Nekem volt hasonlo. Valszeg elment az olaj, igy nincs csillapitas, csak rugozik hosszan. Ez nem nagyon jo hir. De legalabb konnyebb egykerekre szedni:)
ha saját magadnak csinálod akkor nyílván olcsóbb! De ha felszámolod az anyagot+ a hőkezelést+ a gépmunkát akkor már közel jársz a gyárihoz (utángyártotthoz)
ligeten már nem is kell figyelnem! Annyit ment már ott a kékség,hogy magától 2 percen belül megy 1 kört!
Én szinte csak oda járok, nekem baromira bejön az a pálya. Pedig itt van a Dirt Park 5 percre. Baromi jó és színvonalas az a pálya is, de nekem kicsit gyors!
Viszont találtam még 1 jó pályát itt a közelbe, fele homokos, fele agyagos...ha meg van túrva baromi jó! ....ha majd egyszer erre jártok....megmutatom
Hello!
Persze hogy érdemes esztergálni. A gyári alkatrészár töredékéből kijössz! Főleg ha saját magadnak csinálod. Én a télen csináltam az enyémet kovácsolt fogaskerék acélból, majd hőkezelés (hogy piszkosul kemény és időtálló legyen) végül egyetemes csúcsköszörűvel síkbaköszörülés kívül belül. Sajnos csavart is kellett újat csinálni mert szétvertem a kiszedés során , de így legalább minden új benne. Innentől rendszeres zsírzás a lelke az egésznek és örökös lesz mint a nyomorúság. (ebbe a perselybe biztos hogy nemfog nútot marni a szimering...)
A képen a baloldali hosszú csavar kivételével minden új.
Ha DRZ-vel sokat, hosszan egykerekezek, lesz elegendő kenés?
Szárazkarzeles olajozású, de szerintem az olajpumpa szivocsonkja olyankor nem ér bele az olajba. (?)
Véletlenül a sárvédőm is eltört.
Tudtok valamit arról, hogy pl. a 2010-es YZF-ek első sárvédőjén ugyanott vannak-e a furatok, mint a 2005-ösökön?
bearingkukaccitromail.hu
Én szinte csak oda járok, nekem baromira bejön az a pálya. Pedig itt van a Dirt Park 5 percre. Baromi jó és színvonalas az a pálya is, de nekem kicsit gyors!
Viszont találtam még 1 jó pályát itt a közelbe, fele homokos, fele agyagos...ha meg van túrva baromi jó! ....ha majd egyszer erre jártok....megmutatom
Persze hogy érdemes esztergálni. A gyári alkatrészár töredékéből kijössz! Főleg ha saját magadnak csinálod. Én a télen csináltam az enyémet kovácsolt fogaskerék acélból, majd hőkezelés (hogy piszkosul kemény és időtálló legyen) végül egyetemes csúcsköszörűvel síkbaköszörülés kívül belül. Sajnos csavart is kellett újat csinálni mert szétvertem a kiszedés során , de így legalább minden új benne. Innentől rendszeres zsírzás a lelke az egésznek és örökös lesz mint a nyomorúság. (ebbe a perselybe biztos hogy nemfog nútot marni a szimering...)
A képen a baloldali hosszú csavar kivételével minden új.
A Sóstófalvai pályáról tud valaki valamit?
STEELHORSE MOTOR KAWASAKI PÉCS
500km alatt kemény hajtás mellett, sok egykerékkel 2dl. Az nem gond, csak kenés legyen!
Kenés lesz, csak sűrűbben figyeld az olajszintet
mert keréken eszegeti.
Attila
molnarzo,
neked különösen, :)
milyen az yzf? jo kis ligeti pályát mutattad már neki?
Szárazkarzeles olajozású, de szerintem az olajpumpa szivocsonkja olyankor nem ér bele az olajba. (?)