Sziasztok! Olyan problémám lenne,hogy lenne egy Yamaha TT600R motorom és indításnál fehéren füstöl a karbi körül,ha odahúzod melegen is enyhén füstöl fehéren! Karbit kipucoltuk friss olaj,szűrő van benne! Mi lehet a baj? Előre is köszönöm!
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy mi lehet a probléma ha egyszer csak elment az alapjárat. Próbáltam állítani, de vagy túl magas, vagy ha visszább veszem leáll. Az alany egy 2004-es Suzuki RMZ 250. Mióta ez történt elkezdett durrogni is egy kicsit. Válaszokat előre is köszönöm.
egy cross sisakon szerintem a biztonság nem annyira lényeges mint egy utcai harcosén, itt azért nem fogsz a fejeden csúszni az aszfalton 50 métereket
ha meg 120felett lefejelsz egy fatörzset akkor a legfaszább bukóban is kitörik a nyakad
én ezt így látom
szerintem terepen az egyik legfontosabb a súly, utána a szellőzés
amúgymeg mielőtt túl sokat agyalnál próbáld fel őket lehet épp a legfaszább paraméterű cucc nem is passzol a fejedre úgy mint mondjuk a harmadik helyezett
pl nekem 10 bukóból 9 úgy nyomja a fülem hogy 2-3 óra múlva már fáj
Sziasztok!
Én még mindig sisak ügyben vergődök.
GD az előző három (Thor Sector MIPS, Fox V1 mvrs,Bell MX-9 MIPS) kiszemelt közül egyértelműen a Bell sisakot írta, és sok jót is látok róla a neten. Viszont kíváncsi vagyok a véleményekre, mert az alábbi sisakokról nem sok anyagot találok, viszont tetszenek.
Nolan N53 sisakról mi a véleményetek?
Esetleg Oneal 5 vagy 8 series?
Még ezek közül is a Bell MX-9 MIPS a nyerő, ha a biztonságot nézem?
Köszi
EBay-on anno kattan olyan cdi-t a karbis 450-eshez amiben többfajta gyújtás térkép volt egy kapcsolóval lehetett állítani
Olyan 70 ezer környéke volt 4-6 éve
Én Husaberghez vettem innen https://www.hpi.be/item.php?item=ST5051L utángyártott gyújtást, sokkal olcsóbb és sokkal jobb volt mint a gyári amal sem.
Csak ajánlani tudom, nekem utána sose volt gyújtás problémám, előtte mindig...
Sziasztok!
Visszaülnék motorra lassacskán és régi álmomat a terepmocizást valósítanám meg.
Elsősorban földutas endurózgatások érdekelnének, aztán tapasztalattal majd durvulna a betegség.
Létezik olyan térkép, ahol tudom csekkolni, hogy egy rendszámal rendelkező enduro motorral milyen földúton tudom csapatni (ami nem természetvédelmi terület, vadászok és egyéb önjelölt rendfenntartók sem basztatnának...) tehát ami közútnak számít, de nincs szilárd burkolata.
Mielőtt beleinvesztálok többszázat, jó lenne tudni, hogy tudom-e majd használni arra, amire való (nem akarok szfalton utánfutózgatni vagy lábon menni több10km-t, hogy csapathassak egyet).
Háj! Jártam hébe-korba romcsiba míg le nem zárták a határt. Most is mentem volna, de helyette csak a sztríten csapatok itthon. Az utolsó Bergemet Bencsikéknél kótyavetyéltem el és egy háromszázast vettem az árából Attilától, de annak is már 5éve
A rendszám egyébként csak azért kell, hogy ne kelljen utánfutózni, meg menekülni sincs kedvem. Földúton kB 20km meg minimális aszfaltút és Pannonhalmán vagyok a pályán.
Az Oneal 5 helyett a 7 series EVO
ha meg 120felett lefejelsz egy fatörzset akkor a legfaszább bukóban is kitörik a nyakad
én ezt így látom
szerintem terepen az egyik legfontosabb a súly, utána a szellőzés
amúgymeg mielőtt túl sokat agyalnál próbáld fel őket lehet épp a legfaszább paraméterű cucc nem is passzol a fejedre úgy mint mondjuk a harmadik helyezett
pl nekem 10 bukóból 9 úgy nyomja a fülem hogy 2-3 óra múlva már fáj
Én még mindig sisak ügyben vergődök.
GD az előző három (Thor Sector MIPS, Fox V1 mvrs,Bell MX-9 MIPS) kiszemelt közül egyértelműen a Bell sisakot írta, és sok jót is látok róla a neten. Viszont kíváncsi vagyok a véleményekre, mert az alábbi sisakokról nem sok anyagot találok, viszont tetszenek.
Nolan N53 sisakról mi a véleményetek?
Esetleg Oneal 5 vagy 8 series?
Még ezek közül is a Bell MX-9 MIPS a nyerő, ha a biztonságot nézem?
Köszi
Olyan 70 ezer környéke volt 4-6 éve
Csak ajánlani tudom, nekem utána sose volt gyújtás problémám, előtte mindig...
de az agyad eldobod olyan drága lesz és ugyanolyan szar mint ami rajta van :)
Védett területeket tudod kerülni, de az út az már nehezebb téma.
Néhány lehetőség:
http://web.okir.hu/map/?config...
http://webgis.okir.hu/tir/
Garminhoz biztosan van védett területek felület.
A topoguide jó alap.
Visszaülnék motorra lassacskán és régi álmomat a terepmocizást valósítanám meg.
Elsősorban földutas endurózgatások érdekelnének, aztán tapasztalattal majd durvulna a betegség.
Létezik olyan térkép, ahol tudom csekkolni, hogy egy rendszámal rendelkező enduro motorral milyen földúton tudom csapatni (ami nem természetvédelmi terület, vadászok és egyéb önjelölt rendfenntartók sem basztatnának...) tehát ami közútnak számít, de nincs szilárd burkolata.
Mielőtt beleinvesztálok többszázat, jó lenne tudni, hogy tudom-e majd használni arra, amire való (nem akarok szfalton utánfutózgatni vagy lábon menni több10km-t, hogy csapathassak egyet).
Köszi szépen!
Sisak választásában kérnék a tanácsokat. Hobbi endurozásra használnám kezdőként.
Thor Sector MIPS
Fox V1 mvrs
Bell MX-9 MIPS
Melyiket ajánljátok a három közül?
Köszi
Hívd fel aztán majd mondja a tutit