Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

május 8 lenne a frankó, pályadíj 1500, elég sok ugró van azt hiszem 13-14, minden kanyar után 1-2 kisebb-nagyobb
leginkább kötöttebb földes a pálya, mélyhomok talán 3 visszafordítóban van, por nem jellemző
hogy most milyen állapotban van...
ha tényleg nem lesz zemplén50 (bicikli) akkor én lehet mennék
keme! ez május 7-8 as hétvége lenne ez a nyársapát? milyen a pálya? ha jól tudom most 7végén is esett valami eső féle fent pest környékén... esetleg tudsz pályainfót mondani? mennyire van szétkurva a pálya,mély a homok,vagyis nagy a por? locsolás ott nincs?
pályadíj? a köv 7végén(május 8) jó lenne valamerre menni csapatni...addig már lesz fizetés is ha feltételek adottak elnéznék TALÁN! de kéne még legalább 1 fő társnak....
na ki olvassa ezt? atsz?drgonzo? valaki innen a keleti blokkról?
ja leesett... értelmezési/olvasási problémák léptek fel
emlékszem én főleg hogy az yz-vel milyen volt , ezért szeretnék visszanézni

de ezt a "kretén"-es részt nem értem...
Nyársapátra a legideálisabb a 125 2T, majd meglátod. Emlékezz csak, mit művel ott egy kretén egy kölcsön KTM SX 125-el, mielőtt az RM-et megvetted...
na az fasza, szombaton elvileg 5-re szülinapi zsúrba megyünk
de elötte bebugyilhatunk
tiszta szar ez az aszfalt, sehol egy nyomvályú egy ugró...

jövőhéten a vasárnap lenne a jó, szunyukival nem voltam még apáton és kíváncsi vagyok hogy menne
Nem zárkózom el előle, bár most voltunk ott hétfőn. Most szombaton Bugyi
Értem én, meg persze rengetegen mennek úgy motorral. De Győr-belvárosából nem földesút vezet ki krossz pályához. Meg fiatal vagyok én még a büntetésekhez... Krosszmotort is vennék, de a kijutást nem tudjuk megoldani terepre, pályára.
Ne beszéljünk hülyeségeket: az elmebeteg magyar jogszabályok szerint a földút is közútnak számít és ugyanúgy csak minden, KRESZ által előírt faszsággal felszerelt járművel lenne szabad közlekedni rajtuk mint a Nagykörúton...
Teljesen jogos, de én se boltba járós motornak vonnám be.
De valahogy ki is kell jutnom terepre, pályára. Szegény kis Dt-met nyúzom most, de legalább az ilyen téren teljesen rendben van.
azért nincs papírozva nagy%-uk, mert nincs az az állat aki utcán akarja használni, nem is arra van
Sziasztok! Olyanban szeretném a segítségeteket kérni, hogy nekem lenne egy Yamaha Dt 50-es enduro motorom. Ezen nincsenek indexek, de ha jól tudom nem is kell. Lámpa van rajta. Tükör kell-e 50-es motorra?

A másik és egyben sokkal fontosabb kérdésem. Tervezem, hogy szeretnék venni, egy 125ccm-es enduro motort. (Például: http://kepesmotor.hu/ktm-kross... ) Nézegettem nagyon sokat, tetszenek is. DE ha jól tudom, tükör, index és rendszám kellenek ezekre a gépekre már. De az endurok 90%-án nem hogy ezeket, hanem még papírokat sem találok. Pedig én szeretnék, közúton is menni. Tehát ha vásárolnék egy ilyen gépet, akkor ezeket mind pótolnom kéne?

A válaszotokat előre is nagyon köszönöm!

Üdv: Mta4.
Keme, Tomi, Lacika, Gery meg mindenki
jövőhétre egy nyársapátozásra lennétek?
rm-et felejstsd el endurozni,
én a 200-asra szavaznék, annak már van némi nyomatéka, ellenben a 125-el
power-en meg mind2 szedi a talpát
Sziasztok!
Ne haragudjatok, hogy ennyi "hülyeséggel" zavarlak , de segítségre volna szükségem.Kinéztem 3 motor fajtát ami tetszik meg amiről tudom is, hogy jó.
Kérlek segítsetek, hogy kezdő motorosnak melyiket tudnátok ajánlani.Nagyon fontos az, hogy motoros tapasztalatom kevés van csak robogózás(110ccm-es Malaguti)!Másik fontos dolog, hogy Édesapám most kezdi megérteni, hogy meg lehet bennem bízni és egy kis felelősséget is lehet rám hárítani.Szóval úgy néz ki ki, hogy (de nem szeretném elkiabálni) megengedi a motort.Itt jön a következő fontos dolog, hogy nem a szüleim veszik meg nekem a motort hanem csak megengedik (ha minden összejön).A motort én veszem meg magamnak saját kuporgatott, megdolgozott pénzemből.A motort siratózásra, Endurózásra,kisebb túrázásra használnám.Fő útra nem mennék ki semmi féle képen és nem is mehetnék, mert akkor a motorozásomnak lőttek.
A három motor: KTM EXC 200 ♥ ♥ ♥
KTM EXC 200 ♥ ♥ ♥
KTM EXC 125 ♥ ♥
Suzuki RM 125 ♥
Kérek mindenkit aki tud segíteni, hogy kezdő motorosnak melyik volna a legmegfelelőbb.
Köszönök mindenkinek előre is mindent!
Üdv: AmBrUs7 (Ambrus Lóránd "Egy ifjú motoros"
ez de kurv@ jó szemléltetés :D
Első találatnál megtalálod amire kíváncsi voltál!
link
www.erzberg.at


nem nehéz csak akarni kell.
Nekem még nem volt vele gondom, elégettem már egy pár litert.
Tud valaki valami infót az idei Erzbergről?
Egy linket a témáról esetleg e-mailben küldjetek légyszi:orobi351@gmail.com
Gery-vel ott leszünk. Csak viccel.
Nekem - míg a kezelésiben írt karburálási táblázat alapján volt beállítva a gép - ezzel a csodaolajjal is brutálisan nézett ki a gép bele...mióta meg szarok a táblázatukra és 60-as keverékkel járok, azóta nem volt még jelenésem szétszedni a blokkot