250 2t-t hajtok. Az első motoromat amikor megvettem leszedtem róla a hengert, dugót aztán kimértem rajta mindent. Minden szerviz határon belül volt. A gyerekemmel közösen több mint 1 éven keresztül hajtottuk pályán. Egyik barátom megvette és ő is hajtotta 1 évet pályán és utána cseréltünk benne dugót.
A szerviz füzetben nem csak üzemóra van megadva hanem kopásból adódó csere határ is. (Ezt is a mérnökök írták oda sőt lehet, hogy ők adták meg)
Amúgy4,5 vagy 7,5 óránként ajánlott cserélni a dugót de úgy hogy a hengerfejet is le kell venni mindig és a blokkot is szét kell húzni főtengely ellenőrzéshez. És fél időben pedig a váltó ellenőrzéshez kell széthúzni. Tehát három üzemóránként fullra szét kell szedni a motorokat.
Az üzemora nem csak a kopásrol szol,hanem az anyagfáradásrol is,amihez szinte mindegy milyen fordulaton használod,mivel az a hőingadozásrol szol. A kopás függvénye természetesen a forgás.
A megadott óraszámnál kell kicserélni, a mérnökök nem véletlenül határozták meg az óra számot. Egyépként ha szétesik többször annyiba fog kerülni. Én ezzel nem spórolnék.
hali üzemóra és üzemóra közt is van különbség nyilván amit csontig nyeleznek minden nap az 30 üzemórás de amivel csak meggyegetnek az eltolódik egy kicsit de ez csak az én véleményem ha nem igy van a többiek kijavitanak
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne, hogy hogyan működik egy üzemóra számláló? Onnan kezdi el számolni az időt, ahogy beindul a motor, vagy egy bizonyos fordulatszámtól? Apropó tévhit az, hogy ha 4-5 ezres fordulattal megyek egy crossmotorral, akkoris kell dugó csere 30 üzemóra után, vagy akkor még felesleges?
Amúgy4,5 vagy 7,5 óránként ajánlott cserélni a dugót de úgy hogy a hengerfejet is le kell venni mindig és a blokkot is szét kell húzni főtengely ellenőrzéshez. És fél időben pedig a váltó ellenőrzéshez kell széthúzni. Tehát három üzemóránként fullra szét kell szedni a motorokat.
kötelező!
versenytemponál egy huszonöcsivel kötelező,
nade 4-5 ezres pötyögésen, na hagyjatok már ilyen hülyeséggel..
Megjöttek a térdvédőgépek?
beinditod - számol
leállitod - nem számol.
Olyan kérdésem lenne, hogy hogyan működik egy üzemóra számláló? Onnan kezdi el számolni az időt, ahogy beindul a motor, vagy egy bizonyos fordulatszámtól? Apropó tévhit az, hogy ha 4-5 ezres fordulattal megyek egy crossmotorral, akkoris kell dugó csere 30 üzemóra után, vagy akkor még felesleges?
elküldenéd nekem?az e-mailemet tudod!
tesómnak kéne kíváncsi a fiú
http://youtu.be/wNnaSOyTGRA
lám akinek volt esze kikerülte az egész mezönyt.