmotor.hu/kross...
Msn:www.potizsombi@ci
tromail.hu
A majsai pályáról tud vki valamit? Milyen?
Köszi hogy segíteni próbáltál,de én motorozni akarok nem erőlködni.Hatalmas dömper a "Big dr" :)
Megtudná valaki mondani nekem ,hogy milyen papírok kellenek nekem ha ki szeretném vinni a motorom az országból! Elég adásvételi vagy kell hozzá valami más papír is!? Romániába szeretném vinni a motort és ugye ott még van határ és mivel a kxf en nincs rendszám nem vagyok tisztában azzal ,hogy mi a rendje a dolognak. Ha valaki tudná vagy van illetékes ismerőse megköszönném ha segítene ebben nekem ,nehogy véletlen belém kössenek a határon vagy esetleg el akarják venni a Román rendőrök a saját motorom! Köszönöm elöre is !
Segítségeteket kérném.Olyan endúrómotort szeretnék venni 300.000 forint környékén,ami nem vagy nem erősen pénztárca gyilkos módon üzemórás,van alaktrész hozzá,nem zabál be sokat,korát mehazudtolva is megy mint a golyó. 80 kg körüli vagyok és 180cm magas eddig egy cr250 em volt de versenykrossz nekem hobbistának túl nagy falat ha az anyagi részét nézzük.
Köszi a segítségeteket!
http://youtu.be/-tt-36KUkQo