Ezzel én is hasonlóan vagyok, de a KTM-ek után DR-t, DRZ-t kipróbálni olyan volt, mintha valami lovaskocsira ültem volna, nem akart kanyarodni, rugózni, megállni...sajnos közel nem nyújtják - számomra legalábbis - azt az élményt, amit a versenygépek...de az is igaz, hogy nem egyenes, hanem inkább exponenciális az arányosság a tudásbéli és a fenntartási költségek közti különbségek között...
Bocs, nem akartam senki lelkebe belegazolni;)
En hobbienduros vagyok. Fő celom, hogy kis fogyasztassal, tartos technikaval nagyon jol erezzem magam a terepen. Ez nem menne, ha olyan motorom lenne, amire esetleg sokat kell kolteni.
Teny, hogy gyengebb a futomu-fek-iranyithatosag, de krosszpalyan kivul mindig eleg volt amit a DRZ nyujt.
Vitazni nem szeretnek, a sajat igenyeimnek igenytelen, koltsegmentes motor kell, es bizom benne, hogy olyanom van;)
Ha szerinted a +4 LE-ről szól a dolog, akkor alapos tévedésben vagy...a többlet teljesítmény, való igaz, nekem sem hiányzik/hiányzott eddig egyetlen KTM-emből sem, sőt, gyakran inkább hátrány volt semmint előny. Bármikor oda is adtam volna a plusz lovakat ha cserébe a DRZ karbantartásigényét és/vagy fogyasztását is megkapom.
Viszont sajnos a fék, futómű, súly, kezelhetőség sem összehasonlítható a két típusnál...és mire egy DRZ-t feltuningolsz annyira hogy ezeken a területeken egy szinten legyen az európai "hard"endurokkal, addigra ráköltesz annyit, amennyiből évekig fenntartod akármelyik versenygépet is...
Jopar KTM-es ismerosom egy ev alatt annyit kolt a motorjara, amennyiert megvette azt. Par loero nem er ennyit. Ha lenne szponzorom, akkor OK, de sajna nincs.
Egyik KTM-es haver egy ev alatt 1millat koltott a blokkra, es spontan megall, majd nem indul. A masik csak akkor inditozik, ha oldalbarugod a gepet. A harmadik azert nem jar velunk motorozni mert eppen valami nem jo a motoron.
Jo kis DRZ-vel nincs ilyen gondom szerencsere.
OK, kicsit konnyebb, jobban iranyithato, meg erosebb is a KTM, de hobbienduros vagyok, igy nincs szuksegem a +4 loerore ilyen aron.
én nem vagyok egy kimondott KTM fun, mondjuk bajom sincs velük, de azért ezt vitatnám erősen hogy többet kéne rákölteni mint bármelyik másik terepmotorra.
Hat attol fugg mire hasznalnad.
Ha palyan mesz vele tobbet, akkor 250-es ketutemut vegyel. Evente dugocsere, ha minden OK.
Ha sarazni, endurozni akarsz, akkor 400-as negyutemut vegyel.
En mindenkepp a drz-t ajanlom. Nagyon jo gep, nem uzemoras se az olajcsere, se a dugattyu, sem semmi. Cserebe kicsit nehezebb mint egy KTM, amire rakoltod a gatyadat is.
Sziasztok. Azt szeretném megtudni, hogy egy endurókrossz moci ugyan annyi törődést igényel mint egy krosszgép? Ugyan olyan gyorsan kopnak és ki vannak hegyezve az alkatrészei vagy ezekkel sokkal többet el lehet menni anyagi ráfordítás nélkül?
Köszi.
egy 91-es kx125ön csináltam egy teló felújítást SK. Az olaj kb. 4000ft volt, a szimmeringnek nem nevezhető tömítés 2500ft.
Az olajat injekciós fecskendővel apránként adagoltam bele, légteleníteni kellett, bronzperselyt kellett bele csináltatni, utána klímásnál nitrogénnel feltöltve. Manualban benne van, hány bar-ra töltsd. Nem éri meg a ráfordított időt. Utána persze nem sokkal folyt a tömítés, úgyhogy meg kellett csináltatni.
A lovaskocsis hasonlat jo;)
Nem veletlenul nem latok sok DRZ-t versenyen.
En hobbienduros vagyok. Fő celom, hogy kis fogyasztassal, tartos technikaval nagyon jol erezzem magam a terepen. Ez nem menne, ha olyan motorom lenne, amire esetleg sokat kell kolteni.
Teny, hogy gyengebb a futomu-fek-iranyithatosag, de krosszpalyan kivul mindig eleg volt amit a DRZ nyujt.
Vitazni nem szeretnek, a sajat igenyeimnek igenytelen, koltsegmentes motor kell, es bizom benne, hogy olyanom van;)
Viszont sajnos a fék, futómű, súly, kezelhetőség sem összehasonlítható a két típusnál...és mire egy DRZ-t feltuningolsz annyira hogy ezeken a területeken egy szinten legyen az európai "hard"endurokkal, addigra ráköltesz annyit, amennyiből évekig fenntartod akármelyik versenygépet is...
Egyik KTM-es haver egy ev alatt 1millat koltott a blokkra, es spontan megall, majd nem indul. A masik csak akkor inditozik, ha oldalbarugod a gepet. A harmadik azert nem jar velunk motorozni mert eppen valami nem jo a motoron.
Jo kis DRZ-vel nincs ilyen gondom szerencsere.
OK, kicsit konnyebb, jobban iranyithato, meg erosebb is a KTM, de hobbienduros vagyok, igy nincs szuksegem a +4 loerore ilyen aron.
Ha palyan mesz vele tobbet, akkor 250-es ketutemut vegyel. Evente dugocsere, ha minden OK.
Ha sarazni, endurozni akarsz, akkor 400-as negyutemut vegyel.
En mindenkepp a drz-t ajanlom. Nagyon jo gep, nem uzemoras se az olajcsere, se a dugattyu, sem semmi. Cserebe kicsit nehezebb mint egy KTM, amire rakoltod a gatyadat is.
Köszi.
http://www.grindtv.com/moto/bl...
Erről a motorról szeretnék véleményt kérni, ha esetleg valaki ismeri a típust közelebbről!
http://kepesmotor.hu/husqvarna...
http://www.kepesmotor.hu/terdp...
Az olajat injekciós fecskendővel apránként adagoltam bele, légteleníteni kellett, bronzperselyt kellett bele csináltatni, utána klímásnál nitrogénnel feltöltve. Manualban benne van, hány bar-ra töltsd. Nem éri meg a ráfordított időt. Utána persze nem sokkal folyt a tömítés, úgyhogy meg kellett csináltatni.
Holnap este fél 7kor KETTLEBELL ezdés bugyin, a cross pályán
www.kettlebell.hu
ON
Nem éri meg taknyolni vele!