a gyári az biztos spéci,de ha az esztergályos jó anyagból csinálja rossz az sem lehet meg talán olcsóbb is,egyszer én is e féle modon oldotam a problémám eladás előt de srác még nem panaszkodott,de ha nem jo a tőbbiek kijavitanak
Matricák!
Teljesen műanyag, időtálló, nap-, és vízálló!
A nagy KTM mérete: 14X5 cm, a kicsié: 7X2,5
A Fox mérete: 8X6 cm
Árak: a kicsi KTM 300, a nagy 400, a Fox 350.
Posta: levélben küldöm, a levél áráért (kb. 100) Ha többet rendelsz, elnézem a postát!
Ezek minták, szinte bármilyen körvonalas, egyszínű matricát tudok kivágatni!
Segítséget szeretnék kérni:
Belevágtam a futómű felújításban és a himba csapágyakat kicseréltem, de a tengelyek+csapok is elkoptak és némelyik kotyog.
Lehet-e külön venni csapot+tengely?
Érdemes e esztergáltatni?
Hello! 2 kérdésem van:
1. Azt a lapot amit az első nevezéskor kaptam, amin rajta voltak a versenyhelyszínek,chip számom stb, azt vissza kellett volna kapnom, és nekem kell vele minden nevezéskor oda vinnem, vagy majd a végén vissza kapom vagy mi.
2. Ha megy valaki pest környékéről(irányából) most szombaton a versenyre az kérem jelezze, mert fogalmam sincs hogy merre van a pálya.
Válaszokat előre is köszönöm.
Az nem éppen kicsi
Nem szeretnék egy komplett autót elrabolni pár km megtételéhez
Viszont ha nem találok más megoldást, akkor lehet visszatérhetünk még a buszocskához
Van itt valaki, aki kölcsön tudna adni egy motorszállító futót?
Nem utánfutó kellene, amire valahogy rácsomózom a mocit, hanem valami kicsi - egyszerű mociszállító!
(Csak a szervizig kellene eljuttatni a motorkát)
Én is jót nevettem. Utoljára Simson és MZ házi barkácsolásánál találkoztam aluforgács töméssel, ha mélyebb hangot akartunk csinálni a motornak. Viszont nem kell mindenképp a gyári gyapottekercset megvenni, én közönséges, építőiparban használatos kőzetgyapotot szoktam beletömni.
Tegnap kipróbáltam az sx 150et . Hát mit mondjak, nagyon fasza szerkezet. Mondjuk nem egy megbocsájtó típus azt vettem észre, csak kopp gázon működik, ott meg kegyetlenül megy. Az ilyen 4üteműs átmeneti megoldásokat nem nagyon szereti
A 125 2T kb 8 litert evett meg nekem egy óra motorozás alatt. Ez friss adat, most néztem egy hete, direkt mert kiváncsi voltam rá.
De a 2 órás endurocross futamot sem bírta ki pl a 250 YZ-F, meg kellett állni tankolni, mondjuk nem sokat...
De ha csak pályán mentem, akkor az is megevett óránként kb 5-6 litert. Ezek nem Euro 5ös motorok, ez más műfaj, lóerőt csak benzinből lehet gyártani.
na ennyi akkor! engem sem érdekel,ezt az egy számadatot jegyeztem meg az eddigi motorozásaim alatt..na jó még egyet mikor husabergeztem
szóval engem sem érdekel a fogyasztás, csak aHagaNRG-re reagálva jött ez ki belőlem...
Teljesen műanyag, időtálló, nap-, és vízálló!
A nagy KTM mérete: 14X5 cm, a kicsié: 7X2,5
A Fox mérete: 8X6 cm
Árak: a kicsi KTM 300, a nagy 400, a Fox 350.
Posta: levélben küldöm, a levél áráért (kb. 100) Ha többet rendelsz, elnézem a postát!
Ezek minták, szinte bármilyen körvonalas, egyszínű matricát tudok kivágatni!
Segítséget szeretnék kérni:
Belevágtam a futómű felújításban és a himba csapágyakat kicseréltem, de a tengelyek+csapok is elkoptak és némelyik kotyog.
Lehet-e külön venni csapot+tengely?
Érdemes e esztergáltatni?
Kipróbálnék egy TM144-est vagy egy SX144/150-est. Venni meg YZ125-öst vennék 140-es Athena hengerszettel.
1. Azt a lapot amit az első nevezéskor kaptam, amin rajta voltak a versenyhelyszínek,chip számom stb, azt vissza kellett volna kapnom, és nekem kell vele minden nevezéskor oda vinnem, vagy majd a végén vissza kapom vagy mi.
2. Ha megy valaki pest környékéről(irányából) most szombaton a versenyre az kérem jelezze, mert fogalmam sincs hogy merre van a pálya.
Válaszokat előre is köszönöm.
Nem szeretnék egy komplett autót elrabolni pár km megtételéhez
Viszont ha nem találok más megoldást, akkor lehet visszatérhetünk még a buszocskához
Van itt valaki, aki kölcsön tudna adni egy motorszállító futót?
Nem utánfutó kellene, amire valahogy rácsomózom a mocit, hanem valami kicsi - egyszerű mociszállító!
(Csak a szervizig kellene eljuttatni a motorkát)
thx
De a 2 órás endurocross futamot sem bírta ki pl a 250 YZ-F, meg kellett állni tankolni, mondjuk nem sokat...
De ha csak pályán mentem, akkor az is megevett óránként kb 5-6 litert. Ezek nem Euro 5ös motorok, ez más műfaj, lóerőt csak benzinből lehet gyártani.
szóval engem sem érdekel a fogyasztás, csak aHagaNRG-re reagálva jött ez ki belőlem...