A pályádijjat vagy akkor fizeted ha kimegy a karbantartó, vagy az Érd és Tárnok közti benzínkuton leadod a fiuknak ( mi igy szoktuk ) és egy ezres.
Az biztos hogy még pár évig lesz annyit lehet tudni.
Aztán valamikor persze fel fogják tölteni sittel a bányát, ahogy tervezték is. ( a 4-es metro építési szemetét tervezték oda de szerencsére mighiusult )
Valaki tudja, hogy hány lovas lehet egy CRM 125-ösre feltett 180-as Malossi henger? Lenne egy ilyen gép cserélhető, és érdekelne, hogy vajon a gyári 125-ös 29 LE-s hengert miért cserélték le Malossi 180-asra? Egyébként a motor '94-es.
FS650-re szavaznék én is inkább, főleg ha sm-re használnád többet, az enduro futómű hígfos puha sm-re...
megoldható persze, mondjuk ha radiális első fék van már rajta (azt hiszem 2007-től) akkor kicsit bajosabban
mindent egybevetve sm-ből jóval olcsóbban tudsz endurot faragni, mint fordítva
ha zavar hogy endurora kemény az eleje, pár tízezerért tudsz bele venni enduro első telót, sm telók viszont gedva drágák, ugyanez a helyzet a kerekekkel
550-ből jóval kevesebb van, így használt/bontott alkatrész szempontból is jobb választás lehet a 650, Palcsee-nak kb nem tudsz olyat mondani ami nincs neki...
meg ugye 550-ből nincs is gyári sm...
Üdv mindenki!ha vki tudna segiteni azt megköszönném! nagyon érdekel a cross ill endorozgatás és el szeretnék kezdeni vhol versenyszerűen!mi kellene ehhez segitségeket köszi elöre mindenkinek!
Hát igazából supermotoként lenne használva első sorba , meg endurózni vele ősszel amikor szarabba az idő.
Szerinted egy fs650-et lehetne használni néha enduróként vagy nem igazán összehozható?
Krosz csizma javításában valakinek tapasztalata ? konkrétan egy f3 ról van szó : elvált a műanyag résznél a varrás a csatok mellet a lábfejnél ! ki javított már ilyet ? ki foglalkozik ilyen csizmák javításával ?
FE=enduro
szervízigényesség... ugyanannyira szervízigényes mint bármelyik üó-s enduro, meg ugye nagyban függ az előző gazdájától, ha kikapsz valami fost a gatyád is ráköltöd - bár ez igaz bármelyikre
mire akarod használni?
525 exchez képest talán kicsivel erősebb, 40 ccm-vel csak több van benne, nem mintha endurozni nem lenne gedva erős mind2,
futómű ugyanaz a WP, fékek dettó egyeznek, alkatrész árak is kb egyeznek
Helló!Valaki tudna pár dolgot mondani nekem a husaberg fe 550ről.
Ilyenekre gondolok hogy szervízigényesség meg ilyenek. Végülis ez cross vagy enduro? Mundjuk exc 525höz képest hasonlóságok és külömbségek?
Sziasztok!Égető probléma,nektek lehet....ismerős nekem még új,szóval 2003 RM125 komplett váltó,vagy fogaskerekek,darabra,bármilyen megoldás érdekel,ha valaki tud valamit,megköszönönném.Horror áron van az E-bay posta sajna
Akinek sok a szavazata vagy plüss figura vagy ratyi buzi,szavaiddal élve mind mind csókos pesti irodás:)A nagy magyar egyenjogúság diadalmaskodik még egy ilyen szarban is Kerkyra
www.invazio.com vizespóló Mónika a párom légyszi szavazzatok rá,galériában fennt van a motorommal,e-mail-t nézd miután szavaztál ott írják jóvá,10szer szavazhatsz napi egy
Sziasztok!
jó rég jártam erre...
Valakinek ha kell egy Oakley Crowbar, nekem van egy eladó.Ilyen színben, minden megvan hozzá,amit adnak hozzá (tok,letépőfóliák) és adok hozzá egy füst színű lencsét is.
Ja és EREDETI, ÚJ!
Ára 15000.
A pályádijjat vagy akkor fizeted ha kimegy a karbantartó, vagy az Érd és Tárnok közti benzínkuton leadod a fiuknak ( mi igy szoktuk ) és egy ezres.
Az biztos hogy még pár évig lesz annyit lehet tudni.
Aztán valamikor persze fel fogják tölteni sittel a bányát, ahogy tervezték is. ( a 4-es metro építési szemetét tervezték oda de szerencsére mighiusult )
Remélem tavaszra össze jön a lóvé rá.
megoldható persze, mondjuk ha radiális első fék van már rajta (azt hiszem 2007-től) akkor kicsit bajosabban
mindent egybevetve sm-ből jóval olcsóbban tudsz endurot faragni, mint fordítva
ha zavar hogy endurora kemény az eleje, pár tízezerért tudsz bele venni enduro első telót, sm telók viszont gedva drágák, ugyanez a helyzet a kerekekkel
550-ből jóval kevesebb van, így használt/bontott alkatrész szempontból is jobb választás lehet a 650, Palcsee-nak kb nem tudsz olyat mondani ami nincs neki...
meg ugye 550-ből nincs is gyári sm...
ma pont ráértem volna, csak nem nézem olyan sűrűn a fórumot, majd legközelebb
Szerinted egy fs650-et lehetne használni néha enduróként vagy nem igazán összehozható?
Krosz csizma javításában valakinek tapasztalata ? konkrétan egy f3 ról van szó : elvált a műanyag résznél a varrás a csatok mellet a lábfejnél ! ki javított már ilyet ? ki foglalkozik ilyen csizmák javításával ?
Valakikhez lehetne csatlakozni egy kis endúrózásra Budaörs-Érd-Sóskút környékén esetleg.....se?
SX 250 tank 2006
EXC 250 tank 2005
SX 450 hátsó dob
EXC 250 hátsó lengövilla
EXC 450 Brembo 1.fék kompletten
2t sx,exc hütök 2db
Shift mez L
70 660 52 61
szervízigényesség... ugyanannyira szervízigényes mint bármelyik üó-s enduro, meg ugye nagyban függ az előző gazdájától, ha kikapsz valami fost a gatyád is ráköltöd - bár ez igaz bármelyikre
mire akarod használni?
525 exchez képest talán kicsivel erősebb, 40 ccm-vel csak több van benne, nem mintha endurozni nem lenne gedva erős mind2,
futómű ugyanaz a WP, fékek dettó egyeznek, alkatrész árak is kb egyeznek
Ilyenekre gondolok hogy szervízigényesség meg ilyenek. Végülis ez cross vagy enduro? Mundjuk exc 525höz képest hasonlóságok és külömbségek?
jó rég jártam erre...
Valakinek ha kell egy Oakley Crowbar, nekem van egy eladó.Ilyen színben, minden megvan hozzá,amit adnak hozzá (tok,letépőfóliák) és adok hozzá egy füst színű lencsét is.
Ja és EREDETI, ÚJ!
Ára 15000.