valaki nem tud valami részletes motor szerelési útmutatós oldalt? (nem baj ha nem magyar, mert csak a kép érdekelne) én is tudtam eggyet csak már nem emlékszek az oldal nevére.. robbantott rajzos volt és lehetett mindenféle motorra rajzot találni megvoltak számozva az alkatrészek még a csavarok is és az oldal alján volt egy lista a számokkal eggyüt hogy pl: enyi és enyibe kerül és mondjuk gyertyánál a fajta vagy dugónál a méretek... előre is köszönöm ha valaki tud egy oldalt mondani vagy ezt ismeri!
a telószárak alján a visszafelé csillapítást keményítsd. Ajánlom hogy először tekerd ki teljesen puhára (amugy valószinűleg valahol ott van) és számold meg hány fokozatban tudod keményíteni... ha megvan középérték és onnan kezd hangolni érzésre hogy mikor hogy viselkedik. Ezt főleg rumplis pattogós részen tudod nézni és kanyarban.
endurozni a yami az szerintem jobb mert a rugózásuk lágyabb mint a többié meg ahogy elnézem ezt a típust ez pályán is meg állná a helyét a crt keményen pályára teremteték de ez csak az én véleményem
üdv mindenkinek VÉLEMÉNYETEKET szeretném kikérni ha tudtok segiteni,,
RMZ 250 K5 mocim elsö telojárol lenne szó..
olyan probléma van vele h egyszerüen nem lehet az uton tartani.. kanyarodni nem lehet vele lejtön lefelé minden irányba megy olyan mintha jégen motoroznék vele..
a telorol tudni kell h ha kiveszem a mocibol tökéletesen jár puha szelepelve van..friss olaj tökéletesen müködik..még a motorba is ha lenyomom de ha megyek vele egyszerüen nem lehet az uton tartani balra jobbra megy egyenes uton is ... talán a rugó lehet egyik erösebb? vagy a felni ütést kapott vagy mi lehet? a lemezek a belsejében is jók ..ha tapasztaltatok ilyet és megoldódott a probléma kérem segitsetek köszönöm..
Sziasztok,kérlek adjatok tanácsot Valahogy úgy érzem,a hátsó rugóstagot sehogysenem tudom a magasságomhoz állítani.A service manuál miliméterjeit követve úgy érzem,alacsony lett,pedig 183 cm vok,ami nem sok,515mm-re írja ráülve,600mm-re ha bakon fennt lóg,535-re azt hiszem,ha kerekein áll,de hiába a számok,sztem alacsony.Honda CR125
Eladó egy szép és megkímélt állapotú bukó!Fél évet használtam!
A bukóhoz jár az eredeti táskája és a pót csavarok. A komplett egész belső rész kivehető, mosható. Minden egyes alkatrésze külön is rendelhető!
Dupla "D" gyürüs csattrendszer, polikaronát héj szerkezetü, korszerü levegöztetö rendszerrel.
Nagyon kényelmes és komoly bukó!
Ár:28000Ft
hát talán ezekre valami régebbi verseny enduro jó lenne 300e.még biztos lehet kapni egyszer látam kereskedésbe fura is volt mert nem volt testes mint a régi endurok de karcsu sem volt mint a krosz mocik talán a 2közöt, és voltak más srácok is a boltban ők mondták mi is ez 4t volt és nagyon jol nézet ki
Megérkeztek a 2012-es KX-250F KX-450f Klx-450r crossz enduró motorok!
Steelhorse Motor Kawasaki Pécs
motor vétel előtt álok és nem tudom eldönteni hogy melyik lenne jobb? melyik érné meg jobban?
egy 125ccm cross (2t) (honda cr 125)
vagy egy 200ccm enduro (2t) (yamaha wr 200)
1997-2003 közti évjárat
terepmotorozásra kellene és havonta 1x-2x crosspálya...
ezek debilek öcsém
http://youtu.be/tMLqQBoq-qg
RMZ 250 K5 mocim elsö telojárol lenne szó..
olyan probléma van vele h egyszerüen nem lehet az uton tartani.. kanyarodni nem lehet vele lejtön lefelé minden irányba megy olyan mintha jégen motoroznék vele..
a telorol tudni kell h ha kiveszem a mocibol tökéletesen jár puha szelepelve van..friss olaj tökéletesen müködik..még a motorba is ha lenyomom de ha megyek vele egyszerüen nem lehet az uton tartani balra jobbra megy egyenes uton is ... talán a rugó lehet egyik erösebb? vagy a felni ütést kapott vagy mi lehet? a lemezek a belsejében is jók ..ha tapasztaltatok ilyet és megoldódott a probléma kérem segitsetek köszönöm..
Holnap megy valaki itt a közelbe pályára?
Szavazzatok és osszátok meg lécci!
Köszi
Nem tudja valaki hogy az ivózsákokhoz lehet e külön olyan "szopókát" kapni amire rá harap az ember?
Szombat,enduro,ha valakit érdekel galériában is fennt van.kb 100 km
A bukóhoz jár az eredeti táskája és a pót csavarok. A komplett egész belső rész kivehető, mosható. Minden egyes alkatrésze külön is rendelhető!
Dupla "D" gyürüs csattrendszer, polikaronát héj szerkezetü, korszerü levegöztetö rendszerrel.
Nagyon kényelmes és komoly bukó!
Ár:28000Ft