Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ütemváltás. Mondjuk az se baj, ha megmarad.
Nem, a "keme" nem onnan ered, a nevemből.
A szerelővel kapcsolatban: Én sok mindent megcsinálok itthon, egy fékbetétcseréért nem viszem szervizbe a motort stb., de a teleszkóp nem játék, ha pályán mész. Én múlt héten elvittem a Yamaha Fehér-hez az enyémet, a jobb első elfolyta magát (3 évet bírt a gyári szett), párban lett javítva, a gyári Kayaba porvédők-szimmeringek, olaj. Szombaton ki lett próbálva, nagyon szépen dolgozik, állítanom sem kellett rajta.
Nem ez volt a LEGOLCSÓBB megoldás, de eddig mindig kiderült, hogy a legolcsóbb a legrosszabb is egyben.
köszi "keme"!legalább vki adott egy normális választ.nem azt hogy küld szerelöhöz.csak a kíváncsiság hajt:-))))))na megb az mikor ülök rá és döngetek.amugy Kemecsei vagy?
Hát igen. Van, aki így csinálja, meg lennél lepve, hányan és kik.
Elvileg 78%-ban jó megoldás, gyakorlatilag a 21% oxigén jobban melegszik munka közben, és belülről oxidál. Meg a fene tudja, én nem értek hozzá, de legalább nem is teszek úgy, mintha igen.
na és mivan akkor ha levegövel nyomom fel központi telót?sokan azt mondják az is jóóóóó?
Nem is vettem annak, én csak föltettem, nem tisztem más motorját eladás előtt letisztázni.
Így eladó, ahogy van.
nem baszogatás...
Ezek szerint van még mit költeni rá... (vagy elviszi valaki így)
Talán túl jó is...
ez sem rossz, valamivel olcsóbb is lehet:
motul
vidd el megcsináltatni bárhova (pl. Déczi), 16-ért megcsinálják normálisan. Otthon jó nagy szopás csinálni, próbáltam. Olaj is más fajta kell bele mint előre
az állítási lehetőségnek is a végén van...
Sziasztok !
Olajat szeretnék cserélni a motoromba (yz 250)
Milyet ajánlotok?
www.webrobogo.net/webshop/Hajt...
ez elég jó?
Nem sajnos. Az en esetemben a szimmering eresztette el az olajat. Elvittem szervizbe, megcsinaltak...de mondtak, hogy lesz vele meg problema, mert kavicsfelverodeses lett a kromozott szár, az ette meg a szimmeringet. Lett is fél éven belul.
hellosztok!na szóval nekem olyan problémám van,hogy a köponti telom naon lassan enged vissza.itt már irták hogy vszínüleg olaj lesz.de hol tölötm fel ,mit csavarjak ki,mit ne.de már hallotam olyat is hogy a tartály alatt van egy szelep és ott levegöt nyomjak bele.hogy mit csináljak,mert már idegesit.tudna vki némileg részletesebben segiteni.(kawa kx 250,és kayaba típusu)
es azt nemtod hogy anélkül hogy kimenne belöle a gáz,fellehet-e tölteni a telot?
Ez tényleg laza (volt). Már OK, de így hozta el haver, hogy lőjjek pár képet róla...
Lánc és fogaskerék cserés lesz rajta, amint látszik esztétikailag vannak rajta kifogásolnivalók... egyébként alig egy hónapja volt egy elég költséges felújítás, de most hirtelen meg nem mondom, miket is cseréltek. (a teleszkópok tutira fel lettek újítva), plusz még eladásra kap egy új hátsó gumit is.
Nem hiszem el, hogy ilyen laza lánccal motorozol.
2000-es KX250 eladó, 350.000, helyileg B-A-Z megyében.
Pont aki ásózik annak nem kell,mert a sok bőrkeményedés miatt már nem tör fel
Ez olyanoknak való,mint én pl, aki max heti 1szer tud motorozni és azon kívül nem ásózik.
Ásózáshoz lehet, hogy jó lesz a vízhólyagos tenyerűeknek.
Sziasztok!
Bocsi az offért,de van eladó ilyenem.Ha valaki nem ismeri,olvassa el ezt
Volt már duma erről itt.Én most próbáltam ki és nagyon tetszik.Ha kell,van 3 db-om eladó.
Na igen.

(valószínűleg nem ott van, kis utánaolvasás után kiderült, hogy már a '07-es sárvédője sem volt 1:1-ben úgy lyukazva, hogy egy 2010-esre fölmenjen) De megpróbálom, kérdés, hogy az agresszív élezésű sárvédő mennyire fog bután mutatni a kerek idomokkal ellátott '05-ös motoron.)